Musimy tez obali? system

Data: 2011-02-11 20:18:08
Autor: Marek Czaplicki
Musimy tez obali? system
boukun pisze na pl.soc.polityka, w piątek 11 luty 2011 20:09 :

Musimy tez wyjść na ulicę i obalić system w Polsce, ale u władzy nie
powinien pozostać nikt, kto od 1989 roku mieszał we polityce i miał
cokolwiek wspólnego z układem okrągłego stołu...

Naród powinien się zjednoczyć i sam od nowa zorganizować. Polska powinna
wrócić do stanu sprzed stanu wojennego...

a po kiego wychodzić zaraz na ulice? sprzed stanu wojennego polegało na tym, że ludzie przychodzili do pracy, ale mieli wszystko w de... :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-11 20:22:35
Autor: boukun
Musimy tez obali? system

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ij421h$jei$1inews.gazeta.pl...
[...]

O nie bardzo. Dokładnie sprzed stanu wojennego wszyscy reformowaliśmy Polskę i ujawniali.smy wszelkie przekrety władzy. Pamiętam dokładnie cały tunel Dworaca Głównego oblepiony ulotkami Tymczasowej Komisji Koordynacyjnej NSZZ Soliodarność, gdzie godzinami w osłupieniu czytałem przekręty i afery nagłaśniane przez poszczególne komórki dzioałaczy Solidarności. Na rynku nagle zaczęły sie ukazywać towary najwyższej jakości i technologicznie, o jakich się wcześniej Polakom nie śniło... I dlatego Geremek zainspirował wprowadzenie stanu wojennego, bo reżimowi wyrywała się władza spod kontroli...

Teraz władza też wysyła co gdzie chce, polskie wojska do Afganistanu i marnotrawi miliardy naszych podatków..., a my nawet nie mamy na to żadnego wpływu...

boukun

Data: 2011-02-11 20:31:44
Autor: Marek Czaplicki
Musimy tez obali? system
boukun pisze na pl.soc.polityka, w piątek 11 luty 2011 20:22 :

[...]

powtarzasz się. takie słowa od Ciebie można było przeczytać rok temu. pora na inne wyrażenie tego co czujesz. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-11 20:43:29
Autor: Polok_prawdziwy
Musimy tez obali? system
Marek Czaplicki wrote:

powtarzasz się. takie słowa od Ciebie można było przeczytać rok temu. pora
na inne wyrażenie tego co czujesz. :-)

Ty CZAPLA...!!!

- bymci "L" niewyciongnoł i WCAPEM niezasunoł...!

Siedemdziesiontśteryrazy na dziń ło Smoleńcku, Katyniu, cierpientnictwie, zamachu, kżyżu, modlitwach i inksych petryjotyzmach PIERDOLICIE itoci niepseskodzo...!?

Data: 2011-02-11 20:50:28
Autor: Marek Czaplicki
Musimy tez obali? system
Polok_prawdziwy pisze na pl.soc.polityka, w piątek 11 luty 2011 20:43 :

Marek Czaplicki wrote:

[...]

o kurna Polok. mea culpa. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-11 20:55:41
Autor: Polok_prawdziwy
Musimy tez obali? system

Marek Czaplicki wrote:

[...]

Nooo...!!!

- udobruchołem siem...

Data: 2011-02-11 20:30:50
Autor: raff
Musimy tez obali? system
boukun pisze na pl.soc.polityka, w piątek 11 luty 2011 20:09 :

Musimy tez wyjść na ulicę i obalić system w Polsce,

Wychodzcie, wychodzcie, i obalajcie...

R.

Data: 2011-02-11 20:35:52
Autor: Polok_prawdziwy
Musimy tez obali? system
raff wrote:

boukun pisze na pl.soc.polityka, w piątek 11 luty 2011 20:09 :

Musimy tez wyjść na ulicę i obalić system w Polsce,

Wychodzcie, wychodzcie, i obalajcie...

Wis pseca RAFAŁELO, ześ CIMNAWO troseckem jest, winc niewtroncej siem, gdy mondzejse łodciebie godajom...!

Data: 2011-02-11 20:38:49
Autor: jadrys
Musimy tez obali? system
W dniu 2011-02-11 20:30, raff pisze:
boukun pisze na pl.soc.polityka, w piątek 11 luty 2011 20:09 :

Musimy tez wyjść na ulicę i obalić system w Polsce,
Wychodzcie, wychodzcie, i obalajcie...

R.

Ale wtedy zamiast liści na drzewach będą wisieć kapitaliści.. Co Ty raff zrobisz bez panów?

Data: 2011-02-12 01:51:27
Autor: raff
Musimy tez obali? system

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:ij437r$a4u$1news.onet.pl...
[...]

Bez panow ? To ja jestem panem. Kapitalistą :)

Zyjesz w innych czasach. Dzisiaj kazdy kto ma troche oleju w glowie pracuje w sferze informacji i jest sam sobie panem.

R.

Data: 2011-02-12 10:14:02
Autor: jadrys
Musimy tez obali? system
W dniu 2011-02-12 01:51, raff pisze:
[...]

To kłóci się z moim wyobrażeniem o Tobie, mimo ostrego języka sadzę że nie jesteś zdolny do żerowania na innych.

Data: 2011-02-12 15:48:54
Autor: raff
Musimy tez obali? system
[...]

A gdzie tu żerowanie ?

R.

Data: 2011-02-12 16:45:55
Autor: jadrys
Musimy tez obali? system
W dniu 2011-02-12 15:48, raff pisze:
[...]

No to w żadnym wypadku nie zasługujesz na miano kapitalisty. Zarabianie pieniędzy swoją pracowitością jest czymś wskazanym a nie nagannym.

Data: 2011-02-12 13:11:19
Autor: Polok_prawdziwy
Musimy tez obali? system
raff wrote:

[...]

ŁODPUSTOWYM zrestom...

Data: 2011-02-12 01:52:39
Autor: raff
Musimy tez obali? system

[...]

Aha,  i powiedz Polniakowi Prawdziwemu ze akurat to jego wcielenie jest u mnie w KF.

R.

Data: 2011-02-12 10:13:53
Autor: jadrys
Musimy tez obali? system
W dniu 2011-02-12 01:52, raff pisze:
[...]

Ok. Gdy nadarzy się okazja to przekaże mu Twoje słowa.

Data: 2011-02-12 13:10:02
Autor: Polok_prawdziwy
Musimy tez obali? system
jadrys wrote:

[...]

Niecytoł mojej wypedzi i niewi, ze tukej pisołem... ;)

Data: 2011-02-12 16:48:54
Autor: jadrys
Musimy tez obali? system
W dniu 2011-02-12 13:10, Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

Podobno ma ciebie w sitku.

Data: 2011-02-12 20:54:23
Autor: Polok_prawdziwy
Musimy tez obali? system

jadrys wrote:

[...]

Łon mie wsitku, ajo mom go WDUPIE...!

Data: 2011-02-12 20:59:54
Autor: raff
Musimy tez obali? system

jadrys wrote:

[...]

Widzial, widzial. Pokazal sie list. Na szczescie juz powedrowal do kosza.

R.

Data: 2011-02-12 09:40:36
Autor: [heÂŽsk]
Musimy tez obali? system
On Fri, 11 Feb 2011 20:30:50 +0100, "raff" <patagonia2389@onet.pl>
wrote:

> [...]

R.

 na butelce z dykta napiszcie "rzad" i sobie obalajcie! ;o)

Musimy tez obali? system