Musimy być za bezrobociem! Naziści (niemieccy) je zwalczali! [a propo TVN o strefach bez propagandy LGBT]

Data: 2020-03-02 02:44:43
Autor: A. Filip
Musimy być za bezrobociem! Naziści (niemieccy) je zwalczali! [a propo TVN o strefach bez propagandy LGBT]
Należy z całą stanowczością przypomnieć że naziści BUDOWALI AUTOSTRADY!

https://tvn24.pl/magazyn-tvn24/przeciwny-naturze-nierzad-wracaja-cienie-ofiar-paragrafu-175,259,4519
Ogłaszane przez niektóre władze samorządowe w Polsce uchwały o
strefach wolnych od LGBT obudziły najgorsze demony z
przeszłości. Przypomniały czasy prześladowań, kiedy homoseksualistów
zamykano w obozach, poddawano torturom i kastrowano.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-01 18:06:34
Autor: japanizer
On Monday, March 2, 2020 at 10:44:45 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

> przeszłości. Przypomniały czasy prześladowań, kiedy homoseksualistów
> zamykano w obozach, poddawano torturom i kastrowano.

A Andrzejek nie byłby sobą, jakby każdego dnia nie rozpoczął od przypomnienia, że jest debilem z brunatną sraczką w głowie.

Data: 2020-03-02 03:12:45
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

A Andrzejek nie byłby sobą, jakby każdego dnia nie rozpoczął od
przypomnienia, że jest debilem z brunatną sraczką w głowie.

A ty musisz udowadniać że łykasz _tanią_ propagandę?
Jak ty niebożątko się kapitalistycznej reklamie opierasz? Wcale? :-)

TVN nawet sporawo racji ma ale *tak jak to napisali* dla mnie są
Goebbelsikami  21 wieku.  Czego *bardzo konkretnie* się TVN w tych
uchwałach czepia?  Np. Zakazu propagowania LGBTQ+ w szkołach dla nieletnich?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-01 19:03:58
Autor: japanizer
On Monday, March 2, 2020 at 11:12:47 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

A ty musisz udowadniać że łykasz _tanią_ propagandę?
Jak ty niebożątko się kapitalistycznej reklamie opierasz? Wcale? :-)

Tobie uchwały pisowskich samorządów o strefach wolnych od LGBT przypominają o tym, że Hitler budował autostrady? Naprawdę jesteś dowodem na to, że ludzka głupota nie ma granic..

Data: 2020-03-02 04:14:33
Autor: A. Filip
> [...]

przypominają o tym, że Hitler budował autostrady? Naprawdę jesteś
dowodem na to, że ludzka głupota nie ma granic.

Ruszysz swój mały bardzo mały rozumek i napiszesz co te uchwały
oznaczają  _konkretnie w praktyce_ poza tym że "straszliwa nazwa"
pasuje Biedroniom i czerwonej tęczy do propagandy?

Ja zostałem już dawno wytresowany że im bardziej ktoś unika KONKRETÓW
tym bardziej jego propaganda jest TANIUŚKA.  W tej sprawie
"TY i spółka" IMHO straszliwie unikacie konkretów.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-01 19:40:53
Autor: japanizer
On Monday, March 2, 2020 at 12:14:35 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Ja zostałem już dawno wytresowany że im bardziej ktoś unika KONKRETÓW
tym bardziej jego propaganda jest TANIUŚKA.

A ty zacząłeś wątek o tym, że uchwały anty-LGBT pisowskich samorządów kojarzą ci się z autostradami wybudowanymi przez nazistów. Innych konkretów nie podałeś, tani manipulatorze z brunatną sraczką w głowie.

Data: 2020-03-02 03:17:52
Autor: A. Filip
Jak
> [...]

A Andrzejek nie byłby sobą, jakby każdego dnia nie rozpoczął od
przypomnienia, że jest debilem z brunatną sraczką w głowie.

Jedyną reakcją na którą cię stać jest wyzwanie od brunatnych/faszystów/nazistów?
Udaje współczucie dla poziomu (dna) twojej "inteligencji".

https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina
W tradycji użytkowników wielu grup Usenetu wątek, w którym w jednej z
wypowiedzi pojawia się porównanie do nazizmu lub Hitlera, uważany jest
za skończony, a ponadto uznaje się, że osoba, która użyła tego
porównania, przegrała dyskusję[2].

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!

Data: 2020-03-01 19:08:43
Autor: japanizer
Jak poznać że japanizera zatkało i nie ma argumentów? Wyzywa od brunatnych/faszystów/nazistów/prawdziwych-niemców
On Monday, March 2, 2020 at 11:17:53 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

> wypowiedzi pojawia się porównanie do nazizmu lub Hitlera, uważany jest
> za skończony, a ponadto uznaje się, że osoba, która użyła tego

No widzisz, jesteś takim debilem z brunatną sraczką w głowie, że wynalazłeś przypadek szczególny Prawa Godwina - sam rozpocząłeś wątek, przyrównujący do nazizmu.

cyt.

  "Należy z całą stanowczością przypomnieć że naziści BUDOWALI AUTOSTRADY!"

Data: 2020-03-02 04:17:17
Autor: A. Filip
Jak
> [...]

przyrównujący do nazizmu.

cyt.

  "Należy z całą stanowczością przypomnieć że naziści BUDOWALI

Wątek jest w reakcji na TVN. Skoro [...] z TVN wyjechały pierwsze z
nazistami w tej kwestii to obrywają prawem Godwina (znacznie) bardziej?
Jak dla mnie może być :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-03-01 19:42:39
Autor: japanizer
On Monday, March 2, 2020 at 12:17:19 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Wątek jest w reakcji na TVN. Skoro [...] z TVN wyjechały pierwsze z
nazistami w tej kwestii to obrywają prawem Godwina (znacznie) bardziej?

TVN ma tu przedstawiciela na grupie i jakieś wątki otwiera? Oj widzisz, Andrzejku z brunatną sraczką w głowie - zaliczasz dziś samozaoranie za samozaoraniem.

PS. pisownia "a propo" jest niepoprawna

Musimy być za bezrobociem! Naziści (niemieccy) je zwalczali! [a propo TVN o strefach bez propagandy LGBT]