Multiroom

Data: 2011-11-13 21:32:08
Autor: Budzik
Multiroom
W kablówce TESAT płace dodatkowe pieniądze za możliwość ogladania cyfrowej TV na więcej niżjednym odbiorniku.

- kilka złotych miesięcznie za pakiet podstawowy
- pakiety tematyczne (np. CANAL+, pakiet SPORT czy Dokument) muszę wykupić na każdy odbiornik osobno.

Czy tzw multiroomy dają opcję darmowego oglądania wykupionych pakietów w więcej niż jednym pokoju?
Czy te multiroomy są już standardardem czy może opcją luksusową?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2011-11-13 23:11:38
Autor: Cavallino
Multiroom
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:13112011.789B34BEbudzik61.poznan.pl...
[...]

Darmowego nie, bo za usługę płacisz zazwyczaj.
No i tuner drugi też musisz conajmniej wynająć.

Czy te multiroomy są już standardardem czy może opcją luksusową?

W jakim sensie?
Za darmo nie są chyba nigdzie, o ile się nie załapiesz na promocje.

Data: 2011-11-13 22:52:46
Autor: Budzik
Multiroom
Osobnik posiadający mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

W mojej kablówce musiałbym zapłacic dodatkowo ok 60zł za drugi pokój.
Jakie ceny obowiązują w konkurencji?

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2011-11-14 20:51:33
Autor: Cavallino
Multiroom
[...]

W Cyfrze 15-20 zł.
Plus do 25 zł za wynajem drugiego dekodera.
Czyli praktycznie niewiele mniej niż w kablówce, o ile dostajesz za free ten drugi dekoder.

Data: 2011-11-14 21:52:41
Autor: Budzik
Multiroom
[...]

zależy jaki masz pakiet.
U mnie 60zł bo dodatkowo mam tylko canal i pakiet tematyczny.
Gdybym tematycznych miał więcej, to kwota jeszcze by się zwiększyła.
Ergo - podane przez ciebie ceny są dużo niższe.

Dodatkowy dekoder - 5zł/m-c --
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach
niż bogaci - to biedni."  Oscar Wilde

Data: 2011-11-15 18:17:09
Autor: Cavallino
Multiroom
[...]

Ale co Cię tak dziwi?
Kablówki mają swoje plusy (tani internet, brak użerania się z własną anteną sat) ale i minusy.
Cena i brak wyboru jest jednym z minusów.

Data: 2011-11-18 21:32:44
Autor: jerzu
Multiroom
On Sun, 13 Nov 2011 22:52:46 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Jakie ceny obowiązują w konkurencji?

W UPC jest to 25 zł. za multiroom SD, multiroom HD to 26 zł, multiroom
HD PVR 46 zł.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Multiroom