Mumifikacja "po polsku", czyli...

Data: 2010-01-17 13:57:02
Autor: Antenka
Mumifikacja "po polsku", czyli...
Makabryczne odkrycie w Grudziądzu
==========================
Makabrycznego odkrycia dokonano w Grudziądzu w kamienicy przy ul.
Brzeźnej. Znaleziono zwłoki 50-letniego mężczyzny, który nie żył od
kilku lat. Gdyby mieszkania nie zalało, ciało zmarłego nadal by tam
leżało.

Odkrycia dokonano przypadkiem, gdy okazało się, że wskutek pęknięcia
rury zalane zostało mieszkanie piętro niżej - informuje "Gazeta
Pomorska".

Zmarły był właścicielem mieszkania, które sam zajmował. Nikt się nim
nie interesował. Lekarz, wezwany do lokalu, ocenił, że zwłoki leżały
tam kilka lat. Ciało jest bardzo dobrze zachowane, jakby
zmumifikowane.

( Wiadomości WirtualnaPolska)

Okazuje się, że Egipcjanie  nie są potrzebni do trudnej sztuki
mumifikacji - wystarczy zwykła, pospolita znieczulica...  :-/

Antenka

Data: 2010-01-17 23:10:35
Autor: Jadrys
===========================

[...]

Po prostu kapitalizm, - pogoń za pieniądzem, człowiek się nie liczy.. :-(

Data: 2010-01-18 08:31:34
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>
> Antenka

Po prostu kapitalizm, - pogoń za pieniądzem, człowiek się nie liczy.. :-(

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   W komunizmie jednostka to zero, licza sie jedynie zglajszaltowane masy.

   AR

Data: 2010-01-19 00:13:37
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-18 08:31, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Masy jednak składają się z jednostek.

Data: 2010-01-18 10:04:33
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hj01t5$i1v$1news.onet.pl...
[...]

Nic dziwnego, że ci się antenka podoba, ten sam prymityw w myśleniu.

--
stevep

Data: 2010-01-19 00:17:27
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-18 10:04, cirrus pisze:

Po prostu kapitalizm, - pogoń za pieniądzem, człowiek się nie liczy.. :-(

Nic dziwnego, że ci się antenka podoba, ten sam prymityw w myśleniu.

Nigdy Stefan nie zrozumiesz ludzi światłych i prawych.

Data: 2010-01-19 15:50:25
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hj2q67$fit$1news.onet.pl...
[...]

Światłych i prawych inaczej nigdy.

--
stevep

Data: 2010-01-20 00:13:59
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-19 15:50, cirrus pisze:
[...]

A dlaczego niby inaczej? Masz mi coś do zarzucenia?

Data: 2010-01-20 16:16:39
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hj5ebm$js$2news.onet.pl...
[...]

O pardon to ty jesteś prawy i światły, moje kondolencje. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-21 01:19:44
Autor: Jadrys

[...]

Tak, przyznaję.. jestem tak postrzegany.  Raczej powinieneś napisać "moje uznanie". :-P

Data: 2010-01-21 01:37:48
Autor: Antenka
Mumifikacja "po polsku", czyli...

Tak, przyznaję.. jestem tak postrzegany.  Raczej powinieneś napisać "moje uznanie". :-P <

Ale, że Burczymucha należy do tzw. "kochających inaczej" to jest ok,
co? Dlaczego lobby gejowskie na psp nie chce się ujawnić, powiedz mi
Jadrysiu why?! :DDD.

A teraz do meritum.Cirrusowi się wydaje, że jest mądry "nie inaczej",
ale to zwykła bufonada POpierdywacza, jak ich nazywają PiSiaki
"wykształciucha po pełowsku" hihi. Żenada... :- /
Mądrość polega na samodzielnym badaniu, analizowaniu podanych przez
media ( i nie tylko tam ) treści, prześwietlenia ich za pomocą szarch
komórek ( u Burczymuchy występuje ich niewiele ), a następnie
wyciąganiu z tej papki odpowiednich wniosków. To również zdolność
przewidywania. ;-) . Po mojemu, czytając posty "wykształciucha"
cirrusa, to przypadek beznadziejny, niereformowalny, więc moje
przewidywania, co do tej jednostki,  są jak najczarniejsze ;-)

Antenka

P.s. J.b.s.J. :-*

Data: 2010-01-21 17:38:34
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:113099bf-8c38-4e5b-ae2c-4a23471d1322e37g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Dno nie warte polemiki.

--
stevep

Data: 2010-01-21 11:19:41
Autor: Antenka
On 21 Sty, 17:38, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:113099bf-8c38-4e5b-ae2c-4a23471d1322e37g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]
> cirrusa, to przypadek beznadziejny, niereformowalny, więc moje
> przewidywania, co do tej jednostki,  są jak najczarniejsze ;-)

Dno nie warte polemiki.

