Data: 2009-08-10 18:41:53 | |
Autor: kukuryk | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Lewa noge PRZYWIĄŻ sobie do podnóżka lub podkurcz gdzies podfotel na pierwsze kilka km bo sobie zeby wybijesz.
Nie ruszaj lewej nogi, pracujesz tylko prawą ! |
|
Data: 2009-08-10 20:12:57 | |
Autor: ToMasz | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
kukuryk pisze:
Lewa noge PRZYWIĄŻ sobie do podnóżka lub podkurcz gdzies podfotel nato nie jest śmieszne. Zrób tak,(jak przedpiśca radzi) bo jak sie pomylisz ( wnagłej sytuacji) to narobisz kłopotów. ToMasz |
|
Data: 2009-08-10 20:20:11 | |
Autor: PB | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Mon, 10 Aug 2009 20:12:57 +0200, na pl.misc.samochody, ToMasz
napisał(a): Lewa noge PRZYWIĄŻ sobie do podnóżka lub podkurcz gdzies podfotel na to nie jest śmieszne. Zrób tak,(jak przedpiśca radzi) bo jak sie zdecydowanie TAK. Tez zalecam kawałek sznurowadła i proste przywiązanie nogi na kilka pierwszych kilometrow. Poza tym po zajeciu miejsca w pojezdzie z automatem nalezy wykonac kilka prob. Po pierwsze spokojnie uruchomic silnik, z noga na hamulcu wrzucic D lub R i delikatnie ruszyc. Potem delikatnie zatrzymac. Potem ruszyc znowu, ale juz z gazem, ostrzej i ponownie zatrzymac. Tak zeby wyczuc roznice. Starac sie przy tym swiadomie nie napinac miesni lewej nogi. Starac sie kontrolowac to ze ona ma lezec spokojnie. Po kilkuset kilometrach bedzie juz ok. Po kilku tysiacach - całkiem spoko i wowczas bez problemu czlowiek przesiada sie miedzy automatem a manualem. Po 100 tys. km automatem - rzyga sie na widok manuala. Po 200 tys. km automatem - traktuje sie manual jako cos barbarzynskiego... Najgorzej jak ma sie tak jak ja 500 tys. km na szafie zyciowej, z czego polowa z automatem, a nagle sluzbowym manualem jezdze;-) ALe pociesza mnie prywatny automat i prywatny skuter z automatem;-) -- Pozdrawiam Piotr Biegała Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-) Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-) |
|
Data: 2009-08-10 23:52:58 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Jednak przyjemnośc z jazdy po kretej górskiej drodze daje ręczna skrzynia, nie automat.
JaC -- -- - Po 100 tys. km automatem - rzyga sie na widok manuala. |
|
Data: 2009-08-11 10:20:08 | |
Autor: PB | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Mon, 10 Aug 2009 23:52:58 +0200, na pl.misc.samochody, ąćęłńóśźż
napisał(a): Jednak przyjemnośc z jazdy po kretej górskiej drodze daje ręczna skrzynia, nie automat. nie zauwazylem tego niestety, moze dlatego ze wole po gorach z automatem jezdzic;-) -- Pozdrawiam Piotr Biegała Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-) Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-) |
|
Data: 2009-08-11 10:23:10 | |
Autor: bartekk | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
PB pisze:
Jednak przyjemnośc z jazdy po kretej górskiej drodze daje ręczna skrzynia, nie automat. Ja tez. Szczegolnie posiadajac lopatki przy kierownicy do zmiany biegow:) |
|
Data: 2009-08-11 11:14:22 | |
Autor: PB | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Tue, 11 Aug 2009 10:23:10 +0200, na pl.misc.samochody, bartekk
napisał(a): Jednak przyjemnośc z jazdy po kretej górskiej drodze daje ręczna skrzynia, nie automat. nie mam łopatek, anwet jakbym mial to bym nie uzywal. Brzydzę się zmaina biegów. Zrobiłem kiedys dłuższa trasę w A6 z łopatkami. Przełączylem na próbe na sekwencje, pobawilem sie 2 minuty i stwierdzilem ze to glupie;-) Wrocilem do automatycznej zmiany i luz. -- Pozdrawiam Piotr Biegała Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-) Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-) |
|
Data: 2009-08-11 11:22:39 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
To chyba nie jeździłeś naprawdę po górach.
