Multiplex dla biedaka

Data: 2012-04-22 07:28:43
Autor: Tymon
Multiplex dla biedaka
Data: 2012-04-22 17:36:55
Autor: Grzegorz Z.
Multiplex dla biedaka
Tymon napisał:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,11242934,Poslanka_PiS_zaplacila_grzywne_za_o__Rydzyka.html

Muszę się z nią skontaktować w sprawie mojego upragnionego Porsza.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-04-22 20:14:15
Autor: jadryś
Multiplex dla biedaka
W dniu 2012-04-22 17:36, Grzegorz Z. pisze:

Muszę się z nią skontaktować w sprawie mojego upragnionego Porsza.

Po co ci? Diabelnie nie funkcjonlny wóz. Nawet tą pokraką nikomu nie zaimponujesz..

Data: 2012-04-22 20:47:05
Autor: Tymon
Multiplex dla biedaka

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jn1hpn$sgp$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-04-22 17:36, Grzegorz Z. pisze:

Muszę się z nią skontaktować w sprawie mojego upragnionego Porsza.

Po co ci? Diabelnie nie funkcjonlny wóz. Nawet tą pokraką nikomu nie zaimponujesz..

Przepraszam, jakim samochodem jeździsz?

BomBel

Data: 2012-04-23 22:38:13
Autor: jadryś
Multiplex dla biedaka
W dniu 2012-04-22 20:47, Tymon pisze:

[...]

Zapytałbyś lepiej jakim już niedługo będę jeździł!..

Multiplex dla biedaka