Multiregion w PS3

Data: 2010-07-27 00:44:00
Autor: neuro
Multiregion w PS3

Ahoj,

    Wiem już, że jako odtwarzacz multimediów PS3 jest żałośnie
nieporęczne. Ale może choć jako odtwarzacz DVD/BD daje radę?
To jak - jest jakiś DVD multiregion hack na slima, czy mogę sobie z
góry darować? Większość mojej kolekcji to R1/R3...

pozdr,
p.

Data: 2010-07-27 10:28:25
Autor: zenek
Multiregion w PS3
W dniu 2010-07-27 09:44, neuro pisze:

[...]

Nie wiem co ty uwazasz za multimedia i kto ci takich glupot nagadal ze PS3 jest nieporeczny w tej dziedzinie.
Z multiregionem jest troche gorzej bo dziala tylko poza PS3 Slim na dowolnym odtwarzaczu pod Linuxem. pewnie byla to jedna z przyczyn rezygnacji       sony z supportu tego systemu.

Data: 2010-07-27 01:37:34
Autor: neuro
Multiregion w PS3
On Jul 27, 10:28 am, zenek <ze...@op.pl> wrote:

Nie wiem co ty uwazasz za multimedia i kto ci takich glupot nagadal ze
PS3 jest nieporeczny w tej dziedzinie.

   Czyli odtworzę bez najmniejszych problemów format mkv z napisami w
formacie srt?

Z multiregionem jest troche gorzej bo dziala tylko poza PS3 Slim na
dowolnym odtwarzaczu pod Linuxem. pewnie byla to jedna z przyczyn
rezygnacji       sony z supportu tego systemu.

    Czyli nie działa?

p.

Data: 2010-07-27 10:44:28
Autor: Katanka
Multiregion w PS3
neuro wrote:
[...]

Tego nie wiem. Ale mam pytanie zasadnicze - czy napisy/ich brak w divx świadczą o tym, że coś nie jest do multimediów lub coś jest do multimediów? Nie pamiętam, kiedy ostatnio oglądałem coś z napisami ... chyba 10 lat temu na pc. Przeciez napisy sa na płytach dvd i blu-ray.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-07-27 01:53:40
Autor: neuro
Multiregion w PS3
On Jul 27, 10:44 am, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:

[...]

    Jeśli uważasz, że współczesny odtwarzacz multimedialny nie
posiadajacy możliwosci odtworzenia napsiów z pliku i limitowany
wielkością pliku 2GB jest wygodnym i nowoczesnym urządzeniem - to
owszem, jesteś w błędzie.
Ja np nie znam jeszcze japońskiego na tyle dobrze, aby radzić sobie
bez napisów (choć się uczę). Podobnie z francuskim czy hiszpańskim. Sa
więc mi potrzebne, jako że film dla mnie nie jest równoznaczny z
produkcją amerykańską - jak w Twoim przypadku najwyraźniej.
No chyba, że jesteś biegłym poliglotą - w takim wypadku przepraszam..
Uważam, że każdy kto porównuje PS3 do dedykowanych odtwarzaczy typu
Popcorn, Dune, WDLive czy Xtreamer ma nierówno pod sufitem. PS3 jak
widze to niestety ersatz pod względem odtwarzania filmów.
Pomyślałem jednak, że zmaiast kupować np Dune z napędem BD kupię sobie
porządny odtwarzacz z NAS-em, a dyski zostawię dla PS3, które i tak
niedługo zmaierzałem kupić.
Ale jak widzę i tu bieda.
Nie, nie wystarcza mi oferta DVD z empiku i podobnych. Większosć
wersji DVD które posiadam jest nie do zdobycia w R2.

pozdr,
p.

Data: 2010-07-27 11:00:46
Autor: Street Fighter
Multiregion w PS3
Użytkownik neuro napisał:
[...]

Ale PS3 to przede wszystkim konsola...

Uważam, że każdy kto porównuje PS3 do dedykowanych odtwarzaczy typu
Popcorn, Dune, WDLive czy Xtreamer ma nierówno pod sufitem. PS3 jak
widze to niestety ersatz pod względem odtwarzania filmów.

No a porownaj Popcorn czy WSLive z PS3 pod katem grania w gry...

Pomyślałem jednak, że zmaiast kupować np Dune z napędem BD kupię sobie
porządny odtwarzacz z NAS-em, a dyski zostawię dla PS3, które i tak
niedługo zmaierzałem kupić.
Ale jak widzę i tu bieda.

A po co kombinowac, jak masz szybki lan to postaw na PC PS3 media server i bedziesz mogl sobie ogladac wszystko, co ustawisz, zeby z dysku moglo isc do konsoli. JA tak mam, muza, filmy, zdjecia...

Data: 2010-07-27 02:09:02
Autor: neuro
Multiregion w PS3
On Jul 27, 11:00 am, Street Fighter <"street.fighter"@amorki.pl>
wrote:

A po co kombinowac, jak masz szybki lan to postaw na PC PS3 media server
i bedziesz mogl sobie ogladac wszystko, co ustawisz, zeby z dysku moglo
isc do konsoli. JA tak mam, muza, filmy, zdjecia...