JaC -- -- - nie zauwazylem tego niestety, moze dlatego ze wole po gorach z automatem jezdzic |
|
Data: 2009-08-11 15:27:37 | |
Autor: PB | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Tue, 11 Aug 2009 11:22:39 +0200, na pl.misc.samochody, ąćęłńóśźż
napisał(a): To chyba nie jeździłeś naprawdę po górach. jeszcze raz - nie lubie zmieniac biegow. Nie podnieca mnie sportowa jazda samochodem z miotaniem sie przy dzwigni zmiany biegow, jak rowniez myslenie o sobie podczas tego zabiegu - "kurcze, ale jestem zajebisty mastah!!" Ja sie delektuje cichutkim pomrukiem duzego silnika, a nie upierdliwym rykiem malego. Cieszy mnie plynnosc zmiany biegow i mozliwosc niespiesznej jazdy a nie zapierdalanie bez opamietania i ciagle wachlowanie biegami... Czy teraz kolega zrozumial ze sa tacy ktorzy sa inni niz on sam??? -- Pozdrawiam Piotr Biegała Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-) Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-) |
|
Data: 2009-08-11 15:44:53 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Hello PB,
Tuesday, August 11, 2009, 3:27:37 PM, you wrote: ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^To chyba nie jeździłeś naprawdę po górach. jeszcze raz - nie lubie zmieniac biegow. Nie podnieca mnie sportowa Ty naprawdę nie jeździłeś po górskich drogach. Niespodziewana zmiana biegu w zakręcie, to nie jest to, co służy bezpieczeństwu. Czy teraz kolega zrozumial ze sa tacy ktorzy sa inni niz on sam??? Jasne. Jesteś inny. :P -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) |
|
Data: 2009-08-11 15:50:10 | |
Autor: PB | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Tue, 11 Aug 2009 15:44:53 +0200, na pl.misc.samochody, RoMan
Mandziejewicz napisał(a): Ty naprawdę nie jeździłeś po górskich drogach. Niespodziewana zmiana Ty naprawde nie jezdziles automatem po zadnych drogach. Niespodziewana zmiana biegu w automacie zaskakuje tylko nowicjusza. Doswiadczony user automatu zapina blokade i jedzie spokojnie. Pomijam ze potrafi zmieniac biegi noga, czyli umiejetnie operujac gazem. Powtarzam po raz ostatni- ja nie zapierdalam. -- Pozdrawiam Piotr Biegała Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-) Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-) |
|
Data: 2009-08-11 16:03:03 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Hello PB,
Tuesday, August 11, 2009, 3:50:10 PM, you wrote: Ty naprawdę nie jeździłeś po górskich drogach. Niespodziewana zmianaTy naprawde nie jezdziles automatem po zadnych drogach. Niespodziewana Czyli macha drążkiem. i jedzie spokojnie. Czyli tamuje ruch, bo przyśpieszyć w zakręcie nie może. Pomijam ze potrafi zmieniac biegi noga, czyli umiejetnie operujac Jasne. Jesteś karawaniarzem. Jedziesz sobie spokojnie a za Tobą ludzie zgrzytają zębami, bo wyprzedzanie na górskiej drodze łatwe nie jest a jaśnie pan karawaniarz się przecież nie spieszy. Mam tylko nadzieję, że rzadko górskimi drogami jeździsz, bo tacy jak Ty prowokują do wyjątkowo niebezpiecznych zachowań na drodze. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) |
|
Data: 2009-08-11 16:21:26 | |
Autor: PB | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Tue, 11 Aug 2009 16:03:03 +0200, na pl.misc.samochody, RoMan
