Muszę się zadeklarować w PPK - ile warto?

Data: 2019-10-29 09:01:24
Autor: z
Muszę się zadeklarować w PPK - ile warto?
Tvny właśnie tłumaczyły że przy 4 tyś brutto pensji
przy minimalnej opłacie przez 20 lat zbierając to do emerytury dostaniesz 300 zł co miesiąc przez 10 lat.

Moim zdaniem mało a większość Polaków nie zarabia 4 tys. brutto

A to wszystko podszyte nieufnością do łajdaków w sejmie (OFE) mimo zapewnień że to prywatne pieniądze i dziedziczone.

Ja się nie łapię na PPK ale czuję że bym się wypisał.

Kiedyś się wypisywałem z dodatkowych ubezpieczeń w pracy z takich samych pobudek. ;-)

Muszę się zadeklarować w PPK - ile warto?