Musze sie pochwalic...

Data: 2017-01-04 12:39:54
Autor: Myjk
Musze sie pochwalic...
Tue, 3 Jan 2017 11:38:04 -0800 (PST), Marcin Kiciński
a tak jestem teraz szczesliwym posiadaczem... Fiata 500L :)

Jaką to miało cenę?

Ps. Moja żona jeździ Spacestarem, zielonym. :P
Ale tylko dlatego, że salonowa cena była bardzo dobra. :>

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-01-04 05:21:45
Autor: Marcin Kiciński
Musze sie pochwalic...
W dniu sroda, 4 stycznia 2017 12:38:29 UTC+1 uzytkownik Myjk napisal:

Jaka to mialo cene?

Po wszystkich upustach wyszlo 53,5. Wyjsciowa byla ok. 62.
Ps. Moja zona jezdzi Spacestarem, zielonym. :P
Ale tylko dlatego, ze salonowa cena byla bardzo dobra. :>

No ja prawde mowiac nie spotkalem innego nowego auta tej wielkosci
za te cene. Pozdrawiam
MK

Data: 2017-01-04 15:29:14
Autor: Myjk
Musze sie pochwalic...
Wed, 4 Jan 2017 05:21:45 -0800 (PST), Marcin Kiciński
Po wszystkich upustach wyszlo 53,5. Wyjsciowa byla ok. 62.

Masakra. :) No ale F500 ponoć aspiruje do auta sportowego.  ;) Taki
Spacestar ma 3 cylindry i jedzie jak taczka -- a jak się załącza klimę, to
można zwalniać lepiej niż hamulcami. ;P

Ps. Moja zona jezdzi Spacestarem, zielonym. :P
Ale tylko dlatego, ze salonowa cena byla bardzo dobra. :>
No ja prawde mowiac nie spotkalem innego nowego auta tej wielkosci za te cene.

My za Spacestara zapłaciliśmy 30 tys. zł z ubezpieczeniem. Ale to ze
znacznią zniżką uszkodzeniową -- auto na placu zostało przepiaskowane przy
okazji jakiejś ostrej zamieci. Plus taki, że jak ktoś nie wie, to nawet nie
zauważy uszkodzeń. Ja w każdym razie nie znalazłem, póki mi nie pokazali.
Gdybym miał na to wydać cenę salonową, to chyba bym wolał dołożyć do
Octavii.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-01-04 09:13:27
Autor: Marcin Kiciński
Musze sie pochwalic...
W dniu sroda, 4 stycznia 2017 15:27:49 UTC+1 uzytkownik Myjk napisal:
Wed, 4 Jan 2017 05:21:45 -0800 (PST), Marcin Kicinski > Po wszystkich upustach wyszlo 53,5. Wyjsciowa byla ok. 62. Masakra. :) No ale F500 ponoc aspiruje do auta sportowego.  ;)

Nie uwierzysz, ale to jest minivan :) Porownywalny z B-Max, czy Meriva,
ale podobno jest od nich wiekszy (sam cyferek nie sprawdzalem).
W USA porownuja go do Mini Countryman'a :)

My za Spacestara zaplacilismy 30 tys. zl z ubezpieczeniem. Ale to ze
znacznia znizka uszkodzeniowa -- auto na placu zostalo przepiaskowane przy
okazji jakiejs ostrej zamieci.

Takie okazje czasem sie trafiaja, ale trzeba miec troche szczescia i
juz zupelnie brac co jest bez ogladania sie na marke czy wyglad.

Gdybym mial na to wydac cene salonowa, to chyba bym wolal dolozyc do
Octavii.

U mnie Skody sa dozywotnio skreslone, po tym jak kiedys zostalem bardzo nieladnie potraktowany w salonie ;P

Pozdrawiam
MK

Data: 2017-01-04 20:18:51
Autor: Myjk
Musze sie pochwalic...
Wed, 4 Jan 2017 09:13:27 -0800 (PST), Marcin Kiciński
Nie uwierzysz, ale to jest minivan :) Porownywalny z B-Max, czy Meriva,
ale podobno jest od nich wiekszy (sam cyferek nie sprawdzalem).
W USA porownuja go do Mini Countryman'a :)

Ale nadal jednak MINI. ;)

Takie okazje czasem sie trafiaja, ale trzeba miec troche szczescia i
juz zupelnie brac co jest bez ogladania sie na marke czy wyglad.

To prawda, ale żonie ten z opisu się spodobał (mały, oszczędny, z klimą),
to kupiła. Z salonu ja wyjeżdżałem, bo żonie się nie chciało jechać. Eh,
śmieszne te kobiety. :D

U mnie Skody sa dozywotnio skreslone, po tym jak kiedys zostalem bardzo nieladnie potraktowany w salonie ;P

Mam podobne doświadczenia odnośnie salonów Skody i Toyoty -- tam się
zwyczajnie nie chce wracać. Szczególnie do tych paździeżowatych samochodów
Toyoty. Natomiast przez pryzmat palantów w salonach nie ma się co zrażać do
samego auta, dlatego po tych doświadczeniach z salonami doszedłem do
wniosku, że samochodów nie kupuje się w polskich salonach, tylko przez
brookera z salonu niemieckiego. :P Tak kupowałem swój obecny samochód, i
tak samo kupię następny. Szczególnie jak mi do Tesli braknie :P to zamówię
Skodę Superb, choć ze względu na małe przeloty i Octavią bym ostatecznie
nie pogardził. Niewykluczone że się w końcu złamię i kupię używane auto. :> --
Pozdor
Myjk

Data: 2017-01-04 17:58:03
Autor: Cavallino
Musze sie pochwalic...
W dniu 04-01-2017 o 14:21, Marcin Kiciński pisze:

No ja prawde mowiac nie spotkalem innego nowego auta tej wielkosci
za te cene.

Lodgy.
Ale paskudna jest jeszcze bardziej.

Data: 2017-01-04 09:15:59
Autor: Marcin Kiciński
Musze sie pochwalic...
W dniu sroda, 4 stycznia 2017 17:58:04 UTC+1 uzytkownik Cavallino napisal:
W dniu 04-01-2017 o 14:21, Marcin Kicinski pisze:

Lodgy.
Ale paskudna jest jeszcze bardziej.

Nie wiem czy by przeszla, nawet gdyby byla ladniejsza, bo zona nie chciala
slyszec o Dacii w ogole (a rozgladalem sie za Dusterem). Taki kaprys :)

Pozdrawiam
MK

Musze sie pochwalic...