Mandziejewicz napisał(a): Ty naprawde nie jezdziles automatem po zadnych drogach. Niespodziewana czyli wlacz blokade - raz. i jedzie spokojnie. Czyli tamuje ruch, bo przyśpieszyć w zakręcie nie może. Moze, ale nie chce i nie potrzebuje. Pomijam ze potrafi zmieniac biegi noga, czyli umiejetnie operujac Jasne. Jesteś karawaniarzem. Jedziesz sobie spokojnie a za Tobą ludzie Jade spokojnie, co nie znaczy ze powoli. Jesli nie umiesz mnie wyprzedzic - to nie moj problem. Mam tylko nadzieję, że rzadko górskimi drogami jeździsz, bo tacy jak tak, bo takie 'miszcze kierownicy' jak Ty koniecznie musza wyprzedzic i mknac z predkoscia swiatla. Jesli dajesz sie sprowokowac - to znaczy ze jestes podatny na manipulacje - zrob cos z tym bo zalew reklam Cie zabije;-))))) Z mojej strony staranny EOT -- Pozdrawiam Piotr Biegała Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-) Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-) |
|
Data: 2009-08-11 16:31:51 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Hello PB,
Tuesday, August 11, 2009, 4:21:26 PM, you wrote: czyli wlacz blokade - raz.Ty naprawde nie jezdziles automatem po zadnych drogach. NiespodziewanaCzyli macha drążkiem. I wlecze się 40 km/h? Moze, ale nie chce i nie potrzebuje.i jedzie spokojnie.Czyli tamuje ruch, bo przyśpieszyć w zakręcie nie może. Ale nie jest sam na drodze. Jade spokojnie, co nie znaczy ze powoli. Jesli nie umiesz mniePomijam ze potrafi zmieniac biegi noga, czyli umiejetnie operujacJasne. Jesteś karawaniarzem. Jedziesz sobie spokojnie a za Tobą ludzie Jasne. Pan i hrabia. Mam tylko nadzieję, że rzadko górskimi drogami jeździsz, bo tacy jaktak, bo takie 'miszcze kierownicy' jak Ty koniecznie musza wyprzedzic Bardziej głupawego argumentu dawno nie widziałem. Z mojej strony staranny EOT Nie masz pojęcia o jeździe górskimi drogami i uciekasz od normalnej dyskusji. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) |
|
Data: 2009-08-11 17:07:17 | |
Autor: masti | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Dnia piÄknego Tue, 11 Aug 2009 16:31:51 +0200, osobnik zwany RoMan
Mandziejewicz wystukaĹ: Hello PB, nie masz pojÄcia o AT jak widaÄ. Blokada to nie tylko szpera -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lÄk gruntu! -Chyba wysokoĹci? -Wiem co mĂłwiÄ, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2009-08-12 08:53:10 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Hello masti,
Tuesday, August 11, 2009, 7:07:17 PM, you wrote: nie masz pojęcia o AT jak widać.I wlecze się 40 km/h?czyli wlacz blokade - raz.Ty naprawde nie jezdziles automatem po zadnych drogach.Czyli macha drążkiem. Większe niż mój przeciwnik o jeździe górskimi drogami. Blokada to nie tylko szpera Ale ja nie o tym, naprawdę. Wymuszenie na skrzyni jazdy na konkretnym biegu i brak zmian oznacza jazdę w ściśle określonym zakresie prędkości. Podobnie jak w skrzyni manualnej - można górską drogę przejechać w całości na np. 3 biegu ale gwarantuję, że będzie się prowadziło kondukt za sobą. Bo na odcinkach, gdzie trzeba/można przyśpieszyć po prostu braknie prędkości albo odporności na wycie silnika. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) |
|
Data: 2009-08-12 10:03:34 | |
Autor: Robson | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Ale ja nie o tym, naprawdę. Wymuszenie na skrzyni jazdy na konkretnym ty NA PRAWDE nie wiesz jak dziala automat..... Przestawienie dzwigni na "3" nie oznacza wymuszenia na skrzyni biegu trzeciego, ale ogranieczenie do zmian 1-2-3. Analogicznie przelozenia "4", "2", "1" lub L. I w kazdym momencie mozna przyspieszyc wciskajac energiczniej gaz, powoduje to tak zwany kick-down i redukcje biegu. R |
|
Data: 2009-08-12 10:51:30 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Oj szanowny miszczu...
