Musze się ożenić....

Data: 2009-06-13 12:34:15
Autor: Tzva Adonai
Musze się ożenić....
.... inaczej całkiem zdziwaczeję... Zawsze myślałem, że to przyjdzie
samo, ale niestety wygląda na to, że trzeba będzie zacząć rozglądać
się wokół siebie... Swoje zamiary będę musiał jednak trzymać w
tajemnicy, jak się dowie mój ojciec, to zacznie mi aranżować
"spontaniczne" spotkania z córkami swoich kolegów z Niemiec...

Data: 2009-06-13 21:37:54
Autor: raff
Musze się ożenić....
Tzva Adonai pisze:
[...]

Tu masz zdjecie pierwszej kandydatki:
http://tinyurl.com/kmda98

Bardzo grzeczna, mila, ladnie jej z oczu patrzy, nie wymaga wiele.

R.

Data: 2009-06-13 21:52:53
Autor: Tzva Adonai
Musze sięożenić....
Bardzo grzeczna, mila, ladnie jej z oczu patrzy, nie wymaga wiele.

Ojciec już kilka lat temu kombinował, że małżeństwo mogłoby mnie ściągnąć do
Niemiec... To jest właśnie przykład postpeerelowskiego myślenia z którego bierze
się przekonanie mojego taty, że będzie mi tam lepiej niż w Polsce... Ubzdurał
sobie, że nie znajdę sobie tutaj małżonki, bo tam bardziej pasuję.. Wnioski
wyciągnął z obserwacji, jakich dokonywał w okresie mojego dzieciństwa... W
Polsce czas spędzałem głównie z kolegami, a w Niemczech - dla odmiany - miałem
więcej koleżanek.. ;}

Data: 2009-06-13 22:03:42
Autor: raff
Musze sięożenić....
[...]

No to moze ta ?

http://www.strykowski.net/zdjecia_lesne_zwierzeta_fotografia/Koza_-_zdjecie,_zdjecia_-_fotografia_kozy_653.php

Narowista nieco, egzotyczna uroda (bliskowschodnia), brazowe oczy, przyjmuje wszelkie stosunki, od analnych po biseksualne.

R.

Data: 2009-06-13 23:07:21
Autor: awe
Musze sięożenić....

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h110n0$2tf$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
pytanie tylko czy Jeshula bedzie w stanie ja jakos przywiazac mentalnie do siebie. Moze jak nie tak to sznurkiem chociaz. Przeciez on nie lubi plci zenskiej. To moze jakiegos samczyka
awe

Data: 2009-06-13 23:09:01
Autor: raff
Musze sięożenić....
[...]

No to moze jakas mala kozka, bo on ma sklonnosci pedofilskie.

R.

Data: 2009-06-13 21:48:14
Autor: Picnawode
Musze się ożenić....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał

.... inaczej całkiem zdziwaczeję...

To nie jest żadną gwarancją, że się tak nie stanie. Poczytaj Piotra, podobno żonaty......

Przemek

--
Spektakularna porażka PiS

PO  44,43 proc. głosów,

PiS 27,4 proc.

Były poseł PiS Ludwi Dorn ocenił, że PiS odniosło trzecią porażkę z rzędu po wyborach
parlamentarnych i wyborach samorządowych.

Data: 2009-06-13 21:56:12
Autor: Tzva Adonai
Musze sięożenić....
Poczytaj Piotra, podobno żonaty......

On już jest po złotych godach, trzeba mu pewne rzeczy wybaczyć....

Data: 2009-06-13 22:11:47
Autor: Picnawode
Musze sięożenić....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000bc4.4a34045cnewsgate.onet.pl...
Poczytaj Piotra, podobno żonaty......

On już jest po złotych godach, trzeba mu pewne rzeczy wybaczyć....

Byłem przekonany, że przynajmniej po platynowych.

Przemek

Data: 2009-06-13 22:40:00
Autor: Piotr
Musze sięożenić....
Dnia Sat, 13 Jun 2009 22:11:47 +0200, Picnawode napisał(a):

Byłem przekonany, że przynajmniej po platynowych.

Zapastuj nam coś Przemku, tak jak lubisz...
Piotr

Data: 2009-06-14 06:56:31
Autor: Polok_prawdziwy
Musze się ożenić....
Picnawode wrote:

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał

... inaczej całkiem zdziwaczeję...

To nie jest żadną gwarancją, że się tak nie stanie. Poczytaj Piotra,
podobno żonaty......

Pietrosek...!?

- eee... chebanie...

