Multiroom w N a polaczenia tunerow.

Data: 2010-11-29 18:03:51
Autor: konieczko
Multiroom w N a polaczenia tunerow.
Standardowa predkosc kart dostepowych to 9600bps  czyli z palcem w dupie dasz rade po wifi.

Data: 2010-11-29 19:08:25
Autor: VSS
Multiroom w N a polaczenia tunerow.
W wiadomości:id0mdm$5jv$1@news.onet.pl,
konieczko <troll@ops.pl> nastukał:
Standardowa predkosc kart dostepowych to 9600bps  czyli z palcem w
dupie dasz rade po wifi.

obudź się

--
VSS

Data: 2010-11-29 20:03:15
Autor: konieczko
W dniu 2010-11-29 19:08, VSS pisze:
W wiadomości:id0mdm$5jv$1@news.onet.pl,
konieczko<troll@ops.pl>  nastukał:
Standardowa predkosc kart dostepowych to 9600bps  czyli z palcem w
dupie dasz rade po wifi.

obudź się

Ja mam sie obudzic ?

Nie masz zielonego pojecia o kartach chipowych wiec nie pierdol.

Data: 2010-11-29 22:45:32
Autor: VSS
Multiroom w N a polaczenia tunerow.
W wiadomości:id0tdi$s1o$1@news.onet.pl,
[...]

jak ja robiłem karty chipowe to Ty  na dywan po drabinie wchodziłeś. poza tym "znawco" roxy pytał o transmisję po skrętce a nie o transmisję w karcie chipowej. czytaj ze zrozumieniem i obudź się !

--
VSS

Data: 2010-11-29 23:08:46
Autor: Cavallino
[...]