Musimy się przygotować na wojnę

Data: 2011-01-20 10:07:44
Autor: boukun
Musimy się przygotować na wojnę
Chore qrestwo z PiSu grozi (jak zwykle), że służby specjalne powinny wszystkich dziennikarzy i polityków, którzy przyjmują za prawdę raport MAK wziąć pod lupę i sprawdzać na powiązania ich z Rosją...

Chore psychole w swojej ulubionej zamordystycznej akcji... I daj takim kurwa znowu władzę...

boukun

Data: 2011-01-20 10:11:56
Autor: mkarwan
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ih8udt$gf2$1mx1.internetia.pl...
[...]

Co zrobiłoby CIA gdyby coś takiego stałoby sie z amerykańskim samolotem.
Opanuj swoje emocje i zastanów się zanic zaczniesz pisać abyś nie robił z siebie durnia.
Nienawiść zaślepia, ciebie zaślepia nienawiść do  PiS i Kaczyńskich

Data: 2011-01-20 01:20:40
Autor: Antenka
Musimy się przygotować na wojnę
On 20 Sty, 10:11, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> ...

Nienawiść zaślepia, ciebie zaślepia nienawiść do  PiS i Kaczyńskich <

Zaślepia go nienawiść do PiS i wielka miłość do kacapów. Wszak boukun
to w czystej postaci homo sovieticus - wałkoń i darmozjad z silnie
zakodowaną w zamulonym mózgu postawą roszczeniową. :-D

Antenka

Data: 2011-01-20 10:29:25
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f91301a9-3bed-4118-b00e-80273ba600b5q35g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Nienawiść do "kacapów" ci rozum odbiera i was gubi..., a także Polskę...

boukun

Data: 2011-01-20 10:16:16
Autor: Grzegorz Z.

http://en.wikipedia.org/wiki/Korean_Air_Lines_Flight_007

Data: 2011-01-20 18:45:21
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:998okeli26c6.7g5qgh5s57xn.dlg40tude.net...
[...]

Znowu masz problemy ze zrozumiem tego co napisałem.

Data: 2011-01-21 20:24:48
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Czy to takie dziwne że ktoś ma takie problemy?

Data: 2011-01-21 20:28:22
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 20:24, Grzegorz Z. pisze:
Znowu masz problemy ze zrozumiem tego co napisałem.
Czy to takie dziwne że ktoś ma takie problemy?

W twoim przypadku to zrozumiałe i usprawiedliwione. Od dzieciństwa byłeś
gwałcony przez swojego ojczyma i zamykany za karę w piwnicy jak córka
Fritzla.

Data: 2011-01-21 20:34:27
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Ojczyma? To już nie przez wikarego?

Data: 2011-01-21 20:38:04
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 20:34, Grzegorz Z. pisze:
W twoim przypadku to zrozumiałe i usprawiedliwione. Od dzieciństwa byłeś
> gwałcony przez swojego ojczyma i zamykany za karę w piwnicy jak córka
> Fritzla.
Ojczyma? To już nie przez wikarego?

Wikary był twoim ojczymem ?

Data: 2011-01-21 20:44:46
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

> [...]
W twoim przypadku to zrozumiałe i usprawiedliwione. Od dzieciństwa byłeś
> gwałcony przez swojego ojczyma i zamykany za karę w piwnicy jak córka

W sumie jedno nie wyklucza drugiego.

Data: 2011-01-21 20:45:51
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 20:44, Grzegorz Z. pisze:
Wikary był twoim ojczymem ?
W sumie jedno nie wyklucza drugiego.

A Fritzl w twoim parszywym życiu to kim jest ?

Data: 2011-01-21 20:47:14
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-01-21 20:44, Grzegorz Z. pisze:
Wikary był twoim ojczymem ?
W sumie jedno nie wyklucza drugiego.

A Fritzl w twoim parszywym życiu to kim jest ?

To że mnie posuwał wikary nie wyklucza tego że posuwał mnie i ojczym,
prawda?

Data: 2011-01-21 20:49:58
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 20:47, Grzegorz Z. pisze:
A Fritzl w twoim parszywym życiu to kim jest ?
To że mnie posuwał wikary nie wyklucza tego że posuwał mnie i ojczym,
prawda?

Nie wiem, nie jestem twoim ojczymem, zboku.

Data: 2011-01-21 20:51:22
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Nie wiem, to ty podjąłeś temat bycia posuwanym przez ojczyma.

Data: 2011-01-21 20:53:49
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 20:51, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

[...]

To zdecyduj się w końcu kto ciebie posuwa.

Data: 2011-01-21 21:07:20
Autor: u2
W dniu 2011-01-21 21:00, Grzegorz Z. pisze:
To zdecyduj się w końcu kto ciebie posuwa.
A posuwa?

A nie posuwa ?

Data: 2011-01-21 21:32:03
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-01-21 21:00, Grzegorz Z. pisze:
To zdecyduj się w końcu kto ciebie posuwa.
A posuwa?

A nie posuwa ?

Wcześniej napisałeś że posuwa.

Data: 2011-01-20 10:19:10
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4d37fc5d$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale co mogłaby zrobić? Sugerujesz, że naciągałaby fakty? W imię czego? W imię nienawiści do Rosji? Wywołaliby wojnę?

Kaczyńscy są fanatykami, jak i cały PiS, nienawiść ich do Rosji, ale także do narodu polskiego ich gubi!

boukun

Data: 2011-01-20 10:21:17
Autor: boukun
[...]

I jeszcze jedno. Czy w USA jest taki wewnętrzny niepokój pomiędzy partiami? Czy jest tam coś takiego, jak PiS?

boukun

Data: 2011-01-20 10:26:18
Autor: Marek Borowski
On 20-01-2011 10:11, mkarwan wrote:
[...]

Moze troche przesadzil ale ma racje. PiS przez to ze wszedzie widzi teorie spiskowe, jest niebezpieczny. To tak jak bys dal cpunowi, co ma halucynacje, prowadzic autobus. Dalbys ?

Pozdr

Marek

Data: 2011-01-20 10:41:14
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Borowski" <marek_remove_@borowski.com> napisał w wiadomości news:ih8v3r$6fc$1news.onet.pl...
[...]

Oni nie widzą, to są zamordyści, to spadkobiercy Dzierżyńskiego. Nie zapomnimy lat 2005-2007...

boukun

Data: 2011-01-20 18:46:05
Autor: mkarwan
[...]

Zechciej najpierw odpowiedzieć na moje pytania

Data: 2011-01-20 15:34:09
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-20 10:11, mkarwan pisze:

[...]

Teraz tu sie blaznisz. Malo ci na pregu?
Qrva, banany niewyprostowane wiec wypad do roboty.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-20 15:32:22
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-20 10:07, boukun pisze:
[...]

Dawaj szybko linka.
Wiedzialem ze z_Dorn_ialy pis cos wysmaruje.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Musimy się przygotować na wojnę