Musze sie skonsultowac..

Data: 2009-08-10 16:12:13
Autor: de Fresz
Musze sie skonsultowac..
On 2009-08-10 10:59:45 +0200, "Karambol" <marcinmgr@wp.pl> said:

Co to moze byc?, jesli po rozgrzaniu silnika zaczyna w nim cos klekotac,
klekot wydobywa sie z gory silnika - czym silnik bardziej rozgrzany tym
bardziej dzwoni.
Podczas jazdy dodanie gazu wzmaga klekot, ktory cichnie po puszczeniu
manetki.

Zacząłbym od wyjęcia napinacza nierządu i sprawdzenia czy aby łańcuch się skończył. W dalszej kolejności luzy i jak Don Pedro napisał - łożysko na wałku.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-08-10 16:23:40
Autor: Karambol
Musze sie skonsultowac..
fsumie dość typowe uszkodzenie w singlach.

Zacząłbym od wyjęcia napinacza nierządu i sprawdzenia czy aby łańcuch się skończył. W dalszej kolejności luzy i jak Don Pedro napisał - łożysko na wałku.

Dzieki! Tak wlasnie mi to lozysko chodzilo po glowie. Luzy nastwilem, napinacz ma jeszcze prawie pol zapasu - to musi byc to lozysko. Tym bardziej, ze klekot dochodzi jakby z pompy wody a przeciez napedza ja walek rozrzadu a dzieli go od pompy wlasnie to lozysko.
Cholera - znowu musze go rozebrac..

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E