Muszę się przyznać

Data: 2015-05-24 23:55:32
Autor: Przedstawiciel_narodu
Muszę się przyznać
Dzisiaj zawiozłem do lokalu wyborczego dwóch pijaczków, którzy zadeklarowali zagłosować na Dudę...
Do tego moja te¶ciowa, ja, żona, mama i reszta rodziny, s±siedzi, wszyscy głosowali¶my na Dudę. Wcze¶niej SMSy do znajomch... I tak wybrali¶my Dudę na prezydenta...

Data: 2015-05-24 15:05:34
Autor: Marek
Muszę się przyznać
W dniu niedziela, 24 maja 2015 23:56:17 UTC+2 użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
[...]

....a przedtem ugotowaliscie ogórkow±. Teraz możecie j± zje¶ć z jajkiem.

Data: 2015-05-25 00:42:18
Autor: Przedstawiciel_narodu
Muszę się przyznać
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:5a7a5bae-ae89-4df4-933a-c2aa1eedeb92googlegroups.com...
[...]

Ja pierdziulę, w moim okręgu 62 % (787 głosów) głosowało na komorra i tylko 38% (482 głosy) na Dudę...
Z jakimi ja debilami mieszkam...

Data: 2015-05-25 15:12:43
Autor: andal
Muszę się przyznać
On Mon, 25 May 2015 00:42:18 +0200, Przedstawiciel_narodu wrote:

"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
W dniu niedziela, 24 maja 2015 23:56:17 UTC+2 uĹĽytkownik
Przedstawiciel_narodu napisał:
Dzisiaj zawiozłem do lokalu wyborczego dwóch pijaczków, którzy
zadeklarowali zagłosować na Dudę...
Do tego moja teściowa, ja, żona, mama i reszta rodziny, sąsiedzi,
wszyscy głosowaliśmy na Dudę. Wcześniej SMSy do znajomch... I tak
wybraliśmy Dudę na prezydenta...

...a przedtem ugotowaliscie ogórkową. Teraz możecie ją zjeść z jajkiem.

Ja pierdziulę, w moim okręgu 62 % (787 głosów) głosowało na komorra i
tylko 38% (482 głosy) na Dudę...
Z jakimi ja debilami mieszkam...

okolica zazydziala ruskimi komuchami

Data: 2015-05-25 01:00:45
Autor: Budzik
Muszę się przyznać
Użytkownik Przedstawiciel_narodu Przedstawiciel_narodu@gmail.com ...

[...]
Pytanie jak Ty głosowałes... :)
Znowu zrobiłes z gęby cholewe?

Data: 2015-05-25 08:13:42
Autor: Przedstawiciel_narodu
Muszę się przyznać
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Ja głosowałem na Dudę, na obiecanki, cacanki...

Data: 2015-05-25 07:55:32
Autor: Budzik
Muszę się przyznać
[...]

A zarzekałes sie, ze nie bedziesz głosował.
Panienka... ;-P

Muszę się przyznać