Murawa na Bułgarskiej znowu nie do użytku

Data: 2010-09-30 09:52:47
Autor: Cavallino
Murawa na Bułgarskiej znowu nie do użytku
http://www.polskatimes.pl/aktualnosci/314006,liga-europejska-lech-nie-zagra-dzis-z-salzburgiem,id,t.html

To są jakieś jaja normalnie.
To już 3 raz w ciągu roku spaprali robotę.
Nie ma w tym kraju firmy, która potrafi wykonać prawidłową płytę?

Data: 2010-09-30 04:47:07
Autor: Roberto
Murawa na Bułgarskiej znowu nie do użytku
On 30 Wrz, 09:52, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
http://www.polskatimes.pl/aktualnosci/314006,liga-europejska-lech-nie...

To są jakieś jaja normalnie.
To już 3 raz w ciągu roku spaprali robotę.
Nie ma w tym kraju firmy, która potrafi wykonać prawidłową płytę?

No i wraca pytanie, czy przypadkiem nie warto zapłacić więcej??? Na
Cracovii nie ma z tym problemu i nawet na starym stadionie też nie
było. Więc jednak się da. A tu na Lechu coś nie tak, kiedyś na Koronie
też lipa, W Sosnowcu też była katarstofa a mecz z Zagłębie- Wisła to
można było grać w kaloszach. Więc może nie warto oszczędzać na takich
sprawach?

Data: 2010-09-30 15:00:40
Autor: Mane
W dniu 2010-09-30 13:47, Roberto pisze:

[...]

A skąd pewność, że przyczyną jest oszczędność?

Data: 2010-09-30 07:49:25
Autor: Roberto
On 30 Wrz, 15:00, Mane <mane197...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> sprawach?

A skąd pewność, że przyczyną jest oszczędność?

Zazwyczaj tak jest. Nie zapłacisz, nie dostaniesz

Data: 2010-09-30 17:00:37
Autor: Fidelio
wrote:
[...]

Tuż przed meczem Legii z Lechem też kładli nową i chyba było wszystko ok.

Data: 2010-09-30 11:31:49
Autor: Michal Jankowski
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> writes:

To są jakieś jaja normalnie.
To już 3 raz w ciągu roku spaprali robotę.
Nie ma w tym kraju firmy, która potrafi wykonać prawidłową płytę?

Znaczy - wymienili i od razu trawa do dupy?

A jak się spisała murawa na Legii w dzień po położeniu i czy mecz jej
nie zniszczył?

  MJ

Data: 2010-09-30 14:06:19
Autor: Cavallino
Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:kjzpqvv7f22.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
[...]

Na to wygląda.
Jedna część nie zdążyła się jeszcze ukorzenić.
A tak czy tak nie powinna być chyba aż tak nasiąknięta.

Data: 2010-09-30 16:40:35
Autor: Cavallino
[...]

Pewnie znowu trzeba będzie ją wymienić:

"Jak dodał w Poznaniu będą obecnie specjaliści od zakładania murawy, którzy podejmą decyzję dotyczącą przyszłości nowej nawierzchni. - Chcą przede wszystkim zobaczyć jak boisko będzie wyglądać po meczu - wyjaśnił Kasprzak."

http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36001,8447004,Liga_Europejska__Kasprzak__ryzyko_odwolania_meczu.html

Data: 2010-09-30 23:16:48
Autor: Michal Jankowski
Murawa na Bułgarskiej znowu nie do użytku
W tv murawa wyglądała nie za bardzo, ale też i nie beznadziejnie.

Tylko jedno mnie dziwi: rozumiem, że się nie zdążyła zakorzenić, że
deszcze i nasiąkła, że grząsko, ale:

Dlaczego ona wygląda jak kupowana u kilku ogrodników? Części boiska
mocno różnią się kolorem i chyba też fakturą trawy...

  MJ

Data: 2010-10-01 00:37:35
Autor: Cavallino
Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:kjzfwwrdj9b.fsfccfs1.fuw.edu.pl...
[...]

Część była polożona 2-3 tygodnie temu, część tydzień temu - po koncercie Stinga (ta na miejscu na którym stała scena).

Data: 2010-10-01 15:46:47
Autor: Danpe
Murawa na Bułgarskiej znowu nie do użytku
On Fri, 1 Oct 2010 00:37:35 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

Część była polożona 2-3 tygodnie temu, część tydzień temu - po koncercie Stinga (ta na miejscu na którym stała scena).

Mozesz wyjasnic cos? W TV mowili podczas meczu o jakichs lampach
specjalnych, ktore musicie nabyc, ze niby cos z cyrkulacja macie
spaprane?
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-10-01 19:35:08
Autor: Cavallino
Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:fgpba6lhnktreesl764hnhjdi70ruq65114ax.com...
[...]

