Musze sie pochwalic...

Data: 2017-01-03 22:34:55
Autor: Scobowski
Musze sie pochwalic...
Niech służy!
My oglądaliśmy 500x w kanciastym opakowaniu, ale ostatecznie za tą sama kasę wygrało cos innego.
Odbieram pojutrze :P

Dobra zmiana, czy jak? ;-)

Data: 2017-01-03 22:40:32
Autor: Cavallino
Musze sie pochwalic...
W dniu 03-01-2017 o 22:34, Scobowski pisze:
Niech służy!
My oglądaliśmy 500x w kanciastym opakowaniu,

W sensie że Renegade?

ale ostatecznie za tą sama
kasę wygrało cos innego.
Odbieram pojutrze :P

Ale coś lepszego?

Data: 2017-01-04 06:14:45
Autor: Scobowski
Musze sie pochwalic...
W dniu 03.01.2017 o 22:40, Cavallino pisze:
W dniu 03-01-2017 o 22:34, Scobowski pisze:
Niech służy!
My oglądaliśmy 500x w kanciastym opakowaniu,

W sensie że Renegade?
Tak, nawet fajny :)

ale ostatecznie za tą sama
kasę wygrało cos innego.
Odbieram pojutrze :P

Ale coś lepszego?
Nie :) Może?
Madzia 3 - bo wolnossący benzyniak, bo dobre wyposażenie i - bo żonie się podoba ;-)

Data: 2017-01-04 17:57:03
Autor: Cavallino
Musze sie pochwalic...
W dniu 04-01-2017 o 06:14, Scobowski pisze:
[...]

Szkoda że nie CX-3, ale 3 to też ładny i fajny wybór, jeśli taki płaszczak Ci wystarcza.

Data: 2017-01-07 21:32:33
Autor: Scobowski
Musze sie pochwalic...
ostatnie 5 lat jeździłem tucsonem.
Teraz czas na płaszczaka.
CX-3 jest żałosne, naprawdę. Jedyna zaleta, to pocja 4x4, ale z kolei silniki za słąbe, żeby to uciągnąć. CX-3 to 2-ka na sterydach. Na tylnim fotelu się nie mieścułem "wzdłuż" i "wzwyż", mimo tego, że jestem raczej ostatnio szerszy niż wyższy ;-)

A trójeczka juz ma jakiś-tam gabaryt. Jak się nabombię :P - to usiądę z tyłu i się zmieszczę, a żona dojedzie na miejsce.

P.S.
Odebrałem - jest super-fajna :)

Data: 2017-01-07 22:37:39
Autor: Cavallino
Musze sie pochwalic...
W dniu 07-01-2017 o 21:32, Scobowski pisze:
ostatnie 5 lat jeździłem tucsonem.
Teraz czas na płaszczaka.
CX-3 jest żałosne, naprawdę. Jedyna zaleta, to pocja 4x4, ale z kolei
silniki za słąbe, żeby to uciągnąć.

Bez jaj, 150 KM za słaby na takie pierdzidełko?

CX-3 to 2-ka na sterydach.

Wiem, przymierzałem się.
Gdyby zrobili na bazie 3-ki, kupiłbym w ciemno.
Strzelili sobie w stopę, mogli zrobić CX-2 jak bardzo chcieli mieć kurdupla.

Data: 2017-01-08 00:31:10
Autor: Scobowski
Musze sie pochwalic...
W dniu 07.01.2017 o 22:37, Cavallino pisze:
Teraz czas na płaszczaka.
CX-3 jest żałosne, naprawdę. Jedyna zaleta, to pocja 4x4, ale z kolei
silniki za słąbe, żeby to uciągnąć.

Bez jaj, 150 KM za słaby na takie pierdzidełko?
Jeździłem. Tucson mial 140, po cipie - 180+.
Cx-3 było żałośnie wolne nawet w porównaniu z seryjnym tusonem.

