Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy

Data: 2010-11-23 10:56:16
Autor: Hautameki
Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
Witam

Naprawdę to jest chore, żyjemy w ciemnej dupie bo inaczej nie można
nazwać tego co wyprawia się w tym kraju.
Pseudo-straż gminna znalazła sposób na zarobek. Oczywiście wszystko
pod pseudo-płaszczykiem rzekomej poprawy bezpieczeństwa.

Tylko od czego jest policja drogowa, czy już za mało wystawiają
mandatów? Przekroczyłem prędkość o 17km/h 50/67, kara to 100zł i 2pkt
karne. Po 2 miesiącach od zajścia otrzymałem pocztą list ze zdjęciem z
fotoradaru oraz pismo, w którym proszą o odesłanie załączonego druku z
wypełnionymi danymi osobowymi, ew. wskazanie kierującego.

Okazuje się, że radarze już nawet pisano
http://gdansk.naszemiasto.pl/artykul/42593,gmina-rzeczenica-straz-gminna-zarabia-na-fotoradarze-i,id,t.html

Data: 2010-11-23 20:04:51
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Hautameki" <hautameki@gmail.com> napisał w wiadomości news:e0f7c1cf-dc3f-4251-80f5-74064c0b33abg25g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Cholera  a jakos w DE sie wszyscy pilnuja predkosci i jakos im to nie przeszkadza :P

A propo nagonki medialnej to jutro w Uwadze TVN bedzie wlasnie i gminach z fotoradarami.

PZDr
Adam

Data: 2010-11-23 20:29:28
Autor: Karolek
W dniu 2010-11-23 20:04, Adam Szewczak pisze:

Cholera a jakos w DE sie wszyscy pilnuja predkosci i jakos im to nie
przeszkadza :P

Gdzie?
Bynajmniej w niemcowni sie specjalnie nie pilnuja.

A propo nagonki medialnej to jutro w Uwadze TVN bedzie wlasnie i gminach
z fotoradarami.

Ta, robia nagonke jak juz i tak dni straznikow z fotoradarami sa policzone.

--
Karolek

Data: 2010-11-23 20:18:01
Autor: Marcin N

Użytkownik "Hautameki" <hautameki@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e0f7c1cf-dc3f-4251-80f5-74064c0b33ab@g25g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Jeśli zdjęcie jest od tyłu, to sprawę masz wygraną bez żadnych kosztów.
Twoim obowiązkiem jest podać komu użyczyłeś samochód. Jeśli to podasz - nikt nie ma prawa karać Cię za złamanie paragrafu dot zatajenia danych. Przepis ten nie nakazuje wskazać kierującego - to jest nadinterpretacja straży.

Podajesz więc zgodnie z prawdą, że tego dnia pojazd był użyczony Tobie oraz Twojej żonie/mamie/tacie i że nie pamiętasz, kto akurat o tej godzinie kierował (kto by to pamiętał po takim czasie). Możesz dodać, że prosisz o zdjęcie z przodu, które na pewno pomogłoby odświeżyć Twoją pamięć.

Między nami mówiąc to skurwysyństwem ze strony straży jest przysyłanie zdjęć wykonanych od tyłu. Zdjęcia te powinny trafiać od razu do kosza.

Data: 2010-11-23 11:26:24
Autor: Hautameki
On 23 Lis, 20:18, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
Użytkownik "Hautameki" <hautam...@gmail.com> napisał w wiadomości grup

> [...]

ten nie nakazuje wskazać kierującego - to jest nadinterpretacja straży.

Niestety zdjęcie jest typowe, zrobione od przodu + zoom twarzy (nie
wiedziałem, że taki przystojny jestem gdy prowadzę :)

[...]

Jestem niestety bliski wyczerpania limitu posiadanych punktów karnych
więc będę zmuszony poprosić kogoś z rodziny o przyjęcie tego
mandatu ;/

Między nami mówiąc to skurwysyństwem ze strony straży jest przysyłanie zdjęć
wykonanych od tyłu. Zdjęcia te powinny trafiać od razu do kosza.

