Musze sie pochwalic...

Data: 2017-01-09 23:55:38
Autor: arkadiusz.matuszak
Musze sie pochwalic...

Zreszta, gdybym zaczal pytac, to Wy zaczelibyscie wybijac mi ten zakup z glowy,
a tak jestem teraz szczesliwym posiadaczem... Fiata 500L :)

Tak, wiem, zaraz sie zacznie: "A meskich nie bylo?". No byly, ale wlasnie
troche do powiedzenia miala tez wspomniana zona, ktora w moim przypadku
jest klasycznie kobieta, wiec podoba jej sie, co sie podoba i kropka :)

Żonie to się kupuje drugie auto, żebyś czymś takim nie musiał jeździć ;)
Ja swojej dopiero co zamówiłem volvo XC60 - pozwoliłem wybrać tylko i wyłącznie kolor :)

--
PozdrawiAM!

Data: 2017-01-10 09:05:20
Autor: Ghost
Musze sie pochwalic...

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d94c1db6-0a5b-4b80-82b6-ef3e0570b48e@googlegroups.com...

Żonie to się kupuje drugie auto, żebyś czymś takim nie musiał jeździć ;)

Zgadza sie, dlatego SUV nalezy sie żonie.

Data: 2017-01-11 09:17:16
Autor: Miroo
Musze sie pochwalic...
W dniu 2017-01-10 o 08:55, arkadiusz.matuszak@gmail.com pisze:
Żonie to się kupuje drugie auto, żebyś czymś takim nie musiał jeździć ;)
Ja swojej dopiero co zamówiłem volvo XC60 - pozwoliłem wybrać tylko i wyłącznie kolor :)

Jakbym żonie pozwolił wybrać kolor, to jeździłbym jaskrawym limonkowym samochodem. Na pocieszenie pozwoliłem jej wybrać kolor ścian w kuchni :)

Pozdrawiam

Musze sie pochwalic...