Mundial w TVP kodowany?

Data: 2010-01-12 00:22:58
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Mundial w TVP kodowany?
On 2010-01-12 00:12, Cavallino wrote:

To byłaby katastrofa dla nie posiadających kablówek i platform.
Ale i wspaniały prezent dla TnK - pewnie skończyłoby się podwyżkami cen,
bo nie zarobić na takim parciu byłoby grzechem.

Osobiście sądzę, że zainteresowanie mistrzostwami, w których udziału nie bierze drużyna narodowa będzie raczej umiarkowane.
Ponadto z usług wyłącznie naziemnych korzysta ok. 20 % ogółu odbiorców, czyli 80 % może mieć dostęp do tych kanałów. Tak więc raczej superbiznesu na tym nie będzie.

Mnie interesuje inna kwestia. Koszt zakupu takiej transmisji do małych nie należy. Ciekawe, czy przypadkiem geniusze z Woronicza nie mają na celu kupienie praw z pieniędzy "misyjnych", i sprzedaż ich w płatnych kanałach. To dopiero byłby skandal.

Data: 2010-01-12 08:00:15
Autor: pawell32
Mundial w TVP kodowany?
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

[...]

ja tam się juz niczemu nie dziwie. jakby to miało być w tvp1 i 2 + tvp hd to bym zrozumiał sens

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Mundial w TVP kodowany?