Skurwysyństwem jest przysyłanie zdjęć od straży gminnej, której
obowiązkiem powinno być pilnowanie porządku, a nie zabawa w policję
drogową w jakieś zabitej dechami pipidówie, gdzie połowa wiochy leży
zapruta w przydrożnym rowie.

Data: 2010-11-23 15:35:08
Autor: Karthoon
On 23 Lis, 20:26, Hautameki <hautam...@gmail.com> wrote:
[...]

To może zamiast płakać na grupie naucz się po prostu prowadzić...

Data: 2010-11-24 03:28:57
Autor: Hautameki
On 24 Lis, 00:35, Karthoon <karth...@gmail.com> wrote:
> [...]

> mandatu ;/

To może zamiast płakać na grupie naucz się po prostu prowadzić....

Ta sytuacja nie ma nic wspólnego z umiejętnością prowadzenia auta, jak
łatwo jest przekroczyć dozwoloną prędkość o 17km/h na pewno sam wiesz,
daj się chociaż wypłakać bo może jeszcze dziś sam otrzymasz mandat i
nawet nie będziesz wiedział kiedy i za co.

Data: 2010-11-24 12:53:28
Autor: Cavallino
Użytkownik "Hautameki" <hautameki@gmail.com> napisał w wiadomości news:daf5db62-8ca0-439d-824f-24ce6a574a70s4g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

To może zamiast płakać na grupie naucz się po prostu prowadzić...

Ta sytuacja nie ma nic wspólnego z umiejętnością prowadzenia auta,

Zazwyczaj jest dokładnie odwrotnie.
Ale kapelusznikom tego nie wytłumaczysz, oni wiedzą swoje, bo prędkość ich przeraża.
Szkoda czasu i klawiatury.

Data: 2010-11-25 01:38:22
Autor: Karthoon
Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
On 24 Lis, 12:53, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

Zazwyczaj jest dokładnie odwrotnie.
Ale kapelusznikom tego nie wytłumaczysz, oni wiedzą swoje, bo prędkość ich
przeraża.
Szkoda czasu i klawiatury.

No cóż, do zabawy to jest tor.
Ale jak rozumiem, nie każdego na to stać i musi sobie "przedłużać" na
drodze.

Data: 2010-11-25 01:35:52
Autor: Karthoon
On 24 Lis, 12:28, Hautameki <hautam...@gmail.com> wrote:

> [...]

daj się chociaż wypłakać bo może jeszcze dziś sam otrzymasz mandat i
nawet nie będziesz wiedział kiedy i za co.

To się może _zdarzyć_, ale fakt uzyskania (prawie) limitu punktów
sugeruje, że warto się zastanowić nad swoimi umiejętnościami i
znajomością kodeksu drogowego.

Data: 2010-11-23 19:30:13
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 23 Nov 2010 11:26:24 -0800 (PST), Hautameki napisał(a):

[...]

No i właśnie o to chodzi - wpadniesz w poślizg i do rowu, to pół wsi
wymordujesz... ;-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-11-23 11:42:05
Autor: Hautameki
Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
On 23 Lis, 20:30, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Dnia Tue, 23 Nov 2010 11:26:24 -0800 (PST), Hautameki napisa (a):

> Skurwysy stwem jest przysy anie zdj od stra y gminnej, kt rej
> obowi zkiem powinno by pilnowanie porz dku, a nie zabawa w policj
> drogow w jakie zabitej dechami pipid wie, gdzie po owa wiochy le y
> zapruta w przydro nym rowie.

No i w a nie o to chodzi - wpadniesz w po lizg i do rowu, to p wsi
wymordujesz... ;-)

Z pożytkiem dla tych, którzy postanowili odpocząć od alkoholowego widu
i pozostali w domostwach. Dostaną odszkodowania, za które będą mogli
dalej pić : )

Data: 2010-11-23 20:42:01
Autor: Marcin N

Użytkownik "Hautameki" <hautameki@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d3c04ac8-94d6-4f27-a8cf-b20395230a2e@s16g2000yqc.googlegroups.com...

Niestety zdjęcie jest typowe, zrobione od przodu + zoom twarzy (nie
wiedziałem, że taki przystojny jestem gdy prowadzę :)

Nie unikniesz więc płacenia. Możesz jednak się stawiać i wtedy zapłacisz sądowi - czyli skarbowi państwa a nie straży, czyli gminie.

