Musze sie pochwalic... ;) + 2 pytania

Data: 2009-07-29 15:20:02
Autor: Sebek
Musze sie pochwalic... ;) + 2 pytania
Wlasnie zlozylem zamowienie na X360 Premium i jutro, najpozniej w piatek bede szczesliwym posiadaczem swojej pierwszej konsolki next/current(?) gen :) Bedzie podlaczony do skromnego LG LCD 32", ale co tam :) Obecnie jestem jeszcze uzytkownikiem grubasnej PS2 kupionej z 5-6 lat temu (tak, wciaz dziala bezproblemowo, bez zadnych napraw :) ).

Do rzeczy... W spisie zawartosci pudla zauwazylem, ze nie ma kabla HDMI, rozgladalem sie po Allegro i innych sklepach w moim miesice (Wroclaw) i widze, ze ceny wahaja sie od 20 do... 500 zl <wow> Moze ktos polecic jakis sprawdzony kabelek (link mile widziany :) ). Poza kablem brakuje tez w zestawie akumulatorow do pada. Jakiej firmy i jakiej pojemnosci nalepiej kupic, zeby nie padaly po kilku(nastu) h grania? MS podaje, ze niby aku powinny starczac do 30h grania.

Pozdrawiam grupowiczow.

Data: 2009-07-29 15:27:48
Autor: Goomich
Musze sie pochwalic... ;) + 2 pytania

http://www.cracked.com/article_17606_7-high-tech-products-their-cheap-ass-ingredients.html

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153

Data: 2009-07-29 17:21:23
Autor: Sebek \(ten drugi\)
Użytkownik "Goomich" napisał:
http://www.cracked.com/article_17606_7-high-tech-products-their-cheap-ass-ingredients.html

Chyba czegos nie rozumiem. Co to ma wspolnego z moim postem?

Pzdr.

Data: 2009-07-29 15:58:06
Autor: dziki
Musze sie pochwalic... ;) + 2 pytania
Użytkownik "Sebek" <sebol_86@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h4pia9$n90$1inews.gazeta.pl...

[...]

ja kupilem na allegro taki za ~20zl, ma 5metrow. Stwierdzilem, ze jak mi obraz nie bedzie pasil to kupie taki wypasiony. Obraz jest ok :D

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-07-29 17:19:53
Autor: Sebek \(ten drugi\)
Użytkownik "dziki" napisał:
ja kupilem na allegro taki za ~20zl, ma 5metrow. Stwierdzilem, ze jak mi obraz nie bedzie pasil to kupie taki wypasiony. Obraz jest ok :D

Wlasnie to chcialem przeczytac :) Musze kupic 2 kable wiec pewnie 50-60 zl. starczy :)

Pzdr.

Data: 2009-07-29 16:59:17
Autor: Sebek
Musze sie pochwalic... ;) + 2 pytania
oddaj mi nicka kradzieju!
i to jeszcze z tego samego miasta! kradziej :)

Data: 2009-07-29 17:16:15
Autor: Sebek \(ten drugi\)
Użytkownik "Sebek" napisał:
oddaj mi nicka kradzieju!
i to jeszcze z tego samego miasta! kradziej :)

O masz, tego sie nie spodziewalem :)
Poprawione.

Data: 2009-07-29 19:44:01
Autor: doslaw
Sebek pisze:
Wlasnie zlozylem zamowienie na X360 Premium
gratki

jestem jeszcze uzytkownikiem grubasnej PS2 kupionej z 5-6 lat temu (tak, wciaz dziala bezproblemowo, bez zadnych napraw :) ).

mi ps2two (ten cienki) tez dziala bezproblemowo (a wlasciwie szwagrowi), a mam go od polskiej premiery...kiedystam

[...]

taki za 20 zlotych jest w sam raz, b.rzadko trafiaja sie zle zlutowane koncowki

Poza kablem brakuje tez w zestawie akumulatorow do pada. Jakiej firmy i jakiej pojemnosci nalepiej kupic, zeby nie padaly po kilku(nastu) h grania? MS podaje, ze niby aku powinny starczac do 30h grania.

ja kupilem kiedys takie akku co sie z usb je laduje, zreszta razem z padem toto kupilem, na allegro (bo z padem byl tanszy niz w stacjonarach bez pada), chociaz to podroba tych akku m$, to działa wy¶mienicie
o, cos w tym stylu to jest: http://allegro.pl/item692997955_xbox_360_play_charge_akumulator_3600mah_usb.html

nie wiem na ile godz wystarcza... tak na 3 dni, wiec cos kolo tych 30 godzin moze faktyznie byc

Data: 2009-07-31 07:41:12
Autor: marklar
doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:

nie wiem na ile godz wystarcza... tak na 3 dni, wiec cos kolo tych 30 godzin moze faktyznie byc

Ja pier... 10h dziennie przy konsoli!?

