Musze sie pochwalic... ;) + 2 pytania

Data: 2009-07-29 19:44:01
Autor: doslaw
Musze sie pochwalic... ;) + 2 pytania
Sebek pisze:
Wlasnie zlozylem zamowienie na X360 Premium
gratki

jestem jeszcze uzytkownikiem grubasnej PS2 kupionej z 5-6 lat temu (tak, wciaz dziala bezproblemowo, bez zadnych napraw :) ).

mi ps2two (ten cienki) tez dziala bezproblemowo (a wlasciwie szwagrowi), a mam go od polskiej premiery...kiedystam

Do rzeczy... W spisie zawartosci pudla zauwazylem, ze nie ma kabla HDMI, rozgladalem sie po Allegro i innych sklepach w moim miesice (Wroclaw) i widze, ze ceny wahaja sie od 20 do... 500 zl <wow> Moze ktos polecic jakis sprawdzony kabelek (link mile widziany :) ).

taki za 20 zlotych jest w sam raz, b.rzadko trafiaja sie zle zlutowane koncowki

Poza kablem brakuje tez w zestawie akumulatorow do pada. Jakiej firmy i jakiej pojemnosci nalepiej kupic, zeby nie padaly po kilku(nastu) h grania? MS podaje, ze niby aku powinny starczac do 30h grania.

ja kupilem kiedys takie akku co sie z usb je laduje, zreszta razem z padem toto kupilem, na allegro (bo z padem byl tanszy niz w stacjonarach bez pada), chociaz to podroba tych akku m$, to działa wy¶mienicie
o, cos w tym stylu to jest: http://allegro.pl/item692997955_xbox_360_play_charge_akumulator_3600mah_usb.html

nie wiem na ile godz wystarcza... tak na 3 dni, wiec cos kolo tych 30 godzin moze faktyznie byc

Data: 2009-07-31 07:41:12
Autor: marklar
doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:

nie wiem na ile godz wystarcza... tak na 3 dni, wiec cos kolo tych 30 godzin moze faktyznie byc

Ja pier... 10h dziennie przy konsoli!?

Data: 2009-07-31 12:26:16
Autor: doslaw
marklar pisze:
doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote:

nie wiem na ile godz wystarcza... tak na 3 dni, wiec cos kolo tych 30 godzin moze faktyznie byc

Ja pier... 10h dziennie przy konsoli!?

tak wypada... ale tylko w luzniejszym tygodniu

chociaz biorąc średnią roczną (wg licznika lampy z projektora) wychodzi jakies 4 godz dziennie codziennie

Musze sie pochwalic... ;) + 2 pytania