Mundial w TVP kodowany?

Data: 2010-01-12 00:12:50
Autor: Cavallino
Mundial w TVP kodowany?
Za satkurierem:
"Z informacji dziennika Futbol News wynika, że nawet 90 proc. meczów Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2010 w RPA będzie można zobaczyć wyłącznie w kodowanych stacjach TVP Sport i TVP HD. Oznacza to, że w kanałach ogólnodostępnych TVP zobaczymy zaledwie mecz otwarcia, jeden mecz fazy grupowej tygodniowo, jedno spotkanie 1/8 finału, ćwierćfinału, półfinału i finał.

Komentator sportowy, Dariusz Szpakowski, powiedział, że nie zna jeszcze ramówki na mundial, bo w tej chwili ważniejsze są igrzyska w Vancouver, dodając, że nie wydaje mu się, żeby to była prawda. Jego zdaniem, nie po to Telewizja Polska kupiła prawa do mundialu, żeby pokazywać go prawie wyłącznie w kodowanej TVP Sport. Co interesujące, w założeniach platformy TVP, którą przedstawiono 15 września 2009 wyraźnie byłaby mowa o odkodowanym kanale TVP Sport, a także pozostałych kanałów TVP. W zasadzie to transmisje meczów z MŚ2010 powinny być na kanale TVP HD w jakości HD, bo emisja w SD na TVP Sport będzie mniej interesująca.

XIX Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w 2010 roku zostaną rozegrane w Republice Południowej Afryki w dniach 11 czerwca - 11 lipca 2010 roku."

To byłaby katastrofa dla nie posiadających kablówek i platform.
Ale i wspaniały prezent dla TnK - pewnie skończyłoby się podwyżkami cen, bo nie zarobić na takim parciu byłoby grzechem.

Data: 2010-01-12 00:22:58
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Mundial w TVP kodowany?
On 2010-01-12 00:12, Cavallino wrote:

To byłaby katastrofa dla nie posiadających kablówek i platform.
Ale i wspaniały prezent dla TnK - pewnie skończyłoby się podwyżkami cen,
bo nie zarobić na takim parciu byłoby grzechem.

Osobiście sądzę, że zainteresowanie mistrzostwami, w których udziału nie bierze drużyna narodowa będzie raczej umiarkowane.
Ponadto z usług wyłącznie naziemnych korzysta ok. 20 % ogółu odbiorców, czyli 80 % może mieć dostęp do tych kanałów. Tak więc raczej superbiznesu na tym nie będzie.

Mnie interesuje inna kwestia. Koszt zakupu takiej transmisji do małych nie należy. Ciekawe, czy przypadkiem geniusze z Woronicza nie mają na celu kupienie praw z pieniędzy "misyjnych", i sprzedaż ich w płatnych kanałach. To dopiero byłby skandal.

Data: 2010-01-12 08:00:15
Autor: pawell32
Mundial w TVP kodowany?
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

[...]

ja tam się juz niczemu nie dziwie. jakby to miało być w tvp1 i 2 + tvp hd to bym zrozumiał sens

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2010-01-12 07:51:07
Autor: irek
Mundial w TVP kodowany?
W dniu 2010-01-12 00:12, Cavallino pisze:
[...]

A czy nie jest tak, że TVP musiałaby zapłacić znacznie więcej za prawa do transmisji gdyby miały być odkodowane. Prawa do takich imprez raczej sprzedawane są ograniczone terytorialnie. Kiedyś gdy jeszcze chciało mi się szukać stacji tv fta transmitujących ligę mistrzów czy też bundesligę, to widziałem, że w chwili rozpoczęcia meczu obraz był kodowany zostawał tylko dźwięk.
Dlatego też nie liczyłbym na odkodowane mistrzostwa w TVP z satelity
Irek

Data: 2010-01-12 07:58:14
Autor: pawell32
Mundial w TVP kodowany?
irek pisze:
[...]

byc może, tylko czemu Czesi i Niemcy mogą?

Data: 2010-01-12 10:37:38
Autor: Cavallino
Mundial w TVP kodowany?
Użytkownik "irek" <irek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hih64s$icm$1news.onet.pl...
[...]