Data: 2009-07-31 12:26:16
Autor: doslaw
marklar pisze:
doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:

nie wiem na ile godz wystarcza... tak na 3 dni, wiec cos kolo tych 30 godzin moze faktyznie byc

Ja pier... 10h dziennie przy konsoli!?

tak wypada... ale tylko w luzniejszym tygodniu

chociaz biorąc średnią roczną (wg licznika lampy z projektora) wychodzi jakies 4 godz dziennie codziennie

Data: 2009-07-29 22:23:32
Autor: Korsarz
[...]

To proste, kup ten jak najtanszy ;) Wszelkie ceny ponad 30zl to zlodziejstwo w bialy dzien i zerowanie na niewiedzy ludzkiej.

I witaj w gronie xbox360, nie bedziesz zawiedziony. Sam mialem wpierw PS3, sprzedalem po 6 miesiacach i kupilem klocka, jedna z lepszych decyzji jakie podjalem w swiecie konsol. No moze jedynie brak mi tej fajnej przegladarki fotek i upscalowanych dvd.

Data: 2009-07-30 07:23:15
Autor: SirMike
Korsarz wrote:
I witaj w gronie xbox360, nie bedziesz zawiedziony. Sam mialem wpierw PS3, sprzedalem po 6 miesiacach i kupilem klocka, jedna z lepszych decyzji jakie podjalem w swiecie konsol.

Dobra, dobra, jeszcze zaplaczesz za Uncharted 2 czy GT5 ;)
Ja sie chyba skusze na PS3 jako dodatek do xboxa na jesieni.

--
SirMike

Data: 2009-07-30 11:27:45
Autor: Korsarz
Musze sie pochwalic... ;) + 2 pytania
Dobra, dobra, jeszcze zaplaczesz za Uncharted 2 czy GT5 ;)
Ja sie chyba skusze na PS3 jako dodatek do xboxa na jesieni.

Uncharted 1 zaliczylem jeszcze nim sie pozbylem, owszem fajnie sie gralo, ale dla jednej gry.... Chyba bardziej by mnie kusil nowy God of War, a GT5, bedzie Forza3, dwojke zakatowalem na smierc ;)

Data: 2009-07-31 15:39:36
Autor: SirMike
Korsarz wrote:
[...]

Ja juz mam 8 gier, dla ktorych kupilbym PS3:
- Uncharted 1 i 2
- Killzone 2
- Heavy Rain
- God of War 3
- LBP
- MGS 4
- GT 5

Jeszcze z 2-3 tytuly i zakup bedzie praktyczne pewny :)

--
SirMike - http://www.sirmike.org
C makes it easy to shoot yourself in the foot;

Data: 2009-07-30 07:20:54
Autor: SirMike
Sebek wrote:
[...]

Przejedz sie do MediaMarktu na Bielanach (lub do Galerii) i kup taki najtańszy kabelek (leż± gdzie¶ tam luzem za 15-20 zl 1.5m). Bez jakichs pierdół typu złote końcówki i ladne pudelko. Mam wlasnie przez cos takiego podlaczonego Xboksa do Bravii. Obraz idealny, zadnych problemow.

Poza kablem brakuje tez w zestawie akumulatorow do pada. Jakiej firmy i jakiej pojemnosci nalepiej kupic, zeby nie padaly po kilku(nastu) h grania? MS podaje, ze niby aku powinny starczac do 30h grania.

Baterie (ja kupuje Energizery) starczaja na naprawde dlugo. Jesli nie jestes hardkorowcem, ktory młóci po 10h dziennie w Gearsy (gdzie pad wibruje bardzo czesto) to baterie bedziesz wymienial raz w miesiacu :)
Osobiscie gram po 2-3 godzinki dziennie. Czasem w weekend troche dluzej. Baterie wymieniam naprawde rzadko. Sprobuj najpierw na bateriach, jesli uznasz, ze zuzywasz je szybko, rozejrzyj sie za akumulatorkami i ladowarka.

