Murawski jednak w Lechu

Data: 2011-01-24 17:05:30
Autor: Cavallino
Murawski jednak w Lechu
O ile można wierzyć w informacje które zapodał Przegl±d Sportowy, to wła¶nie podpisał kontrakt na 3,5 roku.
Ma zarabiać mniej więcej tyle co Arboleda.
Jakby to była prawda, to jest to największe wzmocnienie Lecha od czasów nabycia w jedyn oknie Arboledy, Stilica, Peszki i Lewandowskiego.

Data: 2011-01-24 18:24:21
Autor: Fidelio
Murawski jednak w Lechu
[...]

Trochę stary już jest, ale przynajmniej wiadomo czego można się mniej więcej spodziewać.

Data: 2011-01-24 18:28:46
Autor: Cavallino
Murawski jednak w Lechu
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:ihkck7$35u$1news.onet.pl...
> [...]

Trochę stary już jest, ale przynajmniej wiadomo czego można się mniej więcej spodziewać.

I można się można spodziewać tego, czego najbardziej Lechowi brakowało.
Czyli ogarnięcia ¶rodka pola.
Zwłaszcza jak przez pół roku praktycznie nie mógł grać Bandrowski.

Murawski ma jeszcze jedn± zaletę - potrafi grać i defensywnego i pchać do przodu ofensywę.
Wiadomo, że jak będzie miał 32 lat to wydolno¶ć już nie będzie taka sama, jak kilka lat temu, ale i tak zapewne nakryje czapk± większo¶ć polskich ligowców.
Patrz Kiełbowicz.

Data: 2011-01-24 18:42:49
Autor: Marcin Kasperski
Murawski jednak w Lechu
Jakby to była prawda, to jest to największe wzmocnienie Lecha od
czasĂłw nabycia w jedyn oknie Arboledy, Stilica, Peszki i
Lewandowskiego.

Hmm, czy to nie ty bulwersowałeś się, że Lech Smudy grał tylko środkiem?

Policzmy: Murawski, Stilic, Kriwiec, Injac, Bandrowski, Djurdjevic,
Drygas, Możdżeń. I jeszcze z Golem podobno rozmawiają.

A na boku ... no, Kiełb, Kiełb na boku. I Wilk.

Data: 2011-01-24 19:32:53
Autor: Cavallino
Murawski jednak w Lechu
Użytkownik "Marcin Kasperski" <Marcin.Kasperski@mekk.waw.pl> napisał w wiadomości news:87mxmqryee.fsfmekk.waw.pl...
[...]

Oczywiście.
Każda przesada jest zła i brak balansu takoż.
Skrzydłowym też ktoś musi dobrze piłkę dograć.

Policzmy: Murawski, Stilic, Kriwiec, Injac, Bandrowski, Djurdjevic,
Drygas, Możdżeń. I jeszcze z Golem podobno rozmawiają.

I słusznie.
Rezerwowi też powinni być na poziomie, Lech potrzebuje konkurencji na każdej pozycji jak kania dżdżu.

A na boku ... no, Kiełb, Kiełb na boku. I Wilk.

No jeszcze jest Ślusarski,Kikut i teraz już obowiązkowo Kriwiec, bo w środku nie ma z kim wygrać rywalizacji.
Zresztą stawiam na odejście Stilica latem, więc długo takiego nadmiaru w środku nie będzie.

Data: 2011-01-24 20:48:28
Autor: Przemek Budzyński
Murawski jednak w Lechu
W dniu 2011-01-24 19:32, Cavallino pisze:

No jeszcze jest Ĺšlusarski

kiedy on ostatnio grał na skrzydle?
Przy swojej marnej szybkości i średniej koordynacji ruchowej predyspozycji do tego nie ma najmniejszej.

,Kikut i teraz juĹĽ obowiÄ…zkowo Kriwiec

ano właśnie, a lewa pomoc to dla Kriwca naprawdę średniawe rozwiązanie.

Data: 2011-01-24 21:06:07
Autor: Cavallino
Murawski jednak w Lechu
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihkl0o$pk3$2inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-01-24 19:32, Cavallino pisze:

No jeszcze jest Ĺšlusarski

kiedy on ostatnio grał na skrzydle?

No w 3 na 3 sparingach Lecha. ;-)
A poprzednio jak sam zeznaje gdy grał za granicą.

Przy swojej marnej szybkości i średniej koordynacji ruchowej predyspozycji do tego nie ma najmniejszej.

,Kikut i teraz juĹĽ obowiÄ…zkowo Kriwiec

ano właśnie, a lewa pomoc to dla Kriwca naprawdę średniawe rozwiązanie.

Najlepiej grał w Lechu właśnie na lewej pomocy - rok temu, gdy walnie przyczynił się do majstra.
Będą się z Wilkiem zmieniać, dramatu nie ma.
Zawsze to mÄ…drzejsze niĹĽ Peszko na lewej.
Choć jak znam życie Kikut często będzie grał na prawej (bo mamy nadmiar obrońców z życiorysem) a Kiełb na lewej.
TeĹĽ nieĹşle.

Data: 2011-01-31 21:59:33
Autor: Doomin
Murawski jednak w Lechu

[...]

kaĹĽdej pozycji jak kania dĹĽdĹĽu.

Tematu Gola nie ma po transferze Murawskiego i slusznie,
bo to jednak w tym momencie bylaby przesada z taka iloscia srodkowych.
Jesli kupia Senegalczyka to okienko moze byc bardzo udane.
Jedynie Chrapka mi szkoda (wiem jak to brzmi, ale ja tam
w nim potencjal widzialem w paru chwilach gdy sie pojawil)

Murawski jednak w Lechu