Muszę dołoĹźyć pamięci RAM w laptoQ1|B˜žŰŔĂG}˝

Data: 2020-02-05 17:32:44
Autor: Tomaszek
Muszę dołoĹźyć pamięci RAM w laptoQ1|B˜žŰŔĂG}˝
Modernizacja zakończona sukcesem. Modernizacji dokonałem w firmie Axus na giełdzie przy GUS w Warszawie - pawilon 14 (chwalił będę to chyba się nie pogniewają). Zabrałem ze sobą laptopa, żeby mi dołożyli coś pasującego do tego co już jest. I gdybym tak nie zrobił, tylko zaczął zamawiać pamięci po kolei po internetach to bawiłbym się jeszcze z tym z miesiąc. Na początku włożyliśmy pamięć o identycznych parametrach ale innej firmy - klops. Potem tylko tę nową - klops. Zamiana slotów - klops. Inna firma, te same parametry - klops. Jeszcze jakaś inna - klops. Trzecia czy czwarta - klops.
W końcu któraś z kolei poszła i to w parze z tą istniejącą. W domu już wykonałem memtest (kilka przebiegów) - OK. Windows 10 też trochę pochodził - OK. Całość pamięci widzi po kilku włączeniach.
Z ciekawości podejrzałem w CPU-Z i to jest ta pamięć:
https://www.memorybenchmark.net/ram.php?ram=Ramaxel+Technology+RMT3170ME68F9F1600+4GB&id=5030

Inna częstotliwość, inne CL, nawet napięcie jest inne (1.5V - Kingston, Ramaxel - 1.35V)
Śmiga i jest stabilnie. I bądź tu mądry i pisz wiersze:/

Gościu z Axus mówi, że wcale nie jest zaskoczony, Sony jest okropnie kapryśne jeśli chodzi o pamięci RAM. W zasadzie to pasują mu tylko te, które zamontowało fabrycznie Sony i koniec. Reszta to loteria.

I dzięki takim firmom jak Axus zaoszczędziłem kupę czasu i nerwów. Dzięki Panowie za profesjonalne podejście i znajomość tematu. Macie mnie już jako klienta.
www.axus.pl

--
t0maszek

Muszę dołoĹźyć pamięci RAM w laptoQ1|B˜žŰŔĂG}˝