Jestem niestety bliski wyczerpania limitu posiadanych punktów karnych
więc będę zmuszony poprosić kogoś z rodziny o przyjęcie tego
mandatu ;/

Możesz próbować iść na ugodę, czyli powiedzieć, że nie rozpoznajesz kierującego. Zapłacisz, ale punktów nie dostaniesz. W dodatku możesz się z nimi potargować sugerując, że jak się nie dogadacie, to kasa trafi do skarbu państwa. Im nie zależy na prawdzie. Zależy im tylko na pieniądzach.

Data: 2010-11-24 00:19:06
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 23 Nov 2010 20:42:01 +0100, Marcin N napisał(a):

[...]

Pierdu, pierdu :P

--
     ___________ (R)

Data: 2010-11-24 00:18:47
Autor: Adam Płaszczyca
[...]

Nic nie szkodzi.
Jestem niestety bliski wyczerpania limitu posiadanych punktów karnych
więc będę zmuszony poprosić kogoś z rodziny o przyjęcie tego
mandatu ;/

A po co? Nie prościej s[puścić SM na drzewo?

--
     ___________ (R)

Data: 2010-11-24 08:39:20
Autor: huri_khan
[...]

Czyli to nie pierwszy raz w ciągu. Pochwal się za co dostałeś poprzednie punkty, w przeciwnym razie jesteś
zwykłym pieniaczem. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2010-11-24 03:32:18
Autor: Hautameki
On 24 Lis, 08:39, huri_khan <s...@spam.pl> wrote:
> [...]

> mandatu ;/

Czyli to nie pierwszy raz w ciągu.
Pochwal się za co dostałeś poprzednie punkty, w przeciwnym razie jesteś

A co, zostanę przez ciebie rozgrzeszony? Wystarczy mi, że zapłaciłem
za poprzednie mandaty i wsparłem kulejący budżet państwa. Ktoś kto na
co dzień jeździ po Polsce doskonale wie co się wyprawia na naszych
drogach i jak łatwo jest zebrać stosowną ilość punktów. Na pewno nie
jestem piratem drogowym, ot takie szczęście.

Data: 2010-11-24 11:12:57
Autor: szerszen
[...]

sliska sprawa, jak wyjdzie na jaw, ty i ktos z rodziny mozecie miec duzo wieksze problemy niz potwtorny egzamin na pj

Data: 2010-11-25 01:11:59
Autor: Jackare
Użytkownik "Hautameki" <hautameki@gmail.com> napisał w wiadomości news:d3c04ac8-94d6-4f27-a8cf-b20395230a2es16g2000yqc.googlegroups.com...

[...]

O, kończą się argumenty a zaczynają bluzgi.....
Przekroczyłeś prędkość, złapał Cię radad- dostajesz mandat. Proste.
Nie potrafisz tego pojąć, nie umiesz przyjąć porażki więc sie pienisz.
Straże gmine mają prawo działać w ten sposón więc z tego prawa korzystają.
Ty nie potrafisz jeździć zgodnie z wymogami przepisów i winisz za to innych - sam piszesz że jesteś bliski wyczerpania limitu punktów.
Stać cię na samochód, masz ułańską fantazję za kierownicą to płać a nie maż się publicznie jak baba złapana przez kobucha bez biletu....
--
Jackare

Data: 2010-11-25 09:52:32
Autor: Cavallino
Użytkownik "Jackare" <jackare@interia.pl> napisał w wiadomości news:ickd7c$lb9$1node1.news.atman.pl...
[...]

KAPELUSZ PLONK WARNING.
Wypad na jakieś forum dla melepetów.
Ta grupa jest dla kierowców.
Proste.

Data: 2010-11-25 23:17:46
Autor: Jackare
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:icl84g$7um$1news.onet.pl...

O, kończą się argumenty a zaczynają bluzgi.....
Przekroczyłeś prędkość, złapał Cię radad- dostajesz mandat. Proste.

KAPELUSZ PLONK WARNING.
Plonkuj, plonkuj - już sram ze strachu...

