Mussolini ma coś wspólnego z JPII

Data: 2009-12-18 19:32:01
Autor: boukun
Mussolini ma coś wspólnego z JPII
Jest wielkie podobieństwo Benito Mussoliniego do Jana Pawła II, z tym, że Mussolini był o wiele lepszym mówcą i miał zajebistą mimikę, nie do podrobienia. Facet mi się strasznie podoba, nie wiem dlaczego? Ale sam siebie łapię na tym, że czasami zachowuję się ze swoją mimiką jak Mussolini, i robiłem to już od dawna, zanim oglądałem przedstawienia Mussoliniego.

http://www.youtube.com/watch?v=HqafKe6pkw4&feature=related

boukun

Data: 2009-12-18 19:40:47
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hggige$lg0$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Tu, tu jest po prostu mną http://www.youtube.com/watch?v=FYjbWHnbTTE&feature=related

boukun

Data: 2009-12-18 19:49:25
Autor: Ensitherum
Mussolini ma coś wspólnego z JPII
no tak, nie dość żeś komuch i antysemita to jeszcze faszysta.

Mussolini ma coś wspólnego z JPII