Mundurowym sie w dupach poprzewracalo

Data: 2009-12-16 19:45:30
Autor: Arek
Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
Icek pisze:
35 lat i emeryt ??????? Kto za to placi? To powinien byc skandal.

Tak. Pewnie przepracował 15 lat i już ma tłustą emeryturkę.
Kto za to płaci?
Ty za to płacisz, ja za to płacę , Pan i Pani płaci.
Tylko Władza się śmieje z nas dojnych frajerów.

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-16 20:22:16
Autor: Piotr [trzykoty]
Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
"Arek" <arek@eteria.net> wrote
Tak. Pewnie przepracował 15 lat i już ma tłustą emeryturkę.

Tłustą to może nie, 60% wynagrodzenia. Ale jako dodatek do pensji, którą będzie otrzymywał (bo w tym wieku pewnie w domu siedział nie będzie) to całkiem nieźle...

Data: 2009-12-16 22:24:11
Autor: boropi
Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
Tłustą to może nie, 60% wynagrodzenia. Ale jako dodatek do pensji, którą będzie otrzymywał (bo w tym wieku pewnie w domu siedział nie będzie) to całkiem nieźle...

Nie 60 a 40% plus może jakieś dodatki za szkodliwość skoro to był operacyjny.

boropi

Data: 2009-12-17 09:39:22
Autor: Danusia

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hgb9su$ajs$1inews.gazeta.pl...
Icek pisze:
[...]

Ależ wypisujecie brednie panowie.:)
Nie istnieje żadne państwo na świecie gdzie nie ma policji. W żadnym państwie na świecie policja nie jest na zasadach emerytalnych takich jak cywile. I dotyczy to wszystkich państw i tych dużo bogatszych od Polski i tych dużo biedniejszych. Wszędzie policjat może  przejść na emeryturę dużo wcześniej niż cywil.
To jest reguła! To jest to norma! Nawet w najbiedniejszym kraju w Afryce!
A jak ktoś uważa że w policji tak dobrze to czemu jeszcze nie wstąpil do policji, taka okazja, na co czekacie?

Data: 2009-12-17 10:01:04
Autor: andreas

http://www.isp.policja.pl/portal/isp/12/338/Emerytury_policyjne_w_Europie.html

--
andreas

Data: 2009-12-17 10:45:22
Autor: Icek
Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
> biedniejszych. Wszędzie policjat może  przejść na emeryturę dużo
> [...]

taaaaa. Po 15 lat emerytem ? Wskaz Danusia moze w ktorym kraju tak jest.

Co innego renta za utracone zdrowie (jak taka sytuacja sie zdarzy). A co
innego norma pod tytulem 15 lat w policji to juz emeryturka.

Icek

Data: 2009-12-17 11:00:53
Autor: Herald
Dnia Thu, 17 Dec 2009 10:01:04 +0100, andreas napisał(a):

[...]

I tyle po "danusi" :)))))
Zamilkła na wieki :)))))))))))))))))))

Data: 2009-12-17 11:33:49
Autor: Danusia
Mundurowym sie w dupach poprzewracalo

Użytkownik "Herald" <herald@onet.eu> napisał w wiadomości news:x34z19fezzme.xlu5epvecke4.dlg40tude.net...

I tyle po "danusi" :)))))
Zamilkła na wieki :)))))))))))))))))))

Nie zamilkła. Poczytajcie niezależne fora policjantów, nie oficjalne bzdury MSW.
Wskazujecie na niezwykle tendencyjny artykuł, który jest trendy, czyli na czasie i w dodatku nie całkiem prawdziwy, są tam elementy wogóle nie występujące, zwykłe kłamstwo. Bo teraz jest czas na nagonke na emerytury mundurowe. Ogłosił to oficjalnie rząd i jego poplecznicy.
Jak tak Was to boli to dlaczego nie krytykujecie zarobków kadry kierowniczej banków. Taki prezes zarabia rocznie (włącznie z nagrodami i premiami) więcej niz ja przez całe życie a przecież nic nie wytwarza, jego zyski to żerowanie na ludziach i firmach. Gdyby obniżyć dochody banków to w wyniku obniżki kosztów kredytu wzrósł by PKB i wszystkim byłoby lepiej (z wyjątkiem prezesów).

Data: 2009-12-17 11:17:03
Autor: jureq
Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
Dnia Thu, 17 Dec 2009 11:33:49 +0100, Danusia napisał(a):

Jak tak Was to
boli to dlaczego nie krytykujecie zarobkĂłw kadry kierowniczej bankĂłw.

