Muntii Bihor i Padis

Data: 2011-08-22 12:13:28
Autor: Mariusz Stypka
Muntii Bihor i Padis
Witam

Muntii Bihor zaliczone. Trasa z Halmagiu do przełęczy Vartop. Z góry Gaina do Cucurbate Mare jest teraz szlak czerwony (na mojej mapie go nie było). Padis piękne.
Droga z Boga jest zamknięta od 7 do 20.00 od poniedziałku do soboty - wielkie inwestycje drogowe, nie wiem czy da się przejechać w tym czasie (jechałem po 19.00 i momentami musiałem poczekać na przepuszczenie). Jak zaczną lać asfalt lub beton może być problem. Pojawia się policja na płaskowyżu ale nie wiem czy w sprawie czy tylko tak, żeby się pokazać. Jaskinia Lodowa była zamknięta chyba do 14 sierpnia z przyczyn technicznych (otwarta chyba tylko w niedziele, ale nie całkiem ynceleg ich napisów). Jeżeli ktoś byłby zainteresowany informacjami to proszę pytać.

Pozdrawiam

Muntii Bihor i Padis