Musimy być bardziej anty-antysemiccy

Data: 2010-10-12 20:46:30
Autor: Panslavista
Musimy być bardziej anty-antysemiccy

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:i929c3$mna$1mx1.internetia.pl...
Polska może zmienić swój niekorzystny wizerunek w społeczności żydowskiej

A na chuj mi ich przeszłość - ja ich nie chcę w teraźniejszości i w przyszłości - to sraluchy w szuflady - pastuchy, które genetycznie nigdy nie rozwiną się w inteligentną cywilizację - będą innym nowości kradli do swoich dni ostatnich.

Data: 2010-10-13 00:12:27
Autor: Jaksa
Musimy byĂŚ bardziej anty-antysemiccy
On Tue, 12 Oct 2010 20:46:30 +0200, Panslavista <prawusek@interia.pl>  wrote:

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message
Polska moÂże zmieniĂŚ swĂłj niekorzystny wizerunek w spoÂłecznoÂści  Âżydowskiej

A na chuj mi ich przesz³oœÌ - ja ich nie chcê w teraŸniejszoœci i w
przyszÂłoÂści - to sraluchy w szuflady - pastuchy, ktĂłre genetycznie nigdy  nie
rozwinÂą siĂŞ w inteligentnÂą cywilizacjĂŞ - bĂŞdÂą innym nowoÂści kradli do  swoich
dni ostatnich.

Zgadza sie, na chuj nam potrzebna opinia Zydow.
Nie po drodze nam.

Jaksa

Musimy być bardziej anty-antysemiccy