Ona już dawno kupiła te mistrzostwa, jeśli się zastanawia, to znaczy że ma prawo puszczać w otwartej tv.

Data: 2010-01-12 11:20:51
Autor: irek
Mundial w TVP kodowany?
W dniu 2010-01-12 10:37, Cavallino pisze:
[...]

Może i masz rację, ale jeśli odkodują to czy telewizje sat w innych krajach nie mogłyby dochodzić odszkodowań od TVP lub FIFA? Przecież kupując prawa tv sat ma jakiś biznes plan w którym liczy np na pozyskanie iluśtam klientów dzięki mundialowi, a tu Słowak odbiera sobie TVP HD i ogląda za darmo - jedyna udręka to szpakowski komentarz.
Z tego powodu sądzę, że ci w TVP co paplają o rozważaniu rozkodowania w końcu pójdą do prawnika i ten im wyjaśni jaką umowę z FIFA podpisali.

Irek

Data: 2010-01-12 11:24:54
Autor: Cavallino
Mundial w TVP kodowany?
[...]

Przecież TVP HD nie jest otwartym kanałem i nie o nim mówiłem, tylko o TVP1,2 i 3.
Dodam że transmitowanych naziemnie.

Jeśli marzysz o odkodowaniu platformy TVP, to IMO to już się nie stanie.

Data: 2010-01-12 11:49:04
Autor: irek
Mundial w TVP kodowany?
W dniu 2010-01-12 11:24, Cavallino pisze:
[...]

Jak nie o tym?!
Cytat z Twojego postu rozpoczynającego wątek (jest to wprawdzie też cytat, z satkuriera, ale skoro go zawarłeś to nad nim dyskutujemy i do niego też się odnosimy):
[...]
koniec cytatu

Jeśli w "a także pozostałych kanałów TVP" nie mieści się TVP HD to co się mieści?

Irek

Data: 2010-01-12 11:59:45
Autor: Cavallino
Mundial w TVP kodowany?
[...]

Ale to był cytat informacji, a nie na mój komentarz.
I dalej nie sprawia że TVP HD jest kanałem otwartym - bo tak nie jest i nie będzie.
No chyba że coś wymyślą, w 2008 oglądałem w TVP HD ręczną z dvb-t, w 2009 kosza z Astry, to może i w 2009 jakąś niespodziewankę zrobią.
Ale w ponowne odkodowanie Astry nie wierzę.

Data: 2010-01-12 12:10:31
Autor: SW3
Mundial w TVP kodowany?
Dnia 12-01-2010 o 11:49:04 irek <irek@poczta.onet.pl> napisał(a):

Co interesujące, w założeniach platformy TVP, którą przedstawiono 15  września 2009

Ale to już prehistoria. W tej chwili niekodowane TVP1 i TVP2 są tylko  naziemnie, TVP HD - nigdzie.
Zresztą w założeniach platforma TVP też miała mieć ograniczony  geograficznie zasięg.

Niechby sobie robili co chcą, gdyby nie to, że rząd im daje moje pieniądze.

--
SW3
-- --

Data: 2010-01-12 12:15:37
Autor: pawell32
Mundial w TVP kodowany?
SW3 pisze:
[...]

poczekaj, zobaczymy w przyszłości

  TVP HD - nigdzie.
Zresztą w założeniach platforma TVP też miała mieć ograniczony geograficznie zasięg.

Niechby sobie robili co chcą, gdyby nie to, że rząd im daje moje pieniądze.

nie twoje tylko nasze.
a JK już szykuje się do przejęcia władzy więc im tego nie ukróca.
coraz bardziej jestem za prywatyzacją

Data: 2010-01-12 08:01:27
Autor: pawell32
Mundial w TVP kodowany?
Cavallino pisze:
To byłaby katastrofa dla nie posiadających kablówek i platform.
Ale i wspaniały prezent dla TnK - pewnie skończyłoby się podwyżkami cen, bo nie zarobić na takim parciu byłoby grzechem.

po co piejesz?
masz, możesz oglądać.

