Musimy tez obali? system

Data: 2011-02-11 20:09:38
Autor: boukun
Musimy tez obali? system
Musimy tez wyjść na ulicę i obalić system w Polsce, ale u władzy nie powinien pozostać nikt, kto od 1989 roku mieszał we polityce i miał cokolwiek wspólnego z układem okrągłego stołu...

Naród powinien się zjednoczyć i sam od nowa zorganizować. Polska powinna wrócić do stanu sprzed stanu wojennego...

boukun

Data: 2011-02-11 17:10:11
Autor: Hans Kloss
Musimy tez obali? system
On 11 Lut, 20:09, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Musimy tez wyjść na ulicę i obalić

Jedyne co są w w stanie obalić menele twojego pokroju to pół litra na
spółkę z kochankiem żony. A i to pod warunkiem ze te pół litra postawi
zona lub kochanek.
J-23

Data: 2011-02-11 20:18:08
Autor: Marek Czaplicki
Musimy tez obali? system
boukun pisze na pl.soc.polityka, w piątek 11 luty 2011 20:09 :

[...]

a po kiego wychodzić zaraz na ulice? sprzed stanu wojennego polegało na tym, że ludzie przychodzili do pracy, ale mieli wszystko w de... :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-11 20:22:35
Autor: boukun
Musimy tez obali? system

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ij421h$jei$1inews.gazeta.pl...
[...]

O nie bardzo. Dokładnie sprzed stanu wojennego wszyscy reformowaliśmy Polskę i ujawniali.smy wszelkie przekrety władzy. Pamiętam dokładnie cały tunel Dworaca Głównego oblepiony ulotkami Tymczasowej Komisji Koordynacyjnej NSZZ Soliodarność, gdzie godzinami w osłupieniu czytałem przekręty i afery nagłaśniane przez poszczególne komórki dzioałaczy Solidarności. Na rynku nagle zaczęły sie ukazywać towary najwyższej jakości i technologicznie, o jakich się wcześniej Polakom nie śniło... I dlatego Geremek zainspirował wprowadzenie stanu wojennego, bo reżimowi wyrywała się władza spod kontroli...

Teraz władza też wysyła co gdzie chce, polskie wojska do Afganistanu i marnotrawi miliardy naszych podatków..., a my nawet nie mamy na to żadnego wpływu...

boukun

Data: 2011-02-11 20:31:44
Autor: Marek Czaplicki
Musimy tez obali? system
boukun pisze na pl.soc.polityka, w piątek 11 luty 2011 20:22 :

[...]

powtarzasz się. takie słowa od Ciebie można było przeczytać rok temu. pora na inne wyrażenie tego co czujesz. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-11 20:43:29
Autor: Polok_prawdziwy
Musimy tez obali? system
Marek Czaplicki wrote:

powtarzasz się. takie słowa od Ciebie można było przeczytać rok temu. pora
na inne wyrażenie tego co czujesz. :-)

Ty CZAPLA...!!!

- bymci "L" niewyciongnoł i WCAPEM niezasunoł...!

Siedemdziesiontśteryrazy na dziń ło Smoleńcku, Katyniu, cierpientnictwie, zamachu, kżyżu, modlitwach i inksych petryjotyzmach PIERDOLICIE itoci niepseskodzo...!?

Data: 2011-02-11 20:50:28
Autor: Marek Czaplicki
Musimy tez obali? system
Polok_prawdziwy pisze na pl.soc.polityka, w piątek 11 luty 2011 20:43 :

Marek Czaplicki wrote:

[...]

o kurna Polok. mea culpa. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-11 20:55:41
Autor: Polok_prawdziwy
Musimy tez obali? system

Marek Czaplicki wrote:

[...]

Nooo...!!!

- udobruchołem siem...

Data: 2011-02-11 20:30:50
Autor: raff
Musimy tez obali? system
boukun pisze na pl.soc.polityka, w piątek 11 luty 2011 20:09 :

Musimy tez wyjść na ulicę i obalić system w Polsce,

Wychodzcie, wychodzcie, i obalajcie...

R.

Data: 2011-02-11 20:35:52
Autor: Polok_prawdziwy
Musimy tez obali? system
raff wrote:

boukun pisze na pl.soc.polityka, w piątek 11 luty 2011 20:09 :

Musimy tez wyjść na ulicę i obalić system w Polsce,

Wychodzcie, wychodzcie, i obalajcie...

Wis pseca RAFAŁELO, ześ CIMNAWO troseckem jest, winc niewtroncej siem, gdy mondzejse łodciebie godajom...!

Data: 2011-02-11 20:38:49
Autor: jadrys
Musimy tez obali? system
W dniu 2011-02-11 20:30, raff pisze:
boukun pisze na pl.soc.polityka, w piątek 11 luty 2011 20:09 :

Musimy tez wyjść na ulicę i obalić system w Polsce,
Wychodzcie, wychodzcie, i obalajcie...

