Mur sie nie przewraca...

Data: 2009-11-09 11:36:17
Autor: Marek
Mur sie nie przewraca...
....cos go jednak trzyma...

Data: 2009-11-09 21:06:50
Autor: u2
Mur sie nie przewraca...
Marek pisze:
...cos go jednak trzyma...

E tam, Lechu miał pewien techniczny problem, jednak w końcu runął :)

Data: 2009-11-09 21:17:39
Autor: jadrys
Mur sie nie przewraca...
u2 pisze:
Marek pisze:

...cos go jednak trzyma...

E tam, Lechu miał pewien techniczny problem, jednak w końcu runął :)

Chciał przez niego przeskoczyć?

Data: 2009-11-09 21:33:10
Autor: u2
Mur sie nie przewraca...
jadrys pisze:

...cos go jednak trzyma...

E tam, Lechu miał pewien techniczny problem, jednak w końcu runął :)

Chciał przez niego przeskoczyć?

To nie oglądałeś ? :)

Data: 2009-11-09 12:43:40
Autor: Kultur
Mur sie nie przewraca...
On 9 Lis, 21:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:
jadrys pisze:

> Chcia³ przez niego przeskoczyæ?

To nie ogl±da³e¶ ? :)

Czy nie lepiej sie zajac komentowaniem japonskich transmisji w
chinskiej telewizji, jezeli sie nie zna niemieckiego i nie ma nic do
powiedzenia na temat audycji ogladanych w niemieckojezycznej telewizji?

Data: 2009-11-09 22:13:35
Autor: jadrys
Mur sie nie przewraca...
u2 pisze:
jadrys pisze:

...cos go jednak trzyma...

E tam, Lechu miał pewien techniczny problem, jednak w końcu runął :)

Chciał przez niego przeskoczyć?

To nie oglądałeś ? :)

Oglądałem, ale wcześniej, ten moment akurat przegapiłem.

Mur sie nie przewraca...