Musimy stworzyć niepodległy parlament RP

Data: 2012-03-02 11:59:38
Autor: boukun
Musimy stworzyć niepodległy parlament RP
Przede wszystkim my, internauci musimy stworzyć niepodległy parlament, musimy się zjednoczyć i skrzyknąć na forach, bez partii... Startować w wyborach powinni wszyscy niezrzeszeni w jakichkolwiek partiach, ludzie z bloków i osiedli.
Parlament niepodległy powinien  się kierować swoimi zasadami, nie powinna nas obowiązywać ICH konstytucja, prawo powinniśmy tworzyć oddolnie, niezależnie i niepodporządkowanie...

I tylko tak możemy mieć wpływ na reżimowy parlament i organa władzy...

Nie bójmy się ACTA i represji, niedługo będziemy mieć bardziej skrępowane ręce i będzie nam trudniej uzyskać niepodległość...

boukun

Data: 2012-03-02 03:54:36
Autor: J-23
On 2 Mar, 11:59, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Nie bójmy się ACTA i represji, niedługo będziemy mieć bardziej skrępowane ręce i
będzie nam trudniej uzyskać niepodległość...

boukun

ja sie nie boje. bokun wez sie do roboty i dzialaj, zamias p....
bzdety na forum

Data: 2012-03-02 12:59:50
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3eda91a9-7c7f-4691-a9e8-d2327ef7ccc8n12g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Ja pracuję i to jeszcze jak...

http://www.youtube.com/watch?v=0ObbM3kCIXc&list=UUtCEqzwCkv3CnEfQ1X1B_5w&index=9&feature=plcp

boukun

Data: 2012-03-02 04:08:58
Autor: J-23
On 2 Mar, 12:59, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:3eda91a9-7c7f-4691-a9e8-d2327ef7ccc8n12g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

> będzie nam trudniej uzyskać niepodległość...

> boukun

ja sie nie boje. bokun wez sie do roboty i dzialaj, zamias p....

z tego twojego hobby da sie wyzyc?

Data: 2012-03-02 13:39:45
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b78c6de6-bb4b-4e25-a569-c776909c886132g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

> będzie nam trudniej uzyskać niepodległość...

> boukun

ja sie nie boje. bokun wez sie do roboty i dzialaj, zamias p....

Musi...

boukun

Data: 2012-03-02 12:08:40
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2012-03-02 11:59, boukun pisze:
[...]

A kto konkretnie ma to zrobić?

Po czym ludzie mają odróżnić polityka od oszusta skoro nie odróżniają sera od wyrobu seropodobnego, Panasonica od Panascanixa, Lee od Lgg i wydaje im się, że to co kupują po 12 złotych za kilo w markecie to mięso?

Data: 2012-03-02 12:55:54
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jiq9nv$cgn$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie zrobią błędu, jak wybiorą internauci spośród siebie. Najważniejsze, żeby nie było w obywatelskim par;lamencie żadnych po;lityków z POPiSSLDPSL, żadnej okrągłostołowej bandy... Reszta się dotrze..., podstawą jest się zorganizować i zrzeszać, a potem i tak wszystko będzie regulowane za pośrednictwem każdego głosu w internecie...

boukun

Data: 2012-03-02 14:42:59
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2012-03-02 12:55, boukun pisze:
[...]

I zakładasz, że wybiorą dobrze?
I zakładasz, że nie trafi się oszust?
Ja nawet nie wiem czy jestes facetem czy kobitą. I czy jesteś zwykłym internautą czy policyjnym prowokatorem?

Bo skąd mam wiedzieć?

Na słowo uwierzyć?

Nie traktuj tego osobiście, to jest przykład. Po prostu wiem, na jakim świecie żyję.

A teraz mały cytacik:
Walter Lippmann, jeden z najbardziej wpływowych intelektualistów XX w., doradca prezydentów i polityków od kadencji Wilsona do Forda, pisał w 1927 roku: "Człowiek nie ma własnego zdania na temat wszystkich spraw publicznych. Nie rozumie zdarzeń, ich przyczyn ani skutków. Bo dlaczego miałby je rozumieć? Nie ma najmniejszego powodu przypuszczać - tak jak mistycy demokracji zwykli to czynić -- że połączenie ignorancji jednostek tworzących masy społeczne może stworzyć stałą siłę napędową życia publicznego". Rola obywateli ograniczać ma się bowiem do udziału w głosowaniu i wyborze jednej z dwóch, zaakceptowanych przez elity, opcji politycznych, a nie do wychodzenia z inicjatywą, która mogłaby zmienić status quo. Dlatego "społeczeństwo trzeba utrzymać na dystans, ... po to aby każdy z nas mógł żyć z dala od wrzawy i jazgotu ogłupiałego motłochu".

Dziękuję za uwagę.

Data: 2012-03-02 14:51:32
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jiqipc$a75$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nie bój się, podstawa, to się zorganizować, przez internet można wszystko przegłosować, to 5tak, jak najlepsze referendum, tylko naród sam może o swoich sprawach decydować, większościuąswoich głosów, nioe poprzez podstawionych i na usługach obcych, fałszywych przedstawicieli...

boukun

Data: 2012-03-02 13:33:15
Autor: GrzesiuZ
[...]

TY Niedźwiedzki może i jesteś mądry człowiek ale pojebany jesteś dokładnie. Z
kim chcesz tworzyć niepodległy parlament? Z tą hołotą na tym forum?

Data: 2012-03-02 14:52:12
Autor: boukun

Użytkownik " GrzesiuZ" <pohukiwacz@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jiqi6r$89q$1inews.gazeta.pl...

[...]

No nie z tymi, z tego forum, to zrozumiałe...

boukun

Data: 2012-03-02 18:10:52
Autor: Marek Czaplicki
boukun wrote:

[...]

Więc masz już projekt pierwszej ustawy do uchwalenia przez internet-parlament. pl.soc.polityka wara

Data: 2012-03-02 15:05:36
Autor: jadryś
[...]

Żadnych parlamentów i zgrai pasożytów pławiących się w luksusach na koszt społeczeństwa. Myśę że raz na kwartał zwoływane zgromadzenie narodowe złożone z przedstawicieli różnych grup społecznych w zupełności wystarczy do sprawnego zarządzania krajem.

A parlament, no cóż - zaczyna się od pięknych słów a kończy na iPodach i 'szyjkach rakowych w rosole" dla tych darmozjadów.

Data: 2012-03-03 06:17:42
Autor: stevep
Dnia 02-03-2012 o 11:59:38 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Psy poszczekają, a karawana pojedzie dalej.

--
stevep

Data: 2012-03-03 14:17:57
Autor: pluton
Musimy stworzyć niepodległy parlament RP
Psy poszczekają, a karawana pojedzie dalej.

Pewien pan biskup (albo prymas, nie paimietam) zwykl mawiac:
'kundelki szczekaja a karawana jedzie dalej.

On sie chyba Forest Glemp nazywal.

Nullification

Musimy stworzyć niepodległy parlament RP