Strzelili sobie w stopę, mogli zrobić CX-2 jak bardzo chcieli mieć
kurdupla.
tak uważam.
Z kolei CX-5 jest na podlodze od trójki - imo, znacznie przepłacone, jeśli chodzi o fun i gabaryt, choć miejsca jest już dośc i więcej, nić w "płaskiej" trójce - jednak wyżej sie siedzi. No, ale budżet by sie mocno nie domknął ;-)
..
Ale, co kto lubi :)

Data: 2017-01-09 16:24:52
Autor: Ghost
Musze sie pochwalic...

Użytkownik "Scobowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o4rj91$8u5$3@sunflower.man.poznan.pl...

Na tylnim fotelu się nie mieścułem "wzdłuż" i "wzwyż", mimo tego, że jestem raczej ostatnio szerszy niż wyższy ;-)

to przywara chyba każdej mazdy, ale pewnie mierzone na gabaryty japonczyków

Data: 2017-01-09 13:46:04
Autor: robot
Musze sie pochwalic...
W dniu 2017-01-03 o 22:40, Cavallino pisze:
[...]

Stawiam na De Tomaso Pantera GTS.

pozdro

Data: 2017-01-09 20:20:36
Autor: Scobowski
Musze sie pochwalic...
W dniu 09.01.2017 o 13:46, robot pisze:

Stawiam na De Tomaso Pantera GTS.

Miałem takiego jednego. Na folijce z gumy Turbo :)

Data: 2017-01-03 23:26:01
Autor: Ghost
Musze sie pochwalic...

Użytkownik "Scobowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o4h5dv$o9b$1@sunflower.man.poznan.pl...

Niech służy!
My oglądaliśmy 500x w kanciastym opakowaniu, ale ostatecznie za tą sama kasę wygrało cos innego.
Odbieram pojutrze :P

Dobra zmiana, czy jak? ;-)

Jeśli kredyt płacicie z pińcet plus to dobra zmiana.

Data: 2017-01-03 23:09:33
Autor: Marcin Kiciński
Musze sie pochwalic...
W dniu wtorek, 3 stycznia 2017 23:26:05 UTC+1 uzytkownik Ghost napisal:
Uzytkownik "Scobowski"  napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:o4h5dv$o9b$1@sunflower.man.poznan.pl...

>Niech sluzy!
>My ogladalismy 500x w kanciastym opakowaniu, ale ostatecznie za ta sama >kase wygralo cos innego.
>Odbieram pojutrze :P

>Dobra zmiana, czy jak? ;-)

Jesli kredyt placicie z pincet plus to dobra zmiana.

Dobra zmiana przekonala mnie, ze czas zaczac wydawac kase, zanim panswo mi
ja zabierze, bo juz sie dowiedzialem ze naleze do kasty bogaczy ;)

Pozdrawiam
MK

Data: 2017-01-03 23:21:48
Autor: Marcin Kiciński
Musze sie pochwalic...
W dniu środa, 4 stycznia 2017 08:09:35 UTC+1 użytkownik Marcin Kiciński napisał:

Dobra zmiana przekonala mnie, ze czas zaczac wydawac kase, zanim panswo mi
ja zabierze, bo juz sie dowiedzialem ze naleze do kasty bogaczy ;)

W zasadzie teraz sobie dopiero uswiadomilem, ze to auto zasili propagandowe
statystyki "dobrej zmiany" pomimo ze akurat moje dziecko nie jest "kazde" ;)

Pozdrawiam
MK

Data: 2017-01-04 14:00:44
Autor: Budzik
Musze sie pochwalic...
Użytkownik Marcin Kiciński mmkicinski@gmail.com ...

> [...]
W zasadzie teraz sobie dopiero uswiadomilem, ze to auto zasili
propagandowe statystyki "dobrej zmiany" pomimo ze akurat moje dziecko
Mogłes pojechac po nie za granice :))))

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Data: 2017-01-05 23:28:41
Autor: Scobowski
Musze sie pochwalic...
no nie. Nie stac mnie na kredyty :)
a pincet+ odkłada sie na konat dzieci - przeciez kiedyś będą musiały to odsać w jakiejś formie.

Musze sie pochwalic...