Murem za mot³ochem

Data: 2021-01-11 23:48:00
Autor: Runt
Murem za mot³ochem
https://wyborcza.pl/7,75398,26668540,jacek-kurski-ma-racje-mozna-porownac-amerykanski-motloch-do.html

"Wiadomo¶ci" brn± w obronê Trumpa. Przegranego prezydenta, który napu¶ci³ swoich zwolenników, by zaatakowali Kapitol. To prawdziwy populizm bez granic."

https://wyborcza.pl/7,75398,26667148,trump-w-2021-r-jak-kaczynski-w-2014-r.html

",,Musz± pa¶æ s³owa prawdy: te wybory zosta³y sfa³szowane! Ja wiem, ¿e was to boli, ale sfa³szowali¶cie wybory".

,,Mamy dosyæ ukrywania afer korupcyjnych, rozszerzania siê archipelagu dyktatur. Ostatnie wybory zosta³y sfa³szowane".

To nie Trump a J.Kaczyñski.

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!