R.

Ale wtedy zamiast liści na drzewach będą wisieć kapitaliści.. Co Ty raff zrobisz bez panów?

Data: 2011-02-12 01:51:27
Autor: raff
Musimy tez obali? system

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:ij437r$a4u$1news.onet.pl...
[...]

Bez panow ? To ja jestem panem. Kapitalistą :)

Zyjesz w innych czasach. Dzisiaj kazdy kto ma troche oleju w glowie pracuje w sferze informacji i jest sam sobie panem.

R.

Data: 2011-02-12 10:14:02
Autor: jadrys
Musimy tez obali? system
W dniu 2011-02-12 01:51, raff pisze:
[...]

To kłóci się z moim wyobrażeniem o Tobie, mimo ostrego języka sadzę że nie jesteś zdolny do żerowania na innych.

Data: 2011-02-12 15:48:54
Autor: raff
Musimy tez obali? system
[...]

A gdzie tu żerowanie ?

R.

Data: 2011-02-12 16:45:55
Autor: jadrys
Musimy tez obali? system
W dniu 2011-02-12 15:48, raff pisze:
[...]

No to w żadnym wypadku nie zasługujesz na miano kapitalisty. Zarabianie pieniędzy swoją pracowitością jest czymś wskazanym a nie nagannym.

Data: 2011-02-12 13:11:19
Autor: Polok_prawdziwy
Musimy tez obali? system
raff wrote:

[...]

ŁODPUSTOWYM zrestom...

Data: 2011-02-12 01:52:39
Autor: raff
Musimy tez obali? system

[...]

Aha,  i powiedz Polniakowi Prawdziwemu ze akurat to jego wcielenie jest u mnie w KF.

R.

Data: 2011-02-12 10:13:53
Autor: jadrys
Musimy tez obali? system
W dniu 2011-02-12 01:52, raff pisze:
[...]

Ok. Gdy nadarzy się okazja to przekaże mu Twoje słowa.

Data: 2011-02-12 13:10:02
Autor: Polok_prawdziwy
Musimy tez obali? system
jadrys wrote:

[...]

Niecytoł mojej wypedzi i niewi, ze tukej pisołem... ;)

Data: 2011-02-12 16:48:54
Autor: jadrys
Musimy tez obali? system
W dniu 2011-02-12 13:10, Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

Podobno ma ciebie w sitku.

Data: 2011-02-12 20:54:23
Autor: Polok_prawdziwy
Musimy tez obali? system

jadrys wrote:

[...]

Łon mie wsitku, ajo mom go WDUPIE...!

Data: 2011-02-12 20:59:54
Autor: raff
Musimy tez obali? system

jadrys wrote:

[...]

Widzial, widzial. Pokazal sie list. Na szczescie juz powedrowal do kosza.

R.

Data: 2011-02-12 09:40:36
Autor: [heÂŽsk]
Musimy tez obali? system
On Fri, 11 Feb 2011 20:30:50 +0100, "raff" <patagonia2389@onet.pl>
wrote:

> [...]

R.

 na butelce z dykta napiszcie "rzad" i sobie obalajcie! ;o)

Data: 2011-02-11 20:32:12
Autor: Polok_prawdziwy
Musimy tez obali? system
boukun wrote:

[...]

Zeby totakie letkie było, to sombym wysedł...

Powimci zescerościom, ze mogem siem nowet mojich pensjonatuw, awtuw, Maryn i inksych majontkuw pozbyć, coby ino takie mondre, spokojne i bezpiecne zycie mieć, jakie wkomunie mymiały...

Ale zapuźno jus nato jest - samemy, jak gupieloki "wolność, demokracyjem i kapitulizm" naswoje podwurko sprowadziły....

A pozbyć siem tego ciencko bedzie...

PS - popats sem ino, jak Biołe Kacapy umysłem Polokuw psewyzssajom - 20 lot zycio wincyj łod nos majom...

Data: 2011-02-11 20:39:26
Autor: boukun
Musimy tez obali? system

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:nleg28-7jh.ln1server.linuxfan.de...
boukun wrote:

[...]

I tu masz rację, W Rosji nawet setki policjantów stawiają w stan oskarżenia za przekręty i korupcję, a w Polsce nic takiego sie nie dzieje, jakby to policja, prokuratura i sądy były w nic nigdy nie umoczone i sprawiedliwe. Kto by to pomyślał. W Rosji jest demokracja i praworządność, ale nie w Polsce...

boukun

Data: 2011-02-11 17:06:44
Autor: Hans Kloss
Musimy tez obali? system
On 11 Lut, 20:39, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
W Rosji jest demokracja i praworządność, ale nie w Polsce...

