Musze sie pochwalic... ;) + 2 pytania

Data: 2009-07-29 22:23:32
Autor: Korsarz
Musze sie pochwalic... ;) + 2 pytania
Do rzeczy... W spisie zawartosci pudla zauwazylem, ze nie ma kabla HDMI, rozgladalem sie po Allegro i innych sklepach w moim miesice (Wroclaw) i widze, ze ceny wahaja sie od 20 do... 500 zl <wow> Moze ktos polecic jakis sprawdzony kabelek (link mile widziany :) ). Poza kablem brakuje tez w zestawie akumulatorow do pada. Jakiej firmy i jakiej pojemnosci nalepiej kupic, zeby nie padaly po kilku(nastu) h grania? MS podaje, ze niby aku powinny starczac do 30h grania.

To proste, kup ten jak najtanszy ;) Wszelkie ceny ponad 30zl to zlodziejstwo w bialy dzien i zerowanie na niewiedzy ludzkiej.

I witaj w gronie xbox360, nie bedziesz zawiedziony. Sam mialem wpierw PS3, sprzedalem po 6 miesiacach i kupilem klocka, jedna z lepszych decyzji jakie podjalem w swiecie konsol. No moze jedynie brak mi tej fajnej przegladarki fotek i upscalowanych dvd.

Data: 2009-07-30 07:23:15
Autor: SirMike
Korsarz wrote:
I witaj w gronie xbox360, nie bedziesz zawiedziony. Sam mialem wpierw PS3, sprzedalem po 6 miesiacach i kupilem klocka, jedna z lepszych decyzji jakie podjalem w swiecie konsol.

Dobra, dobra, jeszcze zaplaczesz za Uncharted 2 czy GT5 ;)
Ja sie chyba skusze na PS3 jako dodatek do xboxa na jesieni.

--
SirMike

Data: 2009-07-30 11:27:45
Autor: Korsarz
Musze sie pochwalic... ;) + 2 pytania
Dobra, dobra, jeszcze zaplaczesz za Uncharted 2 czy GT5 ;)
Ja sie chyba skusze na PS3 jako dodatek do xboxa na jesieni.

Uncharted 1 zaliczylem jeszcze nim sie pozbylem, owszem fajnie sie gralo, ale dla jednej gry.... Chyba bardziej by mnie kusil nowy God of War, a GT5, bedzie Forza3, dwojke zakatowalem na smierc ;)

Data: 2009-07-31 15:39:36
Autor: SirMike
Korsarz wrote:
[...]

Ja juz mam 8 gier, dla ktorych kupilbym PS3:
- Uncharted 1 i 2
- Killzone 2
- Heavy Rain
- God of War 3
- LBP
- MGS 4
- GT 5

Jeszcze z 2-3 tytuly i zakup bedzie praktyczne pewny :)

--
SirMike - http://www.sirmike.org
C makes it easy to shoot yourself in the foot;

Musze sie pochwalic... ;) + 2 pytania