Jak ustawi na "2" na bardzo stromym zjeździe, i się zjazd wypłaszczy np. chwilowo, to trzeba będzie przewachlować na "3" lub nawet "D". I o tym przeciez zrozumiale napisał. JaC -- -- - Przestawienie dzwigni na "3" nie oznacza wymuszenia na skrzyni biegu trzeciego, ale ogranieczenie do zmian 1-2-3. |
|
Data: 2009-08-12 10:55:12 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Hello Robson,
Wednesday, August 12, 2009, 10:03:34 AM, you wrote: ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Ale ja nie o tym, naprawdę. Wymuszenie na skrzyni jazdy na konkretnym ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^przyśpieszyć po prostu braknie prędkości albo odporności na wycie ^^^^^^^silnika. ty NA PRAWDE nie wiesz jak dziala automat..... Przestawienie dzwigni na "3" Dlaczego piszesz o oczywistościach? Chodzi o ograniczenie w górę a nie w dół. Cały czas piszę o tworzeniu konduktu. Ja doskonale wiem, że przy wrzuceniu 3 w AT mogę jechać _wolniej_. Tylko ja piszę o braku możliwości jazdy _szybszej_. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) |
|
Data: 2009-08-12 11:46:05 | |
Autor: Robson | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Dlaczego piszesz o oczywistościach? Chodzi o ograniczenie w górę a nie tydzien temu wrocilem z Czarnogory i jakos nie widzialem ciagnacego sie za mna konduktu .... R |
|
Data: 2009-08-12 20:51:02 | |
Autor: Karolek | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości news:102440791.20090812105512pik-net.pl... Dlaczego piszesz o oczywistościach? Chodzi o ograniczenie w górę a nie Oj RoMan, ja tam w automacie na 3 biegu to tak gdzies do 120-140km/h ciagne, na 2 kolo 100 pewnie bedzie.... dasz rade szybciej manualem po gorskich drogach? :P Proponuje Ci pojezdzic z automatyczna skrzynia, a potem pieprzyc bzdury. Karolek |
|
Data: 2009-08-13 17:16:47 | |
Autor: Massai | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
RoMan Mandziejewicz wrote:
Jak już mowa o starszych skrzyniach czterobiegowych, to przełożenia są takie, że 3 wystarczy na KAŻDĄ górską drogę... -- Pozdro Massai |
|
Data: 2009-08-11 21:51:59 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Nadal nie rozumiesz, że góry to m.in. strome zjazdy i co z tego wynika dla efektywności jazdy przy skrzyni automatycznej.
JaC -- -- - Doswiadczony user automatu zapina blokade i jedzie spokojnie. |
|
Data: 2009-08-12 06:20:41 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Dnia Tue, 11 Aug 2009 21:51:59 +0200, ąćęłńóśźż na pl.misc.samochody
napisał(a): Nadal nie rozumiesz, że góry to m.in. strome zjazdy i co z tego wynika dla efektywności jazdy przy skrzyni automatycznej. A co wynika ? -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Słowa to najpoważniejsza broń. Kipling R." |
|
Data: 2009-08-12 10:46:10 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Hello Marcin,
Wednesday, August 12, 2009, 6:20:41 AM, you wrote: Nadal nie rozumiesz, że góry to m.in. strome zjazdy i co z tegoA co wynika ? To, że jak skrzynia jest starsza lub nowsza nie zblokuje biegu, to grzejesz hamulce bez sensu, bo hamowania silnikiem niet. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) |
|
Data: 2009-08-12 11:58:24 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Dnia Wed, 12 Aug 2009 10:46:10 +0200, RoMan Mandziejewicz na
pl.misc.samochody napisał(a): Hello Marcin, Wednesday, August 12, 2009, 6:20:41 AM, you wrote: Nadal nie rozumiesz, że góry to m.in. strome zjazdy i co z tego A co wynika ? To, że jak skrzynia jest starsza lub nowsza nie zblokuje biegu, to Szczerze ? Nie widziałem ASB ( pomijam skrzynie CVT bo ich nie znam ) bez możliwości zblokowania skrzyni na chociaż jednym przełożeniu. Większość ma blokadę 1,2,3 i czasem dodatkowo coś co jest oznaczane jako "L" - ale to jest zamienne z "1". Więc nie rozumiem, jaki jest problem w zjeździe ze stromej góry :) -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl "Stare wino, żona młoda, niejednemu życia doda. Polskie" |
|
Data: 2009-08-12 13:02:01 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Hello Marcin,