Bo kadra kierownicza banków nie jest finansowana z budżetu państwa czyli z moich podatków.

Data: 2009-12-17 13:39:33
Autor: Piotr
jureq pisze:
[...]

Narodowego Banku Polskiego teĹź nie ????

Data: 2009-12-17 06:06:28
Autor: BK
On Dec 17, 1:39 pm, Piotr <piotrp26no_s...@wp.pl> wrote:
jureq pisze:> Dnia Thu, 17 Dec 2009 11:33:49 +0100, Danusia napisał(a):

> Bo kadra kierownicza banków nie jest finansowana z budżetu państwa czyli
> z moich podatków.

Narodowego Banku Polskiego też nie ????

Tez nie. NBP jest platnikiem do budzetu. Nie otrzymuje dotacji z
budzetu tylko sam swoj zysk w pewnym % przeznacza na dotacje dla
budzetu.

Swoja droga  Prezes NBP nie zarabia jakos oszalamiajaco duzo ;)

Data: 2009-12-17 13:47:10
Autor: ąćęłńóśźż
Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
Żartujesz sobie - a gdzie trzymają pieniądze takie miasta, gminy, urzędy centralne, państwowe firmy itp. itd?

Wiesz jak powstały pierwsze postkomunistyczne fortuny nomenklaturowe?

Komuch z komuchem zakładali bank z kapitałem 50 mln starych zł i na drugi dzień w tym banku na mocno dla siebie niekorzystnych
warunkach lokowały środki państwowe firmy i instytucje opanowane przez nomenklaturę kolesi tych komuchów.

Te fortuny i te wpływy istnieją do dziś.
JaC

-- -- -

Bo kadra kierownicza banków nie jest finansowana z budżetu państwa czyli z moich podatków.

Data: 2009-12-17 10:40:45
Autor: Arek
Danusia pisze:
Ależ wypisujecie brednie panowie.:)
Nie istnieje żadne państwo na świecie gdzie nie ma policji. W żadnym

Doprawdy?

państwie na świecie policja nie jest na zasadach emerytalnych takich jak cywile. I dotyczy to wszystkich państw i tych dużo bogatszych od Polski i

Doprawdy!?

tych dużo biedniejszych. Wszędzie policjat może  przejść na emeryturę dużo wcześniej niż cywil.

Ależ to jest dopiero kosmiczna bzdura.

To jest reguła! To jest to norma! Nawet w najbiedniejszym kraju w Afryce!

Chyba za bardzo przejęłaś się totalitarnymi rozwiązaniami, gdzie policja jest najważniejszą instytucją chroniącą dupy Władzy.
W normalnych krajach jest to zwykła praca i nic więcej.

A jak ktoś uważa że w policji tak dobrze to czemu jeszcze nie wstąpil do policji, taka okazja, na co czekacie?

Może ktoś chciał, ale go nie przyjęli i co wtedy?

Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-17 13:08:46
Autor: mi
Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
Nie istnieje żadne państwo na świecie gdzie nie ma policji. W żadnym państwie na świecie policja nie jest na zasadach emerytalnych takich jak cywile.

W miłościwie nas uciskającej II RPL jest to uważane za normę, ale pogląd ten nie
ma poparcia w świecie.

Przywileje (jakiekolwiek) są zawsze najlepszym sposobem atomizacji
społeczeństwa. Czego dobrym przykładem jest niniejszy wątek. Przywileje są
parszywe, ale idealnie polaryzują postrzeganie ludzi na "my" i "oni". To zaś
podnosi prawdopodobieństwo, że mi-, policja lub inne służby będą bardziej wierne
władzy niż społeczeństwu, prawu czy zdrowemu rozsądkowi.

I ten motyw będzie ćwiczyła lewacka Unia Europejska przez polaryzację
homoseksualni-reszta, ateiści-reszta, wierzący-reszta, rolnicy-reszta, klasa
polityczna - reszta, kobiety-reszta, dotowani-reszta. Widać to już w ręcznym
sterowaniu i promowaniu programów typu "równouprawnienie przez uprzywilejowanie"
czy "tolerancja przez przymus akceptacji".

mi

Data: 2009-12-17 21:54:36
Autor: op23

Icek pisze:
[...]

Tyle co w Polsce to chyba nigdzie. Nieważne, nie chcemy na to płacić i tyle.

A jak ktoś uważa że w policji tak dobrze to czemu jeszcze nie wstąpil do policji, taka okazja, na co czekacie?

Nie lepiej by został płatnym mordercą ? To jest dopiero okazja.

Mundurowym sie w dupach poprzewracalo