Muszê zap³aciæ haracz dla Stra¿y Gminnej w Rzecznicy

Data: 2010-11-23 21:31:49
Autor: kogutek
Muszê zap³aciæ haracz dla Stra¿y Gminnej w Rzecznicy
Witam

Naprawdê to jest chore, ¿yjemy w ciemnej dupie bo inaczej nie mo¿na
nazwaæ tego co wyprawia siê w tym kraju.
Pseudo-stra¿ gminna znalaz³a sposób na zarobek. Oczywi¶cie wszystko
pod pseudo-p³aszczykiem rzekomej poprawy bezpieczeñstwa.

Tylko od czego jest policja drogowa, czy ju¿ za ma³o wystawiaj±
mandatów? Przekroczy³em prêdko¶æ o 17km/h 50/67, kara to 100z³ i 2pkt
karne. Po 2 miesi±cach od zaj¶cia otrzyma³em poczt± list ze zdjêciem z
fotoradaru oraz pismo, w którym prosz± o odes³anie za³±czonego druku z
wype³nionymi danymi osobowymi, ew. wskazanie kieruj±cego.

Okazuje siê, ¿e radarze ju¿ nawet pisano

http://gdansk.naszemiasto.pl/artykul/42593,gmina-rzeczenica-straz-gminna-zarabia-na-fotoradarze-i,id,t.html

Trzeba było jechać 55. Co to kogo obchodzi że dostałeś mandat. Jechaleś
szybciej. Jechales. Nalezało się. Nalezało. Swoje  zale mozesz sobie w buty
wsadzic. Z gardla Ci tą kase wyciagną. I tak ma być. --

Data: 2010-11-23 22:51:15
Autor: venioo
W dniu 2010-11-23 21:31, kogutek pisze:
Trzeba było jechać 55. Co to kogo obchodzi że dostałeś mandat. Jechaleś
szybciej. Jechales. Nalezało się. Nalezało. Swoje  zale mozesz sobie w buty
wsadzic. Z gardla Ci tą kase wyciagną. I tak ma być.

A moze radar zle postawili, albo fotomontaz w paincie zrobili a on jechal 49?
Chlopie wez sie ocknij, chyba ze ty te mandaty wystawiasz...
--
venioo
GG:198909

Data: 2010-11-23 23:19:05
Autor: kogutek
Muszê zap³aciæ haracz dla Stra¿y Gminnejw Rzecznicy
W dniu 2010-11-23 21:31, kogutek pisze:
> Trzeba by³o jechaæ 55. Co to kogo obchodzi ¿e dosta³e¶ mandat. Jechale¶
> szybciej. Jechales. Naleza³o siê. Naleza³o. Swoje  zale mozesz sobie w buty
> wsadzic. Z gardla Ci t± kase wyciagn±. I tak ma byæ.

A moze radar zle postawili, albo fotomontaż w paincie zrobili a on jechal 49?
Chlopie wez sie ocknij, chyba ze ty te mandaty wystawiasz...
-- venioo
GG:198909
Widzę jak ludzie jeżdżą. Trzepać głupków aż będzie gwizdało. Ta jechał 49, moze
pchał. --

Data: 2010-11-23 23:36:12
Autor: venioo
W dniu 2010-11-23 23:19, kogutek pisze:
[...]

Nie wiem, nie widzialem, moze i pchal...
Za to bym PJ zabieral tym kretynom, co wjezdzaja na skrzyzowanie i nie maja jak zjechac, stoja jak p...y na srodku i blokuja przejazd, oraz DR za "niemanie" swiatel lub brak zarowek. Jak kogos nie stac na zarowke, to nie powinien posiadac samochodu, tylko rower. A jak nie stac na rower to sorry - pieszo.

--
venioo
GG:198909

Data: 2010-11-24 00:18:39
Autor: kogutek
> [...]

Za to bym PJ zabieral tym kretynom, co wjezdzaja na skrzyzowanie i nie maja jak zjechac, stoja jak p...y na srodku i blokuja przejazd, oraz DR za "niemanie" swiatel lub brak zarowek. Jak kogos nie stac na zarowke, to nie powinien posiadac samochodu, tylko rower. A jak nie stac na rower to sorry - pieszo.

Tamten sam napisał ze mu się limit punktów kończy. Za niewinność pewno dostał. --

Data: 2010-11-24 00:20:31
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
W dniu 2010-11-23 23:36, venioo pisze:
[...]

Moze za wszystko nie zabieralbym PJ, ale zdecydowanie radykalniej karal:

za przekraczanie linii ciaglej - pojedynczej i podwojnej, jazde po obszarze wylaczonym z ruchu, przejezdzanie na czerwonym swietle, jazde "pod prad", cofanie na autostradzie, jazde na swiatlach przeciwmgielnych w ciagu dnia, skrecanie z lewego pasa w prawo w przypadku zaswiecenia sie sygnalizatora warunkowego skretu w lewo NAD pasem prawym, przejezdzanie przez przejscie dla pieszych w momencie swiecenia sie swiatla zielonego dla pieszych...

Tak, specjalnie nic nie pisze o jezdzie lewym pasem.

--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen Xantia

Data: 2010-11-24 00:26:57
Autor: MadMan
Muszê zap³aciæ haracz dla Stra¿y Gminnejw Rzecznicy
Dnia Wed, 24 Nov 2010 00:20:31 +0100, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
napisał(a):

przejezdzanie przez przejscie dla pieszych w momencie swiecenia sie swiatla zielonego dla pieszych...

To akurat nie jest zabronione. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-11-24 08:19:17
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
napisał(a):

przejezdzanie przez przejscie dla pieszych w momencie swiecenia sie
swiatla zielonego dla pieszych...

To akurat nie jest zabronione.

Owszem, ale gdy piesi nie oczekuja na przejscie. Bardzo czesto jednak bywa tak, ze majac zielone swiatlo na sygnalizatorze S1 rownoczesnie piesi maja zielone. Nie raz widywalem sytuacje, ze pieszy cofal sie z przejscia, bo samochod nie zatrzymal sie przed "zebra" i przejechal bez uprzedniego przepuszczenia pieszego.

Poprzednio nie doprecyzowalem.

Data: 2010-11-24 09:42:26
Autor: Mario
[...]

Głupków bo jechali 67/50?
Bierz połowę tego co bierzesz.

mario

Data: 2010-11-24 22:47:13
Autor: Marcin Jan
W dniu 10-11-23 21:31, kogutek pisze:
[...]

  a jak ktoś napluje Ci na twarz to powiedz że deszcz pada. ehhh.

Muszê zap³aciæ haracz dla Stra¿y Gminnej w Rzecznicy