Wednesday, August 12, 2009, 11:58:24 AM, you wrote: Szczerze ? Nie widziałem ASB ( pomijam skrzynie CVT bo ich nie znam ) bezTo, że jak skrzynia jest starsza lub nowsza nie zblokuje biegu, toNadal nie rozumiesz, że góry to m.in. strome zjazdy i co z tegoA co wynika ? Ależ nie ma najmniejszego problemu. Tylko trzeba używać drążka. A w tej całej drobnej awanturce chodzi o to, że jakoby dało się jeździć _normalnie_ po górach nie ruszając drążka. Ja twierdze, że się nie da zrobić tego z sensem. Można albo jechać w tempie karawanu na zblokowanej skrzyni, przeszkadzając innym albo używając drążka i wtedy ginie przewaga AT nad MT. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) |
|
Data: 2009-08-12 13:13:06 | |
Autor: Brzezi | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
śro, 12 sie 2009 o 13:02 GMT, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Ależ nie ma najmniejszego problemu. Tylko trzeba używać drążka. A w Nie ginie, nie musisz uzywac sprzegla, nie musisz zdejmowac nogi z gazu Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2009-08-12 13:16:18 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Hello Brzezi,
Wednesday, August 12, 2009, 1:13:06 PM, you wrote: Ależ nie ma najmniejszego problemu. Tylko trzeba używać drążka. A wNie ginie, nie musisz uzywac sprzegla, nie musisz zdejmowac nogi z gazu I nie masz radochy z jazdy górską drogą, jaką daje MT, mieszanie biegami, sprzęgłem, hamulcem i gazem. Cieszę się, że choć przyznmajesz, że nieużywanie drążka w górach to absurd. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) |
|
Data: 2009-08-12 13:39:16 | |
Autor: Brzezi | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
śro, 12 sie 2009 o 13:16 GMT, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
I nie masz radochy z jazdy górską drogą, jaką daje MT, mieszanie Mi co innego daje radoche z jazdy, to co daje duza moc i AT i kickdown Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2009-08-12 13:45:04 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Hello Brzezi,
Wednesday, August 12, 2009, 1:39:16 PM, you wrote: I nie masz radochy z jazdy górską drogą, jaką daje MT, mieszanieMi co innego daje radoche z jazdy, to co daje duza moc i AT i kickdown Jasne. I prosta 400 metrów do tego. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) |
|
Data: 2009-08-12 14:28:10 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Zanim Twoja automatyczna skrzynia się zastanowi przez sekundę nad kick-downem w połączeniu z wejściem silnika pod obciązeniem na obroty odpowiednie dla turbiny, to za manualem zobaczysz tylko obłoczek spalin z rury.
JaC -- -- - Mi co innego daje radoche z jazdy, to co daje duza moc i AT i kickdown |
|
Data: 2009-08-12 15:51:13 | |
Autor: Brzezi | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
śro, 12 sie 2009 o 14:28 GMT, ąćęłńóśźż napisał(a):
Zanim Twoja automatyczna skrzynia się zastanowi przez sekundę nad kick-downem w połączeniu z wejściem silnika pod obciązeniem na obroty odpowiednie dla turbiny, to za manualem zobaczysz tylko obłoczek spalin z rury. Tylko Ci sie tak wydaje, do zmiany w MT wez pod uwage jeszcze czas przygotowania do zmiany biegu: mysl, zdjecie reki z kierownicy i polozenie jej na lewarku, do tego sprzeglo, przegazowka(bo redukujesz), bieg, sprzeglo, gaz.... nie bedzie to w sumie jako calos trwalo krocej niz nawet powolna zmiana w AT... NIE, nie staram sie powiedziec ze AT jest lepsze od MT, jedynie zaprzeczam tylko, ze MT jest lepsze od AT Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2009-08-12 16:45:29 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
No to sam zauważasz różnicę pomiędzy wchodzeniem silnika na obroty turbiny na wciśnietym sprzegle (manual) z obciążeniem (automat)?
Jest to też jedna z przyczyn, dla których spod swiateł manualem ruszysz znacznie szybciej, niż automatem. JaC -- -- - do tego sprzeglo, przegazowka(bo redukujesz), bieg, sprzeglo |
|
Data: 2009-08-12 17:41:33 | |
Autor: jarry | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
No to sam zauważasz różnicę pomiędzy wchodzeniem silnika na obroty turbiny na wciśnietym sprzegle (manual) z obciążeniem (automat)?