Dużo rzeczy mówią.
Lampy to jedna z opcji, ale nie z powodu cyrkulacji tylko małego nasłonecznienia murawy.
Cyrkulacja to osobny problem.
Zobaczymy co się z tego wszystkie urodzi, niech mądrzy myślą, spekulować IMO nie warto.

Data: 2010-10-10 23:49:14
Autor: Cavallino
[...]

Już jest beznadziejna, to jest jakieś neverending story, ciekawe kiedy wpadną na to, ze trzeba też wymienić podłoże pod trawą, zamiast układać nowe trawniki, które po tygodniu i tak się nie nadają do gry.

http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36006,8491181,Warta_w_pulapce_fatalnej_murawy_stadionu.html

"Warta Poznań tylko zremisowała z Górnikiem Łęczna, a na dodatek straciła kolejnych piłkarzy, którzy nabawili się kontuzji. Poznaniacy narzekają, że do urazów przyczynił się fatalny stan murawy Stadionu Miejskiego
- Trzy urazy mięśnia dwugłowego: najpierw Piotrek Reiss, teraz Alain Ngamayama i ja. To nie może być przypadek, ta murawa jest beznadziejna - kręcił z niedowierzaniem głową zirytowany kapitan Warty Poznań Tomasz Magdziarz. - Dwa razy myślałem, że mi kolano odpadło, tak mi noga została w tej trawie... - wtórował mu inny z graczy "Zielonych".

Warciarze mają pełne prawo narzekać na murawę. Jej fragmenty, zwłaszcza te zamontowane przed koncertem Stinga, źle trzymały się ziemi i chwilami fruwały w powietrzu. Widok piłkarza, który wklepuje darń na swoje miejsce po swej akcji, był w sobotę częsty. Nad stanem boiska ubolewali też goście. - W pierwszej połowie moi piłkarze nie umieli wymienić 2-3 podań. Nie wiem czy przez rywali czy kiepską murawę, pewnie przez jedno i drugie - mówił trener Górnika Łęczna Mirosław Jabłoński.
Nieoficjalnie wiadomo, że murawa ma zostać wymieniona za tydzień, po meczu Lecha z Zagłębiem Lubin. Tak, by na nowej trawie "Kolejorz" mógł podjąć Manchester City w Lidze Europejskiej. Wówczas pojedynek Warty z MKS Kluczbork zostałby przełożony, rozegrany na wyjeździe lub - za warunkową zgodą PZPN - przy Drodze Dębińskiej. Sprawa ma być jasna w ciągu kilku dni."

Data: 2010-10-11 08:02:44
Autor: Mane
Murawa na Bułgarskiej znowu nie do użytku
W LE drugi raz warunkowe dopuszczenie murawy do gry już nie przejdzie.

Data: 2010-10-11 09:46:31
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8u9ag$5vf$1inews.gazeta.pl...
W LE drugi raz warunkowe dopuszczenie murawy do gry już nie przejdzie.

A to było warunkowe?
Na mecz trawa wyschła i była nienajgorsza.
Gorzej że tylko w tym jednym meczu jak widać.

Data: 2010-10-11 09:50:32
Autor: Mane
W dniu 2010-10-11 09:46, Cavallino pisze:

A to było warunkowe?
Na mecz trawa wyschła i była nienajgorsza.
Gorzej że tylko w tym jednym meczu jak widać.

Z tego co czytałem w PN to tak właśnie było o osoba która o tym decydowała powiedziała, że następnym razem już to nie przejdzie.

Data: 2010-10-17 23:51:55
Autor: Cavallino
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8ufkk$5vf$2inews.gazeta.pl...
[...]

Tym razem piłeczka po stronie ekspertów UEFA.
Może wreszcie zrobią porządnie i okaże się że jednak można.

"Przy Bułgarskiej rozpoczęła się trzecia od grudnia wymiana nawierzchni. UEFA wskazała POSiR firmę, która ma powiedzieć co położyć i w jaki sposób. Operacja rozpoczęła się w niedzielę.

- Wskazano nam wykonawcę, który ma się kompleksowo zająć stanem nawierzchni - zapewnia Janusz Rajewski, dyrektor Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji. - Nie mamy czasu na eksperymentowanie, dlatego poddamy się jego woli i zastosujemy się do wszystkich proponowanych rozwiązań. "

http://www.gloswielkopolski.pl/stronaglowna/321034,poznan-na-stadionie-miejskim-rwa-trawe-az-milo,id,t.html

Data: 2010-09-30 17:04:41
Autor: Danpe
Murawa na Bułgarskiej znowu nie do użytku
On Thu, 30 Sep 2010 09:52:47 +0200, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

http://www.polskatimes.pl/aktualnosci/314006,liga-europejska-lech-nie-zagra-dzis-z-salzburgiem,id,t.html

To są jakieś jaja normalnie.
 Dobrze Wam tak,
Zescie sie smiali przed meczem z Lazio, to Was dopadla sprawiedliwosc
dziejowa ;)

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Murawa na Bułgarskiej znowu nie do użytku