Wypad na jakieś forum dla melepetów.
Ta grupa jest dla kierowców.
Proste.
Drogi "kierowco". Zrobiłem w ostatnich latach blisko a może nawet ponad milion kilometrów a Ty ?
Aha. I póki co nie zdarzyło mi się dostać fotki z fotoradaru. Ostatni mandat dostałem w 2003 roku.
Da się. Proste.

Data: 2010-11-25 23:20:32
Autor: Cavallino
Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
Użytkownik "Jackare" <jackare@interia.pl> napisał w wiadomości news:

Zrobiłem w ostatnich latach blisko a może nawet ponad milion kilometrów

I co w związku z tym?
BTW: Strach pomyśleć ilu ludziom obrzydziłeś życie wlokąc się zgodnie z zakazami.

Data: 2010-11-25 23:25:25
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2010-11-25 23:20, Cavallino pisze:
[...]

Nie dostać mandatu, a wlec się zgodnie z zakazami to dwie różne sprawy.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-11-25 23:33:22
Autor: Cavallino
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:icmnot$m1e$1news.dialog.net.pl...
[...]

Niby masz rację, ale przy takim nasileniu jazd, zero mandatów jest praktycznie niemożliwe przy normalnej jeździe.
No chyba że on jako pasażer jeździł.

Data: 2010-11-26 11:02:14
Autor: Als
Dnia Thu, 25 Nov 2010 23:33:22 +0100, Cavallino napisał(a):

[...]

Stety nieprawda. Ja jeżdżę "normalnie" (a więc nie zawsze zgodnie z
przepisami w takiej postaci, jak są przedstawiane na znakach i w PORD), i
od 1989 roku dostałem 2 (słownie: dwa) na łączną kwotę 350 zł i 12 punktów.
Rocznie przebiegi średnie rzędu 50 tys. km, ale zdarzały się lata, że i 100
pękło. Zasięg: cała Polska. Wystarczy myśleć i przewidywać.

I żeby była jasność - jako kierowca.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam Ĺźadnej jedynki)

Data: 2010-11-26 11:56:18
Autor: Cavallino
Użytkownik "Als" <111vax7@11111wp.pl> napisał w wiadomości news:

Niby masz rację, ale przy takim nasileniu jazd, zero mandatów jest
praktycznie niemoĹźliwe przy normalnej jeĹşdzie.
[...]

Więc jednak prawda.
Ja mam podobnie, choć jeżdżę mniej.
Ale mowa była o zupełnym zerze mandatowym.
Jeździć normalnie przez naście lat i to dużo i nie trafić na żądnych gotówki kłusowników w mundurach, na to szansa jest jak na wygranie w totka.
Oczywiście zdarza się, ale ciężko o niej wspominać, jako o poważnej alternatywie.

Data: 2010-11-25 23:29:04
Autor: Jackare
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:icmnfg$ln6$1news.onet.pl...
[...]

straszszszszne drogi Mistrzu....., ale ja przynajmniej mam świadomość że jeżdżę cieniutko. Do tego dużo pokory dla drogi i zero tolerancji dla ciulizmu na drodze, zwłaszcza w wykonaniu miszczów kierownicy którym wydaje się że droga jest ich prywatną własnością...

Data: 2010-11-25 23:35:25
Autor: Cavallino
Użytkownik "Jackare" <jackare@interia.pl> napisał w wiadomości news:icmnuf$52k$1node1.news.atman.pl...
[...]

I nie skłania Cię to do przemyśleń, że lepiej pks-em?
No to kiepsko z wyciąganiem wniosków.
Zresztą to już było widać po towim wnioskowaniu, że ktoś ma płacić haracz mafii, tylko dlatego że ona sobie tego zażyczyła.

Data: 2010-11-26 06:28:52
Autor: Krzysztof 45
Cavallino napisał(a):
Strach pomyśleć ilu ludziom obrzydziłeś życie wlokąc się zgodnie z
 zakazami.
Obrzydziłeś? Oni są niebezpieczni. Ja się ich normalnie boję.
Oni są głównymi sprawcami generowania zagrożeń na drodze. Zmuszają nawet wiekowe ciężarówki do ich wyprzedzania. Wykonują nieprzewidywane manewry w miejscach gdzie już dawno powinni wiedzieć gdzie jadą. Oni są zagrożeniem dla społeczeństwa Kierowców.

