Musze sie pochwalic

Data: 2009-08-03 18:36:25
Autor: Surowiec Wtorny
Musze sie pochwalic
najnowszym osiagnieciem arytmetycznym

mojej Zony:

7 x 8 = 42

..

AR

Data: 2009-08-03 11:35:09
Autor: Marek
Musze sie pochwalic
On 3 Sie, 18:36, "Surowiec Wtorny" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:
najnowszym osiagnieciem arytmetycznym

mojej Zony:

7 x 8 = 42

.

AR

To przestan wreszcie opierdalac grupowiczow: zacznij prace od podstaw.

Data: 2009-08-03 20:38:10
Autor: Surowiec Wtorny
Musze sie pochwalic

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> schrieb im Newsbeitrag news:5dea8a77-6c06-45ac-815c-662f4f97a052n11g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

nigdy kolegami nie bylismy

nie jestesmy

nie bedziemy

ar

Data: 2009-08-03 13:17:56
Autor: Marek
Musze sie pochwalic
On 3 Sie, 20:38, "Surowiec Wtorny" <a_...@poczta.onet.pl> wrote:
"Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> schrieb im Newsbeitragnews:5dea8a77-6c06-45ac-815c-662f4f97a052n11g2000yqb.googlegroups.com...

> To przestan wreszcie opierdalac grupowiczow: zacznij prace od podstaw.

nigdy kolegami nie bylismy

nie jestesmy

nie bedziemy

ar

A ja mowie, ze jestesmy ?

Data: 2009-08-03 20:49:01
Autor: jadrys
Musze sie pochwalic
Surowiec Wtorny pisze:
[...]

Piszesz to z wyraźnym żalem..

Data: 2009-08-03 19:14:52
Autor: jerzyn
Musze sie pochwalic

Użytkownik "Surowiec Wtorny" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:77d59$4a771208$54702a04$29481news.chello.at...
najnowszym osiagnieciem arytmetycznym

mojej Zony:

7 x 8 = 42
7 x 8 = 78
taki jest prawdziwy wynik

Data: 2009-08-03 19:18:42
Autor: Surowiec Wtorny
Musze sie pochwalic

"jerzyn" <police@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:h575sn$ara$1news.onet.pl...

[...]

wole jednak zaufac intuicji rachunkowej mojej zony.

ar

Data: 2009-08-03 19:46:39
Autor: jerzyn
Musze sie pochwalic

7 x 8 = 78
taki jest prawdziwy wynik

wole jednak zaufac intuicji rachunkowej mojej zony.
To jest odmiana komputerowej tabliczki mnożenia i to bardzo prostej.Tak
właśnie nauczyłem syna koleżki który kiedyś miał kłopoty z tabliczka
mnożenia ,to bardzo proste 2x2=22,5x5=55 i tak dalej.Kolega wrócił z pracy i
sprawdza synka i syn odpowiada jak z nut, jak wyżej. Po chwili kolega się
zorientował ze to kit i się wściekł ,a jak zwiałem.

Data: 2009-08-04 14:35:20
Autor:
Musze sie pochwalic

 coz, sam ja wybrales...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-08-04 15:26:41
Autor: MH
Musze sie pochwalic
najnowszym osiagnieciem arytmetycznym

mojej Zony:

7 x 8 = 42

To jest nic !!!  Jak moja stara wypisywała mi przelew , dyktowałem jej :
jedenaście tysięcy osiemset ...

Wiecie co ta cipa napisała?? 11000800 !!!

MH

Data: 2009-08-04 22:48:59
Autor: raff
Musze sie pochwalic
[...]