Musimy stworzyć niepodległy parlament RP

Data: 2012-03-02 03:54:36
Autor: J-23
Musimy stworzyć niepodległy parlament RP
On 2 Mar, 11:59, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Nie bójmy się ACTA i represji, niedługo będziemy mieć bardziej skrępowane ręce i
będzie nam trudniej uzyskać niepodległość...

boukun

ja sie nie boje. bokun wez sie do roboty i dzialaj, zamias p....
bzdety na forum

Data: 2012-03-02 12:59:50
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:3eda91a9-7c7f-4691-a9e8-d2327ef7ccc8n12g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Ja pracuję i to jeszcze jak...

http://www.youtube.com/watch?v=0ObbM3kCIXc&list=UUtCEqzwCkv3CnEfQ1X1B_5w&index=9&feature=plcp

boukun

Data: 2012-03-02 04:08:58
Autor: J-23
On 2 Mar, 12:59, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:3eda91a9-7c7f-4691-a9e8-d2327ef7ccc8n12g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

> będzie nam trudniej uzyskać niepodległość...

> boukun

ja sie nie boje. bokun wez sie do roboty i dzialaj, zamias p....

z tego twojego hobby da sie wyzyc?

Data: 2012-03-02 13:39:45
Autor: boukun

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b78c6de6-bb4b-4e25-a569-c776909c886132g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

> będzie nam trudniej uzyskać niepodległość...

> boukun

ja sie nie boje. bokun wez sie do roboty i dzialaj, zamias p....

Musi...

boukun

Musimy stworzyć niepodległy parlament RP