Na naszych drogach w ostatnich latach jest plaga "kierowców" którzy
maja pot na czole jak są zmuszani do jazdy z dozwoloną prędkością.
Najlepiej to widać okresie wakacyjnym jak jeżdżą poboczem, i to nie dlatego że stan techniczny auta im nie pozwala jechać jak wszyscy, lecz ogranicza ich konstrukcja mózgownicy.

--
Krzysiek

Data: 2010-11-26 06:50:55
Autor: Krzysztof 45
Jackare napisał(a):
[...]
Da się.
Zapier....sz ciężarówką w kopalni odkrywkowej na trzy zmiany, na święta dostałeś wolne i pojechałeś osobówką do domu, i po drodze dostałeś mandat za tamowanie ruchu i stwarzanie niebezpiecznych sytuacji.
Jak jest inaczej to mnie popraw.

A może jesteś taryfiarzem bez domu? Też się da, ale w 10 lat w dzień w dzień kręcić prawie 300km na dzień, to raczej nie możliwe.

Chętnie usłyszę jak można wykręcić ponad milion km w ostatnich latach. Jeszcze powiedz ile to jest "ostatnich latach"?  3, 5, 8, 10, a może 30 lat?
--
Krzysiek

Data: 2010-11-26 09:56:03
Autor: Jackare
[...]

Zliczane od października 97 roku. W okresie od 91 do 97 nie liczyłem, ale tam było może ze 30 tysięcy.  Kilka lat jeździłem w serwisie gdzie pojedyncza trasa miała przeciętnie 700-1000 km. Jeździłem sam - miałem "pod sobą" blisko 50 central telefonicznych TPSA w całym kraju. Najdalsza na północ we Fromborku, na południe w Jaśle i w Chyżnem, na wschód w Parczewie i Ostrołęce, na zachód w Jeleniej Górze, reszta w srodku. W ciągu ponad trzech i pół roku 1997-2001 dwa samochody po 230 tys km. Potem było nieco luźniej -  przez blisko kolejne trzy lata dwa razy w tygodniu trasa Bytom-Gdańsk (i przyległości Gdańska) i raz w tygodniu (nie zawsze) Bytom-Wrocław. 15 tysięcy pomiędzy przeglądami gwarancyjnymi samochodu nieraz robiłem w 2 tygodnie. Trochę wyjazdów zagranicznych. Kilka lat temu pracowałem w Krakowie. Jeździłem codziennie do pracy z Bytomia w jedną stronę równe 100 km. W pracy w Krakowie też jeździłem.
Do tego jazdy prywatne i teraz jazdy w ramach prowadzonej DG. Wiecej czasu nieraz spędzam w aucie niż w domu.
--
Jackare

Data: 2010-11-26 10:49:30
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-11-26 09:56, Jackare pisze:

[...]

Wiesz - wychodzi na to, że przez 3,5 roku (~1277 dni) zrobiłeś sam
460kkm. To jakieś 360km/24h - średnio. O ile zgadzam się z Tobą,
że dać się złapać i dochodzić do granicy punktowej to trzeba się
zdrowo postarać (normalni ludzie łapią mandaty czystym
przypadkiem), o tyle w te przebiegi średnio wierzę - to minimum
6 godzin jazdy każdego dnia (bez odpoczynku), a gdzie cokolwiek
więcej? Nawet jeżeli tylko jeździłeś, to dochodzi czas na ładunek,
rozładunek, serwis itd. Jadłeś coś czasem? W domu byłeś kiedykolwiek?
O spacerze z dziewczyną nawet nie wspomnę... Każdy dzień poza kółkiem
automatycznie podwyższa liczbę godzin za kółkiem w inne dni...
(...)

Data: 2010-11-27 08:53:58
Autor: Jackare
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:icnvrc$uts$1news.onet.pl...

