Musze sie pochwalic... ;) + Gwarancja/BANan?

Data: 2009-08-03 12:18:20
Autor: Sebek \(ten drugi\)
Musze sie pochwalic... ;) + Gwarancja/BANan?
1) Wlasnie zarejestrowalem swojego X'a i date wygasniecia mam na 30.04.2010 - WTF? :/
ZTCW, to obecnie gwarancja trwa 2 lata na wszelkiego rodzaju awarie + dodatkowy rok na RRoDa. W takim razie, co to za dziwaczna data? Pole z data rozpoczacia gwarancji jest puste.

2) Sciagnalem z neta 2 dema gier (ktorych nie dalo sie pobrac przez MP) i 2 themesy (nie ma ich na MP). Chcialbym podlaczyc dysk z konsoli do laptopa w celu przerzucenia tych danych. Odlaczylem dysk, ale widze, ze na jeden ze srob jest naklejka m$, czy zrywajac ja strace gwarancje?

3) Czy wrzucenie w taki sposob demek gier na dysk moze doprowadzic do bana na Live?

Pzdr.

Musze sie pochwalic... ;) + Gwarancja/BANan?