Pietrosek wyglondo mi na fratrapsenojświntsego...

Data: 2009-06-13 21:49:22
Autor: MH
Musze sięożenić....
... inaczej całkiem zdziwaczeję... Zawsze myślałem, że to przyjdzie
samo, ale niestety wygląda na to, że trzeba będzie zacząć rozglądać
się wokół siebie...

No i gdzie widzisz problem ?? Podobnoż twoja 12-letnia siostra świetnie robi
lachę na przystankach autobusowych... Najpierw "pochodźcie" ze sobą , później ją
zerżnij tak jak Basię pod prysznicem , zaproś na wesele Syferdiego .. MH

P.S. Z wesela walnij coś na T8.

Data: 2009-06-13 21:58:38
Autor: Tzva Adonai
Musze sięożenić....
Podobnoż twoja 12-letnia siostra

Nie rodzona, ale mimo wszystko kochana... Przeszła już przez najgorszą fazę
buntu, zaczęła nawet osiągać sukcesy w szkole...

Data: 2009-06-13 22:04:39
Autor: raff
Musze sięożenić....
Podobnoż twoja 12-letnia siostra

Nie rodzona, ale mimo wszystko kochana... Przeszła już przez najgorszą fazę
buntu, zaczęła nawet osiągać sukcesy w szkole...

Mowisz ze dobra jest ? A duzo bierze ?

R.

Data: 2009-06-13 22:16:54
Autor: MH
Musze sięożenić....
> Podobnoż twoja 12-letnia siostra Nie rodzona, ale mimo wszystko kochana...

No więc , Carpe diem ...

Przeszła już przez najgorszą fazę
buntu, zaczęła nawet osiągać sukcesy w szkole...

Hmmm , Wuefista tak powiedział ??

MH

Data: 2009-06-13 22:28:35
Autor: Tor_pan
Musze się ożenić....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:139a83cd-a995-42b4-98d7-2270d1a4d99be21g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Bardzo rozsądna decyzja.
Musisz tylko wyjechać do Izraela, bo tu nie znajdziesz godnych
siebie kandydatek.
Tu masz doskonałe czystej krwi damy:
http://dabrowski.ddl2.pl/Serwis/Tzva/index2.htm

Data: 2009-06-14 07:24:04
Autor: Tzva Adonai
Musze sięożenić....
Musisz tylko wyjechać do Izraela, bo tu nie znajdziesz godnych
siebie kandydatek.

Nie ukrywam, że dość często myślałem o żydowskiej żonie, ale gdzie ja taką w
Polsce znajdę?.. Tutaj nie ma Żydówek, w najlepszym razie Polki, które "odkryły
swoje korzenie"... A mi zależałoby na dziewczynie wychowanej w żydowskiej
tradycji, myślącej i zachowującej się jak Żydówka.. --

Data: 2009-06-14 07:51:24
Autor: Tzva Adonai
Musze sięożenić....
A mi zależałoby na dziewczynie wychowanej w żydowskiej
tradycji, myślącej i zachowującej się jak Żydówka..

Wtedy moja konwersja na ortodoksyjny judaizm miałaby konkretny sens.. Choć
jestem niewierzący, to mógłbym z czystym sumieniem ją przyjąć, w ten sposób
udowodniłbym, że zależy mi na założeniu rodziny żyjącej zgodnie z żydowską
moralnością... Rabin przyjąłby mnie pod swoją pieczę nawet jako zdeklarowanego
ateistę, choć w głębi duszy jestem raczej agnostykiem... Zaręczyny trwałyby
przez okres konwersji, a małżeństwo zawarłbym już jako Żyd... Ale tak jak mówię
- w Polsce to jest niewykonalne, a ja raczej nie chciałbym opuszczać tego kraju..

Data: 2009-06-14 11:44:05
Autor: Jerzy Tabortowski
Musze sięożenić....
- w Polsce to jest niewykonalne, a ja raczej nie chciałbym opuszczać tego kraju..

Ja raczej bym chciał żebyś opuścił go niezwłocznie.

Data: 2009-06-14 12:39:44
Autor: Polok_prawdziwy
Musze sięożenić....
Tzva Adonai wrote:

A renka..., co ztwojom renkom... - roz jus ciesiem pytołem - niebedzie
zazdrosno łotom twojom zonem...?

Data: 2009-06-14 06:57:38
Autor: Polok_prawdziwy
Musze się ożenić....
Tzva Adonai wrote:

[...]

A conato twoja renka, niebedzie zazdrosno...?

Musze się ożenić....