Jest to też jedna z przyczyn, dla których spod swiateł manualem ruszysz znacznie szybciej, niż automatem. JaC Nie wiem na jakim świecie żyjecie :D ale czasy odjazdu na manualu dawno minęły... Jakoś tak w 2003 roku :) No chyba że jak zwykle powiecie że spisek żydów, masoneria, Japońce nie potrafią etc. dowodzik -> http://www.youtube.com/watch?v=2ScBruTdjaI j. |
|
Data: 2009-08-12 20:57:51 | |
Autor: Karolek | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Użytkownik "ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> napisał w wiadomości news:h5uki8$b0d$1news.wp.pl... No to sam zauważasz różnicę pomiędzy wchodzeniem silnika na obroty turbiny na wciśnietym sprzegle (manual) z obciążeniem (automat)? Taa, a potem e34 2.5tds kontra crx przy starcie ze swiatel wyglada tak... 1 bieg crx wyrywa do przodu i wyprzedza e34 o jakas dlugosc samochodu, 2 bieg w crx i juz nie widac przyspieszenia hondy, 3 bieg i hondzina wciaga sadze z wydechu tdsa... dalej juz nie warto komentowac bo honda dostala zadyszki. Karolek |
|
Data: 2009-08-13 09:20:54 | |
Autor: Robson | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Jest to też jedna z przyczyn, dla których spod swiateł manualem ruszysz >znacznie szybciej, niż automatem. ROTFL. Nigdy nie jezdziles automatem, a jesli jakis widziales to co najwyzej pseudo pod nazwa CVT... R |
|
Data: 2009-08-13 08:53:02 | |
Autor: Waldek Godel | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Dnia Thu, 13 Aug 2009 09:20:54 +0200, Robson napisał(a):
JaC trolla karmisz.. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-08-13 14:25:52 | |
Autor: Robson | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
trolla karmisz.. zauwazylem i juz przestalem na jego posty odpowiadac ;) R |
|
Data: 2009-08-13 15:16:16 | |
Autor: DxS | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
"ąćęłńóśźż" <usun_to@wp.eu> schrieb im Newsbeitrag news:h5uki8$b0d$1news.wp.pl... No to sam zauważasz różnicę pomiędzy wchodzeniem silnika na obroty turbiny na wciśnietym sprzegle (manual) z obciążeniem (automat)? Jest to też jedna z przyczyn, dla których spod swiateł manualem ruszysz znacznie szybciej, niż automatem. JaC -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Nie jezdziles automatem i bzdury wypisujesz |
|
Data: 2009-08-13 14:24:43 | |
Autor: Waldek Godel | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Dnia Thu, 13 Aug 2009 15:16:16 +0200, DxS napisał(a):
Nie jezdziles automatem i bzdury wypisujesz Nie karm trolla... pls -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-08-12 14:25:20 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Jazda w górach bez dotykania pedału hamulca też jest ciekawa.