[...]
Gdy człowiek idzie z psem na spacer to śrenio mają po 3 nogi. I co z tego wynika? Nic. Więc co ja mogę poradzić na to że nie wierzysz? Liczniki przebiegu kłamały ? Zważ jednak, że jazda przez Polskę teraz, jazda 5 lat temu i jazda 13 lat temu to zupełnie inne jazdy na zdecydowaną korzyść jazdy 13 lat temu: znacznie mniejszy ruch, brak fotoradarów, niwele patroli z suszarkami a jeżeli już to jeżdżąc tyle wiedziało się gdzie stoją.
A jeżeli przeliczasz te jazdy na 8 godzinną dniówkę to zapomnij. Nieraz jechało się przez całą noc i 3/4 dnia. Ładunków i rozładunków nie było. Szpej serwisowy leżał cały czas w samochodzie. Z samym serwisowaniem też sobie radziłem. Potrafiłem przejechać z południa Polski na północ i wykonac 3 serwisy (jeżeli były proste) w ciągu doby. Spało i jadło się w hotelach ale też nie było to 8 godzin snu.
Jak człowiek musi to się da. Jak w dodatku lubi to się da jeszcze bardziej.

Mój brat pracuje teraz w serwisie lotniskowych pojazdów pożarniczych. Cały czas w ruchu, w trasie. W ciągu tygodnia jest 8-12 godzin w domu. Czasem zdarza się że tyle czasu w domu jest przez dwa tygodnie (ale to raczej rzadkość). przypuszczam że porównywalnym okresie wykręci tyle co ja - być może mniej z uwagi na ograniczenia jakich nie było 10 czy 13 lat temu.
--
Jackare

Data: 2010-11-27 08:58:59
Autor: Jackare
[...]

Przykładowo, w kwietniu ubiegłego roku pojechałem na chwilę do Belgii, na giełdę militariów.
2500 km w około 48 godzin wliczając w to dzień spędzony na giełdzie. Kolega zmienił mnie za kółkiem na 4 godziny.

[...]
może mniej z uwagi na ograniczenia jakich nie było 10 czy 13 lat temu i fakt że jeżdżą dużym dostawczakiem a ja śmigałem felicją pick-up a potem osobówkami
--
Jackare

Data: 2010-11-27 09:13:42
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2010-11-27 08:58, Jackare pisze:

[...]

Jak w 1997 zaczynałem pracę w serwisie komputerowym to jeździło się po całej Polsce, od Wałbrzycha po Szczecin, Olsztyn, Rzeszów.
Milej wspominam tamtą jazdę - była bardziej przewidywalna. Gierkówką też się lepiej moim skromnym zdaniem jeździło.

Pozdrawiam !

Data: 2010-11-23 19:23:35
Autor: masti
Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
Dnia pięknego Tue, 23 Nov 2010 20:18:01 +0100 osobnik zwany Marcin N
wystukał:

[...]

straĹźy.

Podajesz więc zgodnie z prawdą, że tego dnia pojazd był użyczony

jeżeli pytają o kierującego to nic nie musisz odpowiadać bo to pytanie nie może zostć zadane. A o to komu był uzyczony nie zapytali wię to ich problem. Odpowiada się dokładnie na zadane pytania.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-23 20:45:28
Autor: 'Tom N'
masti w <news:ich4bn$4j9$3news.onet.pl>:

jeżeli pytają o kierującego to nic nie musisz odpowiadać bo to pytanie nie może zostć zadane.

Wczoraj takie pismo miałem w rękach (nie, nie do mnie). Najpierw pytają o
kierującego, a dalej o tego komu pojazd został powierzony.

A o to komu był uzyczony nie zapytali wię to ich problem.

Raczej problem tych, którzy pisują na usenet, nie podając wszystkich
szczegółów -- otrzymują odpowiedzi takie jak Twoja

Odpowiada się dokładnie na zadane pytania.

Na dwa moje pytania, podające bardzo konkretne informacje nie raczył
odpowiedzieć praktycznie nikt, gdy jedno z pytań ponowiłem po jakimś czasie,
ukrywając kilka szczegółów, to się stado /odpowiadaczy/ rzuciło jak hieny na
padlinę...

A wracając do wątku, rozumiem, że sugerujesz odpowiedź w stylu:
"Pocałujcie mnie w dupę, a i tak wam kierującego nie wskażę, a pojazd tego i
tego dnia powierzyłem..." ;P

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-11-24 00:18:09
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 23 Nov 2010 20:45:28 +0100, 'Tom N' napisał(a):

Wczoraj takie pismo miałem w rękach (nie, nie do mnie). Najpierw pytają o
kierującego, a dalej o tego komu pojazd został powierzony.