--
SirMike

Data: 2009-07-30 21:16:58
Autor: Sebek \(ten drugi\)
Musze sie pochwalic... ;) + 2 pytania
Przejechalem sie po wroclawskich MM, ale najtansze HDMI jakie mieli to po 40 zl :/ ale zakupilem juz na Allegro 2 sztuki po 30 zl. i jutro po nie pojade :) Kupilem tez dwie AA Energizera, ale z tego co wyczytalem na necie, to chyba najlepszym rozwiazaniem na pada bedzie Play & Charge Kit :) w MM za 79,90, takze chyba sie skusze, nie ma to jak wygoda ;) Jesli kurier nie zawiedzie, to jutro bede wlepial oczy w X360 podlaczonego do dzisiaj zakupionego LCD :D Ciesze sie z tego wszystkiego jak male dziecko. Facet chyba juz zawsze bedzie miec w sobie cos z takiego malego chlopca, co to lubi sobie pograc od czasu do czasu, czy pobawic sie jakimis nowymi gadzetami :)

PS.
Jest mozliwosc wlaczenie/wylaczenia/uspienia konsoli za pomoca pada?
Czy na MP sa dostepne wszystkie dotychczas wypuszczone dema gier, czy z czasem usuwaja te starsze?
Ma ktos do sprzedania uzywane GoW2 lub RE5 (w rozsadnych cenach) ? :]

Pzdr.

Data: 2009-07-30 23:54:02
Autor: Korsarz
Musze sie pochwalic... ;) + 2 pytania
chyba najlepszym rozwiazaniem na pada bedzie Play & Charge Kit :) w MM za

Wydaje sie ze najlepszym rozwiazaniem beda akumlatorki Eneloop (jedne z najlepszych baterii jakie spotkalem) + ladowarka sterowana cyfrowo jak Camelion. Sam uzywam takiego combo.

Data: 2009-07-31 13:35:18
Autor: doom3
Musze sie pochwalic... ;) + 2 pytania

Użytkownik "Korsarz" <293jh@70sdd.eu> napisał w wiadomo¶ci news:h4t4pv$5j4$1inews.gazeta.pl...

Wydaje sie ze najlepszym rozwiazaniem beda akumlatorki Eneloop (jedne z najlepszych baterii jakie spotkalem) + ladowarka sterowana cyfrowo jak Camelion. Sam uzywam takiego combo.

Szczeze powiedziawszy to mam eneloop, ale nic nie przebije tego:

http://sanyo.batteries.pl/akumulatorki_nimh.html

Szczegolnie o pojemnosci 2700mAh... laduja sie kazdorazowo do ponad 3000mAh, ladowarka z allegro cyfrowa za jakies smieszne pieniadze: Techno Line BC700
Ladowarczka pomimo swojej ceny, pozwala wytesowac kazdy akumulator... odswiezyc kazdy akumulator jezeli nie chce sie juz ladowac (laduje sie do 10% swojej maksymalnej pojemnosci), rozladowac i naladowac (formatowanie).

Bardzo ladnie widac na niej wszelkie marketowe i reklamowe bzdety... przykladowo Mexxcell rowniez z Allegro pomimo, ze maja napis 3200mAh laduja sie ledwo do 1300mAh, to samo ze wszelkimi aku z marketow (tych tanszych).

Jedyne aku, ktore mnie maksymalnie zaskoczyly to wlasnie Sanyo Advanced... masakryczna pojemnosc, cena nie jest za niska ale uwierzcie mi, warto jak cholera.

Nie musze wspominac, ze na jedym ladowaniu zestawu 2xAA Sanyo Advanced 2700mAh przeszedlem calego RE5, Dark Sector, Red Faction G i dopiero pad zaczal migotac robiac jakies 80% COD5, po czym ladowalem je dopiero grajac w GOW2.

--
doom3

Data: 2009-07-31 21:00:26
Autor: Marcin Gardeła
Korsarz wrote:
Wydaje sie ze najlepszym rozwiazaniem beda akumlatorki Eneloop
(jedne z najlepszych baterii jakie spotkalem) + ladowarka sterowana
cyfrowo jak Camelion. Sam uzywam takiego combo.

O, widzisz Sebek? :)

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-07-31 15:44:13
Autor: SirMike
Sebek (ten drugi) wrote:
Przejechalem sie po wroclawskich MM, ale najtansze HDMI jakie mieli to
po 40 zl :/

Hehe, kiedys tez mialem takie wrazenie. Juz nawet mialem w lapkach kabel
za wlasnie 40zl. Jednak przeszedlem sie pomiedzy wszelkimi regałami w
calym sklepie. Lazilem chyba z pol godziny w kolko az sie na mnie glupio
patrzec zaczeli :D Okazalo sie, ze te mega tanie-kabelki leza gdzies
luzem na kartonach z telewizorami / tunerami itp. Jak juz mialem w
rekach kabel za 25 to okazalo sie, ze w czelusci innych kabli lezacych
luzem byly tez takie za 20 ;)

Data: 2009-07-31 19:27:15
Autor: Sebek \(ten drugi\)
Musze sie pochwalic... ;) + 2 pytania
Szybkie pytanie: US czy UK? Gdzie sie zarejestrowac w Live? Gdzie sa ciekawsze demka do pobrania? Z tego, co sie juz zdazylem zorientowac, to zdrapki do US sa tansze. No ale te demka, trailery i inny staff  - gdzie jest wiekszy/ciekawszy wybor?

Pzdr.

Data: 2009-07-31 19:33:29
Autor: SirMike
Sebek (ten drugi) wrote:
[...]

Mam konto na UK i pare razy bylem zawiedziony niemoznoscia sciagniecia
jakiegos demka. Ale jakos nie przeszkadza mi to. I tak nie bedziesz
sciagal nalogowo wszystkiego ;) Przejdzie Ci po paru tygodniach.
Jesli chodzi o zdrapki to rzeczywiscie na US wyglada to fajniej bo mozna
kupic zdrapke za 1600. Dla UK juz tylko 2100 lub 4200 i jak chcesz kupic
jakas pierdole za 500 / 800 punktow to musisz wydac od razu duzo kasy.

Data: 2009-07-31 20:12:08
Autor: Sebek \(ten drugi\)
Musze sie pochwalic... ;) + 2 pytania
No i poszlo na US :)
No ladnie, 211 demek do pobrania - dobrze, ze net szybki :) RE5 na pierwszy ogien :]
U Was tez po dwoch godzinach uzywania konsoli czuc taki delikatny zapach, jakby sie kable palily? Rozgrzal sie klocek.

GT: SeBoL86

Pzdr.

Data: 2009-07-31 21:30:42
Autor: Marcin
Sebek (ten drugi) pisze:
[...]

U mnie nic takiego nie było , ale czytałem gdzieś na forum takie przypadki się zdarzają. Masz gwarancję dzwoń do M$

Data: 2009-07-31 20:59:59
Autor: Marcin Gardeła
Sebek (ten drugi) wrote:
[...]

Wygod± s± akumulatorki, w padzie masz dobre, jak ci padaj± to wsadzasz nowe. Żeby¶ nie musiał nowych doładować tuż przed wsadzeniem kup aku nowej generacji, Sanyo Eneloop np. które nie trac± naładowania tak szybko.
Play & charge to chyba kabelek ci z pada wychodzi, co to za wygoda?

Jest mozliwosc wlaczenie/wylaczenia/uspienia konsoli za pomoca pada?

Tak, on i off.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-07-31 21:10:48
Autor: Sebek \(ten drugi\)
Musze sie pochwalic... ;) + 2 pytania
Zapuscilem w kolejce 3 demka do sciagania w tle, pobuszowalem sobie po MP i chcialbym zobaczyc status sciagania... gdzie on jest? Przeszukalem chyba wszysko co sie da :/ Gdzie jest podglad tego downloadera?

Data: 2009-07-31 21:21:03
Autor: Sebek \(ten drugi\)
Użytkownik "Sebek (ten drugi)" napisał:
Zapuscilem w kolejce 3 demka do sciagania w tle, pobuszowalem sobie po MP i chcialbym zobaczyc status sciagania... gdzie on jest? Przeszukalem chyba wszysko co sie da :/ Gdzie jest podglad tego downloadera?

Ok, znalazlem. Dobrze tez, ze jest mozliwosc wznawiania sciagania. Jak na zlosc net mi sie zaczal buntowac :/

Data: 2009-07-31 22:14:39
Autor: Czezare
Marcin Gardeła pisze:
Sebek (ten drugi) wrote:
[...]

Apropos Play&Charge Kit.Kupilem czerwonego pada z tym ustrojstwem, ale po podladowaniu pad dziala mi zaledwie jeden, gora dwa dni przy niezbyt intensywnym graniu. Cos jest nie tak, prawda?Na akumulatorkach moge grac tydzien albo wiecej...

Pozdr
Czezare

Data: 2009-08-03 12:18:20
Autor: Sebek \(ten drugi\)
Musze sie pochwalic... ;) + Gwarancja/BANan?
1) Wlasnie zarejestrowalem swojego X'a i date wygasniecia mam na 30.04.2010 - WTF? :/
ZTCW, to obecnie gwarancja trwa 2 lata na wszelkiego rodzaju awarie + dodatkowy rok na RRoDa. W takim razie, co to za dziwaczna data? Pole z data rozpoczacia gwarancji jest puste.

2) Sciagnalem z neta 2 dema gier (ktorych nie dalo sie pobrac przez MP) i 2 themesy (nie ma ich na MP). Chcialbym podlaczyc dysk z konsoli do laptopa w celu przerzucenia tych danych. Odlaczylem dysk, ale widze, ze na jeden ze srob jest naklejka m$, czy zrywajac ja strace gwarancje?

3) Czy wrzucenie w taki sposob demek gier na dysk moze doprowadzic do bana na Live?

Pzdr.

Musze sie pochwalic... ;) + 2 pytania