W Rosji jest, biedny matołku, przeraźliwa korupcja wśród  policji i
urzędników oraz niewyobrażalne zboukunienie narodu. Przeciętny
sowiecki boukun zachlewa się na śmierć w wieku lat 57, przeciętny
sowiecki policjant dokrada druga pensje z łapówek. Po czym ją przepija
aby koniecznie zdążyć się zwinąć przed sześćdziesiątką. Przed sądem są
stawiani tylko ci którzy dokradają w łapówkach trzecią pensję i
czwartą- za pazerność. Bo wziatki nada brat' pa czinu a nie według
własnego widzimisię.
J-23

Data: 2011-02-12 12:59:46
Autor: Polok_prawdziwy
Musimy tez obali? system
Hans Kloss wrote:

[...]

Zapewne pedziało cito RYDZYJKO iminia RADIOMORYJA pedziało...

Data: 2011-02-12 08:13:34
Autor: Wiesiaczek
Musimy tez obali? system
On Fri, 11 Feb 2011 20:09:38 +0100, boukun wrote:

Musimy tez wyjúă na ulicć i obaliă system w Polsce, ale u wůadzy nie
powinien pozostaă nikt, kto od 1989 roku mieszaů we polityce i miaů
cokolwiek wspólnego z ukůadem okrŕgůego stoůu...

Naród powinien sić zjednoczyă i sam od nowa zorganizowaă. Polska powinna
wróciă do stanu sprzed stanu wojennego...

boukun

Przyůŕczam sić.
Ten zůodziejski system od dawna mi sić nie podoba.
Szkoda, ýe nie  zastrzelili tego skurwysyna, gdy skakaů przez půot  :(

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja pijć tylko przy dwóch okazjach:
Gdy sŕ ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-02-12 10:14:11
Autor: jadrys
Musimy tez obali? system
W dniu 2011-02-12 09:13, Wiesiaczek pisze:
[...]

To nie ten gůupek doprowadziů do tego ýe u nas ludzie zaczćli szukaă poýywienie na úmietnikach. Caůa wina leýy po stronie tego faceta z plamŕ na czole z ZSRR.

--
Kapitalizm jest chorobŕ (zarazŕ) z którŕ naleýy walczyă..
Instalujŕc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-02-12 13:07:52
Autor: Polok_prawdziwy
Musimy tez obali? system
Wiesiaczek wrote:

[...]

Przyłączam się.
Ten złodziejski system od dawna mi się nie podoba.
Szkoda, że nie  zastrzelili tego skurwysyna, gdy skakał przez płot  :(

Ten toino nażeńdzie był...

- niełon, to inksy by skocył...

Cheba BOCEKWENDZONY poceńści racjem mo, cokolwiek bysiem wuwcas w Polcce wydażyło, toitak Łobywatele skozane były na "łodpowiedni rozwuj wypadkuw"...

Zamałe i zasłabe my były (i somy!), by mieć jakikolwiek wpływ na "dzieje świata".

Jedyne co mogłymy pozytywnego łosiongnońć, to "wincyj ztego tortu dostać", coi Jaruzelcki zapocontkowoł...

Nocuz...
- potem siem troseckem inacej potocyło...

Data: 2011-02-12 19:46:49
Autor: Wiesiaczek
Musimy tez obali? system
On Sat, 12 Feb 2011 13:07:52 +0100, Polok_prawdziwy wrote:

Wiesiaczek wrote:

[...]

Ten toino naýeńdzie byů...
[...]

Wiem o tym dobrze. Chodzi mi o to, ýe trzeba byůo caůy ten baůagan zlikwidowaă w zarodku.
Trudne zadanie ale nasz sŕsiad ůukaszenka jakoú sobie z tym radzi i Biaůorusini ýyjŕ w spokoju i bez grzebania po úmietnikach.
I patrzŕc na nas, to chyba teý coraz mniej im sić zachciewa "demokracji".
Szkoda, ýe my nie mieliúmy takiego przykůadu.

Data: 2011-02-12 22:05:28
Autor: Polok_prawdziwy
Musimy tez obali? system

Wiesiaczek wrote:

[...]

Wiem o tym dobrze. Chodzi mi o to, że trzeba było cały ten bałagan
zlikwidować w zarodku. Trudne zadanie ale nasz sąsiad łukaszenka jakoś
sobie z tym radzi i Białorusini żyją w spokoju i bez grzebania po
śmietnikach. I patrząc na nas, to chyba też coraz mniej im się zachciewa
"demokracji". Szkoda, że my nie mieliśmy takiego przykładu.

A tsebabyło...

Zadobze my miały, tonom siem kolorowych łopakowań zzachodu chciało...

Data: 2011-02-12 12:15:59
Autor: jan
Musimy tez obali? system
[...]

tak tylko tu rządzi KLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2011-02-12 19:11:45
Autor: boukun
Musimy tez obali? system

Użytkownik " jan" <janonet4-4.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ij5tlv$ote$1inews.gazeta.pl...

[...]

Na spółę z SBecją.... czyli syjonistami...

boukun

Musimy tez obali? system