Przeczytaj raz jeszcze. Po pytaniu o kierującego zaczyna się 'pousczenie'.

A wracając do wątku, rozumiem, że sugerujesz odpowiedź w stylu:
"Pocałujcie mnie w dupę, a i tak wam kierującego nie wskażę, a pojazd tego i
tego dnia powierzyłem..." ;P

Ależ nie. Odpowiedź na pytanie brzmi: Nie wiem kto w podanym czasie i miejscu prowadził pojazd. --
     ___________ (R)

Data: 2010-11-24 11:10:39
Autor: szerszen

Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:101123.204528.pms.2116@int.dyndns.org.invalid...

A wracając do wątku, rozumiem, że sugerujesz odpowiedź w stylu:
"Pocałujcie mnie w dupę, a i tak wam kierującego nie wskażę, a pojazd tego i
tego dnia powierzyłem..." ;P

jesli o ty pytaja straszacy, to mniej wiecej tak, oni nie maja prawo o to pytac, a tym bardziej karac za brak opowiedzi, jak maja problem z ustaleniem kierujacego, to musza sprawe albo umozyc, albo przekazac policji

Data: 2010-11-23 21:31:49
Autor: kogutek
Muszê zap³aciæ haracz dla Stra¿y Gminnej w Rzecznicy
Witam

Naprawd&#234; to jest chore, &#191;yjemy w ciemnej dupie bo inaczej nie mo&#191;na
nazwa&#230; tego co wyprawia si&#234; w tym kraju.
Pseudo-stra&#191; gminna znalaz&#179;a sposób na zarobek. Oczywi&#182;cie wszystko
pod pseudo-p&#179;aszczykiem rzekomej poprawy bezpiecze&#241;stwa.

Tylko od czego jest policja drogowa, czy ju&#191; za ma&#179;o wystawiaj&#177;
mandatów? Przekroczy&#179;em pr&#234;dko&#182;&#230; o 17km/h 50/67, kara to 100z&#179; i 2pkt
karne. Po 2 miesi&#177;cach od zaj&#182;cia otrzyma&#179;em poczt&#177; list ze zdj&#234;ciem z
fotoradaru oraz pismo, w którym prosz&#177; o odes&#179;anie za&#179;&#177;czonego druku z
wype&#179;nionymi danymi osobowymi, ew. wskazanie kieruj&#177;cego.

Okazuje si&#234;, &#191;e radarze ju&#191; nawet pisano

http://gdansk.naszemiasto.pl/artykul/42593,gmina-rzeczenica-straz-gminna-zarabia-na-fotoradarze-i,id,t.html

Trzeba było jechać 55. Co to kogo obchodzi że dostałeś mandat. Jechaleś
szybciej. Jechales. Nalezało się. Nalezało. Swoje  zale mozesz sobie w buty
wsadzic. Z gardla Ci tą kase wyciagną. I tak ma być. --

Data: 2010-11-23 22:51:15
Autor: venioo
W dniu 2010-11-23 21:31, kogutek pisze:
Trzeba było jechać 55. Co to kogo obchodzi że dostałeś mandat. Jechaleś
szybciej. Jechales. Nalezało się. Nalezało. Swoje  zale mozesz sobie w buty
wsadzic. Z gardla Ci tą kase wyciagną. I tak ma być.

A moze radar zle postawili, albo fotomontaz w paincie zrobili a on jechal 49?
Chlopie wez sie ocknij, chyba ze ty te mandaty wystawiasz...
--
venioo
GG:198909

Data: 2010-11-23 23:19:05
Autor: kogutek
Muszê zap³aciæ haracz dla Stra¿y Gminnejw Rzecznicy
W dniu 2010-11-23 21:31, kogutek pisze:
> Trzeba by&#179;o jecha&#230; 55. Co to kogo obchodzi &#191;e dosta&#179;e&#182; mandat. Jechale&#182;
> szybciej. Jechales. Naleza&#179;o si&#234;. Naleza&#179;o. