Murawiecki

Data: 2019-11-21 07:12:17
Autor: Runtime
Murawiecki
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/mateusz-morawiecki-o-stanie-murawy-na-pge-narodowym/vewkw5k

" Poprosiłem odpowiednie osoby by tym tematem się zainteresowały, a tak naprawdę załatwiły ten temat raz na zawsze, żeby Stadion Narodowy był przedmiotem naszej dumy, żeby były dobre warunki do gry - powiedział Mateusz Morawiecki w "Gościu Wydarzeń" na antenie Polsatu."

"Poprosiłem"? Żarcik taki czy określenie pozycji premiera w państwie?
--
Runt

Data: 2019-11-21 10:05:16
Autor: Jacek Bialy
Murawiecki
[...]

Stadion Narodowy od początku był spartolony. Trzeba będzie zbudować lepszy - wielofunkcyjny Stadion Niezłomnych (na miarę np. Stadionu Azteków w Mexico City), najlepiej z bieżnią dla lekkoatletów.
 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Estadio_Azteca
 JB

Murawiecki