Musze sie pochwalic...

Data: 2017-01-04 17:18:53
Autor: z
Musze sie pochwalic...
Przy okazji:
http://fiatabonament.pl/

Warunki prawie jak u hultaja było/jest

Brał ktoś może taki abonament?

Czy może kupujecie za gotóweczkę? :-)

Data: 2017-01-05 21:54:53
Autor: Marcin
Musze sie pochwalic...
Witam

W dniu 2017-01-04 o 17:18, z pisze:
Przy okazji:
http://fiatabonament.pl/

Warunki prawie jak u hultaja było/jest

Teraz jakby MasterLease rozszerzył ofertę (to on zapewniał obsługę abonamentu Hyudaia):
http://www.master1.pl/abonament/
o więcej samochodów.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2017-01-05 23:25:54
Autor: z
Musze sie pochwalic...
W dniu 2017-01-05 o 21:54, Marcin pisze:
Teraz jakby MasterLease rozszerzył ofertę (to on zapewniał obsługę
abonamentu Hyudaia):
http://www.master1.pl/abonament/
o więcej samochodów.

Hmmm... Więcej samochodów + używane 2 latki.
Nie do końca zrozumiałem czy jest wkład własny 10% czy go nie ma :-)
Kiedy akcyza i ubezpieczenia rosną na używane...
W tamtym roku ktoś liczył że u hyundaia to taki kredyt 0% przy 5 latach płacenia.

Data: 2017-01-10 07:26:12
Autor: Marcin
Musze sie pochwalic...
Witam

W dniu 2017-01-05 o 23:25, z pisze:

Hmmm... Więcej samochodów + używane 2 latki.
Nie do końca zrozumiałem czy jest wkład własny 10% czy go nie ma :-)

Niestety na www nie ma dokladnych warunkow a w moim miescie MAsterlease nie ma salonu.

W tamtym roku ktoś liczył że u hyundaia to taki kredyt 0% przy 5 latach
płacenia.

OIDP to zakladal on porowanie do kupienia samochodu za cene katalogowa a to sie chyba nikomu nie udalo bo w przypadku minimalnego zainteresowania pojazdem sprzedawca proponuje znizke.

Pozdrawiam,
Marcin

Musze sie pochwalic...