    No tak, ale musiałbym wtedy robić streaming prosto z laptopa,
łącznie z jego obsługą. A mój netbook nie pociągnie 1080p  (po upadku
PC nie zamierzam już inwestować w stacjonarkę).
Poza tym między laptopem a TV mam w domu jakieś 30 metrów ;)
Martwi mnie fakt, że bez dodatkowego odtwarzacza DVD/BD się jednak nie
obejdę. A PS3 i tak jest na liście zakupów, czeka tylko na premierę
Last Guardian i wznowienie ICO/SotC w HD.
Nie lubię mnożenia pudeł pod TV...
p.

Data: 2010-07-27 11:23:07
Autor: zenek
Multiregion w PS3
wrote:

[...]

Tak jak napisalem wczesniej ja i inni PS3 odwatarza wszystko przez stream z media serwera postawionego na pececie, ten pecet nie musi wyciagac 1080p.  A multiregion na PS3 tylko starszy model z Linuxem
i dowolny odtwarzacz np VLC.

Data: 2010-07-27 12:19:15
Autor: Sklavin
Multiregion w PS3

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i2m8hn$6k6$1@news.onet.pl...

Tak jak napisalem wczesniej ja i inni PS3 odwatarza wszystko przez stream z media serwera postawionego na pececie, ten pecet nie musi wyciagac 1080p.

Problem tylko w tym, żeby działały napisy media serwer musi dokonać transkodowania w locie co kończy sie porażką na przeciętnym sprzęcie. Pozostaje przerobienie mkv do formatu DVD HD lub DB i wypalenie na płytki (nie działa wrzucenie struktury DVD HD /BD na pendrive). Ewentualnie autor może rozpętać w necie kampanie, która zachęci piratów do przejścia na inny format.

Data: 2010-07-27 12:22:48
Autor: Street Fighter
Multiregion w PS3
Użytkownik Sklavin napisał:

[...]

Mozna z uzyciem DivX Pro (ok. $20) transkodowac sobie wszystko co sie ma do DivX for PS3 (jest se nawet taki default setting - przekonwertuj na PS3 -> nagranj na plyte lub USB)

Bede mial chwile to moge potestowac, bo nie wiem, czy PS3 slim czyta DivX Pro czyli ten z rozdzialami i napisami i wieloma sciezkami dzwieku. Jesli tak... to po prostu bosko :)

Data: 2010-07-27 12:34:45
Autor: zenek
Multiregion w PS3
W dniu 2010-07-27 12:19, Sklavin pisze:

[...]

Bele sprzet sobie poradzi tym bardziej ze mkv  to jakos gowna.

Data: 2010-07-27 14:07:14
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Multiregion w PS3
zenek pisze:

Bele sprzet sobie poradzi tym bardziej ze mkv  to jakos gowna.

Trololololololo..

Doedukuj się najpierw czym jest MKV, kthx.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-07-27 11:25:37
Autor: Katanka
Multiregion w PS3
neuro wrote:

Ale jak widzę i tu bieda.
Nie, nie wystarcza mi oferta DVD z empiku i podobnych. Większosć
wersji DVD które posiadam jest nie do zdobycia w R2.

Ok, to faktycznie jest argument jeśli ktoś posiada filmy z innych regionów lub divx w innych językach. Na szczęście mnie nie dotyczy, więc to co oferuje PS3 w zakresie multimediów mi w 100% wystarcza.

Data: 2010-07-27 12:19:52
Autor: Street Fighter
Multiregion w PS3
Użytkownik Katanka napisał:
neuro wrote:

[...]

Zawsze mozna kupoc nie polska edycje PS3 tylko taka, z której ma sie najwiecej filmow :)

Data: 2010-07-27 12:21:49
Autor: Mirek Ptak
Multiregion w PS3
Dnia 2010-07-27 10:37, *neuro* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Nie wiem co ty uwazasz za multimedia i kto ci takich glupot nagadal ze
PS3 jest nieporeczny w tej dziedzinie.

    Czyli odtworzę bez najmniejszych problemów format mkv z napisami w
formacie srt?

Bez problemów niestety jeszcze nie - najłatwiej jest zrobić szybką konwersję (niedobre słowo, bo to tylko kopiowanie z muxowaniem napisów) do AVCHD na dowolnym PC. Szybko i bez problemu.

Z multiregionem jest troche gorzej bo dziala tylko poza PS3 Slim na
dowolnym odtwarzaczu pod Linuxem. pewnie byla to jedna z przyczyn
rezygnacji       sony z supportu tego systemu.

     Czyli nie działa?

Nie - nowy firmware wyłączył też linuxa w chlebakach.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-07-27 12:36:28
Autor: zenek
Multiregion w PS3
W dniu 2010-07-27 12:21, Mirek Ptak pisze:
[...]

Zawsze mozna wydac te 1000$ i kupic model developerski bez blokady regionow.

:):):)

Data: 2010-07-27 14:08:35
Autor: tom
Multiregion w PS3

Czyli odtworzę bez najmniejszych problemów format mkv z napisami w
formacie srt?

Tak, bez problemu. Nawet od jakiegos czasu zwykle txt tez sie da w divixach i mkv. Jedyny myk to ze trzeba to robic streamingiem przed media serwery.
Tak czy siak u mnie ps3 robi za super odtwarzacz  filmow na wieczor.

tom

Multiregion w PS3