Nie to, żebym nie lubił ;-)) JaC -- -- - nie musisz zdejmowac nogi z gazu |
|
Data: 2009-08-12 14:30:12 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Hello ąćęłńóśźż,
Wednesday, August 12, 2009, 2:25:20 PM, you wrote: Jazda w górach bez dotykania pedału hamulca też jest ciekawa. Dla mnie - normalna. Nie to, żebym nie lubił ;-)) Zdecydowanie tak lubię - przed zakrętem redukcja i ładne shamowanie silnikiem, w zakręcie najpierw delikatnie gaz a potem mocniej i już ten leń a AT został daleko w tyle :) JaC -- -- - nie musisz zdejmowac nogi z gazu -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Spam: http://www.allegro.pl/sklep/7416823_squadack :) |
|
Data: 2009-08-12 13:14:35 | |
Autor: Marcin Stankiewicz | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Dnia Wed, 12 Aug 2009 13:02:01 +0200, RoMan Mandziejewicz na
pl.misc.samochody napisał(a): Ależ nie ma najmniejszego problemu. Tylko trzeba używać drążka. No. Trzeba ... raz na jakiś czas ... co w dalszym ciągu będzie wielokrotnie mniej niż przy MT. Świat nie jest 0-1, a określenia "nigdy, zawsze" są stanowczo źle postrzegane. -- Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ] m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl |
|
Data: 2009-08-31 10:20:28 | |
Autor: wojtek | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Czytam Twoje wypociny i nie wiem o co Tobie chodzi!?. Mam najgorszą ze skrzyń ASB-multitronik w A6 i jadąc w górach nie widze najmniejszego problemu!, BA! skrzybnia sama "wiedziała" jak reagować bo się nauczyła ze ma sporo obciążenia przy małych prędkościach i nie robiła numerów. Po drugie jak potrzebuje stały bieg, to włączam funkcje tiptronik i problem z głowy. I nie pisz że sama przełączy bieg, bo zrobi to albo przy 5500rpm (diesel) albo przy około 1100 i nigdy inaczej. -- wojtek |
|
Data: 2009-08-13 17:14:40 | |
Autor: Massai | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello PB, Hm, a na czym ma polegac ta "niespodziewana zmiana" żeby zagroziła bezpieczeństwu? Ok, napęd na tył, śnieg, ostry zakręt i sandał w połowie zakrętu. Ale żeby to dało rzeczywiście efekt, to trzeba mieć sporo pod maską, a w takim to już są spore szanse na trzyliterowe skróty które zadbają żeby koła zbytnio nie napędzić... Przejechałem automatem niedużo, może z 80 tysięcy km, ale jakoś NIGDY ta zmiana biegu mnie nie zaskoczyła. -- Pozdro Massai |
|
Data: 2009-08-14 01:14:58 | |
Autor: Sergiusz Rozanski | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Dnia 11.08.2009 RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisał/a:
A niby co ma sie wtedy wydażyć? Sądzisz że auto zmieniając bieg przyspieszy albo zwoli? niby jak? gaz masz wcisnięty jak był - silnik dopasuje obroty do przełożenia skrzyni w "funkcji otwarcia przepustnicy" ;) i już. Jedyne co w takim wypadku zobaczę to to że wskazówka obrotomierza skoczy w górę lub w dół (zależy czy redukcja czy w górę) i to wszystko. Co do jazdy po górach, to po drogach i bezdrożach - automatem - np przez szczyty Świdowca, Bieszczady, Połonina Krasna, Przełęcz Legionów itd. -- *** rozanski.at.sergiusz.dot.com sq3bkn *** *** http://www.4x4.kalisz.pl *** $ You have new spam in /home/serek/maildir/ |
|
Data: 2009-08-11 17:33:46 | |
Autor: ąćęłńóśźż | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Rzeczywiście nie zauwazyłem wielkości kolegi z Towarzystwa.
JaC -- -- - Ja sie delektuje cichutkim pomrukiem duzego silnika, a nie upierdliwym rykiem malego. |
|
Data: 2009-08-11 19:14:55 | |
Autor: PB | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
Tue, 11 Aug 2009 17:33:46 +0200, na pl.misc.samochody, ąćęłńóśźż
napisał(a): Rzeczywiście nie zauwazyłem wielkości kolegi z Towarzystwa. wierszyk nizej w sigu to raz, a dwa - naucz sie odpowiadac w watku i cytowac. Clio to jest sluzbowy odkurzacz na miasto... -- Pozdrawiam Piotr Biegała Warszawa Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-) Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-) |
|
Data: 2009-08-12 16:55:06 | |
Autor: DoQ | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
PB pisze:
zajebisty mastah!!" Ja sie delektuje cichutkim pomrukiem duzego Duzy silnik, z duzym plasko rozwijanym momentem nie wymaga czestych redukcji nawet w manualu :P Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2009-08-11 12:36:07 | |
Autor: Hants | |
Musze jechac automatem - ratunku !! | |
"PB" <piotr.spam@biegala.pl> wrote in message news:19lx14ccbsthk.tmihlndnni4h.dlg40tude.net...
manualem. Po 100 tys. km automatem - rzyga sie na widok manuala. Po ;-) Pamietam jak rok temu pytalem na liscie o to jak sie jezdzi asb.. 30 tysiecy km wystarczylo aby mnie zupelnie zniechecic do manuala :-D |