[SPAM] Multiplatformowa wymiana gier

Data: 2009-02-24 21:03:09
Autor: A.K.
[SPAM] Multiplatformowa wymiana gier
Hej!

Oto spis:

PSP:
Wipeout Pure (platyna)

NDS:
Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory (NTSC-US)

GCN:
Doshin the Giant

XBOX:
Deus Ex: Invisible War (nowka w folii z oryginalna plomba Microsoftu)

PS2:
Conflict: Desert Storm
Devil May Cry 2
DRIV3R
Full Spectrum Warrior
God of War (platyna)
Hitman 2: Silent Assassin (platyna)
Sniper 2
TimeSplitters 2
Trapt

Wszystko europejskie (PAL) oryginaly.

Interesują mnie oryginały na dowolne konsole -- stacjonarne i przenośne -- Microsoftu, Nintendo i Sony. Gatunkowo najchetniej RPG, przygodowki i
strategie, ale inne propozycje rowniez mile widziane -- zwlaszcza wszelkie wersje kolekcjonerskie, specjalne, limitowane, itp.

Pozdrawiam.

A.K.

309934766
Current ICQ status: + GG 4386542 + More ways to contact me

Data: 2009-02-26 20:24:40
Autor: A.K.
[SPAM] Multiplatformowa wymiana gier

Użytkownik "A.K." <john-cage@wp.pl> napisał w wiadomości news:go1jv2$cn6$1atlantis.news.neostrada.pl...

Update -- tym razem cos na nowe konsolki:)

PS3:
Pro Evolution Soccer 2008