Data: 2010-01-12 10:39:02
Autor: Cavallino
Mundial w TVP kodowany?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4b4c1e49$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Ale o co Ci chodzi?
Wskazałem najtańszą opcję obejrzenia Mundialu, sam bym z niej skorzystał, gdybym nie kupił w międzyczasie Cyfry z TVP Sport w pakiecie.

Data: 2010-01-12 11:45:55
Autor: pawell32
Mundial w TVP kodowany?
Cavallino pisze:
[...]

zrozumiałem to jako ironie, bo wiem jaki masz stosunek do nich.

Data: 2010-01-12 11:56:16
Autor: Cavallino
Mundial w TVP kodowany?
[...]

Do N, a nie do TnK.
TnK to bardzo fajna i cenowo i warunkami oferta.
Nawet sam z niej korzystałem.

Data: 2010-01-12 08:51:29
Autor: Marek Dyjor
Mundial w TVP kodowany?
Cavallino wrote:
[...]

nie przesadzajmy...

nie możność oglądania bandy idiotów łatających za piłką nie jest czymś co można nazwać katastrofą...

w końcu jak ktoś chce posłuchać dobrej muzyki to musi iść do filharmonii albo kupić płytę, to jak ktoś chce oglądać ustawiony przy zielonym stoliku idiotyzm jakim jest piłka nożna też powienien sie liczyć z koniecnzoscią zapłaty. Z czegoś w końcu działacze UEFA związków krajowych oraz sami kopacze żyć muszą, trzeba wydoić frajerów którzy myślą że te wszytskei mecze to sie naprawdę rozgrywają o coś innego za wyjątkiem wypłaty.

Data: 2010-01-12 09:34:34
Autor: Morek
Mundial w TVP kodowany?
To posiadacze 'najlepszej' platformy cyfrowej C+ obejrza sobie mecze w TVP Sport w swietnej jakosci SD...???? Ajajaj.....Taka doskonala platforma a nie ma TVP HD ?

Data: 2010-01-12 10:06:27
Autor: Marek Dyjor
Mundial w TVP kodowany?
Morek wrote:
To posiadacze 'najlepszej' platformy cyfrowej C+ obejrza sobie mecze w
TVP Sport w swietnej jakosci SD...???? Ajajaj.....Taka doskonala
platforma a nie ma TVP HD ?

a co to ma do mojego komentarza?  może sprawdź komu odpowiadasz i na co... :)

może trzeba było coś zacytować?

dla mnie C+ mogło by w ogóle nie mieć żadnego sportu.

Data: 2010-01-12 10:31:41
Autor: Morek
Mundial w TVP kodowany?
Marek Dyjor wrote:
Morek wrote:
[...]

To nie bylo do twojego komentarza dlatego nie cytowalem....To do autora tego watku...-;)))) Posiadacza 'najlepszej' platformy.....Opluwacza min. N-ki...-;)))))

Data: 2010-01-12 11:02:06
Autor: Marek Dyjor
Mundial w TVP kodowany?
Morek wrote:
Marek Dyjor wrote:
Morek wrote:
[...]

ale odpowiadasz na moja wypowiedz, jeśli chciałeś odpowiedzieć Cavallio to trzeba było odpowiedzieć na jego wypowiedź a nie na moją. Tak w sprawie formalnej.

Data: 2010-01-12 10:39:27
Autor: Cavallino
Mundial w TVP kodowany?
Użytkownik "Morek" <jo9999@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hihc6p$4vv$1inews.gazeta.pl...
To posiadacze 'najlepszej' platformy cyfrowej C+ obejrza sobie mecze w TVP Sport w swietnej jakosci SD...???? Ajajaj.....Taka doskonala platforma a nie ma TVP HD ?

No też liczę że się skuszą z tego tytułu.

Data: 2010-01-12 21:31:20
Autor: sensei
Mundial w TVP kodowany?
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:higb9h$7b3$1news.onet.pl...
Za satkurierem:

nie czytaj propagandy. Nie będzie kodowany.

Mundial w TVP kodowany?