Multipleks na 690 MHz - Warszawa

Data: 2015-10-27 23:54:29
Autor: Krzysztof Rudnik
Multipleks na 690 MHz - Warszawa
Cześć,

Czy coś się stało z nadajnikiem? Jakoś zanikł mi odbiór programów nadawanych na 690MHz - pozostałe multipleksy odbieram normalnie. Początkowo wyzerował się jedynie wskaźnik jakości sygnału - czyli ciągle coś było nadawane, tylko odbiornik nie potrafił tego zdekodować a teraz zanikł też sam sygnał (siła = 0). Czasami się pojawia na momencik, czyżby jakieś prace remontowe albo awaria?

Data: 2015-10-31 12:00:39
Autor: P03

http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cyfrowa-dvb-t/planowane-przerwy/

--