To po co się wtrącasz hm? Napisz coś sensownego, a potem pogadamy.
Burczymucho,to twoja ostatnia szansa! :D hehe

Antenka

Data: 2010-01-22 16:09:30
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:fdb95826-2831-4dad-a99f-700f1f4f36a1r19g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Nie jestem Adam, ale z kretynoantekami nie gadam. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-22 10:30:00
Autor: Antenka
> [...]
Burczymucho,to twoja ostatnia szansa! :D hehe
> Antenka

Nie jestem Adam, ale z kretynoantekami nie gadam. ;)<

Jestem Ewą, lecz nic to, bo Stefana z krainy much - intelektem
dorównującym gorylowi - dziarsko wrzucam na drzewo!  :E

Antenka

Data: 2010-01-21 22:54:36
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-21 10:37, Antenka pisze:

[...]

Myślę że oni jednak się trochę wstydzą swoich upodobań. Ale z drugiej strony wszyscy wiedzą o ich ogromnych apetytach seksualnych, - niektórzy potrafią mieć po kilka tysięcy partnerów. Tak że sam nie wiem co myśleć o ich anonimowości na psp :-\

A co do Stefana to masz rację, - facet nie powala na kolana swoim intelektem ;-)

A. j. b. p. :-*

Data: 2010-01-22 16:10:16
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjaifb$tqu$1news.onet.pl...
[...]

Ty za to powalasz swoja głupotą.

--
stevep

Data: 2010-01-23 00:51:27
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-22 16:10, cirrus pisze:

A co do Stefana to masz rację, - facet nie powala na kolana swoim
intelektem ;-)
A. j. b. p. :-*

Ty za to powalasz swoja głupotą.

No skoro ty uważasz  prawdę i fakty które piszę  na psp za głupotę, to ja już sam nie wiem...

Data: 2010-01-23 19:04:55
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjddlr$nnj$4news.onet.pl...
[...]

A ja wiem:
- prawda moskiewska
- fakt ten brukowiec.

--
stevep

Data: 2010-01-21 17:37:47
Autor: cirrus
[...]

Nie mogę tak napisać bo nie znam takich opinii, a to co napisałeś to zwyczajne chwalipięctwo.

--
stevep

Data: 2010-01-21 22:59:28
Autor: Jadrys

[...]

To przyjdź tu do mnie na wieś, sam się przekonasz. -  Ja choć bez żadnego wykształcenia "robię" tu za profesora.

Data: 2010-01-22 02:04:37
Autor: Antenka
Mumifikacja "po polsku", czyli...
To przyjdź tu do mnie na wieś, sam się przekonasz. -  Ja choć bez
żadnego wykształcenia "robię" tu za profesora.<

Jak to beż żadnego wykształcenia? Nie ściemniaj Jadrysiu ;-)

Antenka

Data: 2010-01-22 12:08:46
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-22 11:04, Antenka pisze:
To przyjdź tu do mnie na wieś, sam się przekonasz. -  Ja choć bez

żadnego wykształcenia "robię" tu za profesora.<

Jak to beż żadnego wykształcenia? Nie ściemniaj Jadrysiu ;-)

Antenka

Po prostu nie mam żadnych dyplomów. :-)

Data: 2010-01-22 16:11:28
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjc0vr$qp8$6news.onet.pl...
[...]

Nawet podstawówki?

--
stevep

Data: 2010-01-23 00:50:07
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-22 16:11, cirrus pisze:
[...]

  Ale cały czas się uczę w szkole która się nazywa życie.

Data: 2010-01-23 18:51:41
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjddjb$nnj$3news.onet.pl...
[...]

To nie jest odpowiedź.

--
stevep

Data: 2010-01-22 16:11:01
Autor: cirrus
[...]

Chyba za chłopka- roztropka?

--
stevep

Data: 2010-01-23 00:49:41
Autor: Jadrys

[...]

Raczej nie roztropka.. Sam nie wiem dlaczego tu jeszcze siedzę.

Data: 2010-01-23 18:51:01
Autor: cirrus
[...]

Po prostu się poświęcasz dla krzewienia komunizmu. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-26 22:01:59
Autor: Jadrys
[...]

Tu na wsi nie muszę nic krzewić, mieszkają tu sami wielbiciele komuny.

Data: 2010-01-27 16:12:52
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjnl87$rd0$4news.onet.pl...
[...]

Pewnie nie pamietają obowiązkowych dostaw.

--
stevep

Data: 2010-01-18 09:30:38
Autor: cytryna
[...]

Mumifikacja po polsku to będą odnalezione po latach zwłoki w szafie. Dla wielu
wyrokowców będzie to cmentarne sacrum i słodkie wspomnienie udanych afer.

Data: 2010-01-22 11:56:22
Autor: the_foe
[...]

gdyby mial emeryture to ZUS by go "odnalazl"

--
the_foe

Data: 2010-01-22 14:16:27
Autor: u2
Mumifikacja "po polsku", czyli...
W dniu 2010-01-17 22:57, Antenka pisze:
Okazuje się, że Egipcjanie  nie są potrzebni do trudnej sztuki
mumifikacji - wystarczy zwykła, pospolita znieczulica...  :-/

No proszę, jakie celne określenie Mumii Wolności :)

Mumifikacja "po polsku", czyli...