Multipla prośba o opinie.

Data: 2010-06-10 09:15:44
Autor: krzysiek82
Multipla prośba o opinie.
Stolat pisze:
Coś ktoś doradzi, jaki silnik wziąć na co zwrócić uwagę.

Tylko diesle JTD brałbym pod uwagę, fakt przebiegi mogą być większe (jakie faktycznie do zweryfikowania po podłączeniu pod examiner)
Silniki te są trwalsze niż większość innych podobnych konstrukcji poza tym, jeśli już coś padnie to części są zdecydowanie tańsze niż np  do francuzów. Nawet jeśli będzie miał te 350tyś, to ja bym się nie przejmował jeśli oczywiście był należycie użytkowany. Nie ma jednak co ukrywać, że jakieś koszty mogą Cię potem czekać np wymiana dwumasowego koła zamachowego czy turbiny. Sam silnik do 500tyś powinien pociągnąć bez najmniejszych problemów, ba znam przypadek marei z takim samym silnikiem która jeździ na taxi z przebiegiem 740tyś. Jedyne co było wymieniane to turbo oraz dwumasa chyba dwa razy już dokładnie nie pamiętam.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-10 12:58:24
Autor: Paulus
Multipla prośba o opinie.
Ale po co szukasz na mobile.de jak Fiata spokojnie kupisz krajowego i
od pierwszego właściciela. Niemcy wiadomo, że jak mają autostrady to
dużo jeżdżą, poszukaj u nas, trafisz diesla 150-200 tys.

P.

Data: 2010-06-11 09:06:35
Autor: krzysiek82
Multipla prośba o opinie.
Paulus pisze:
[...]

Ale już nie w takim stanie jak sprowadzony, ja osobiście wolę większy przebieg i lepszy stan techniczny.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-12 01:01:43
Autor: Paulus
Multipla prośba o opinie.
On 11 Cze, 09:06, krzysiek82 <s...@user.pl> wrote:
Paulus pisze:> Ale po co szukasz na mobile.de jak Fiata spokojnie kupisz krajowego i
> [...]

> P.

Ale już nie w takim stanie jak sprowadzony, ja osobiście wolę większy

Masz rację ale nie mówimy o Passacie czy Golfie tylko o Fiacie. Wiem
co piszę bo sam niedawno nabyłem Stilo '03od pierwszego właściciela
diesel i 140 tys km, wszystko udokumentowane i sprawdzone w serwisie.
Jak szukałem to było trochę więcej takich ofert.

Multipla prośba o opinie.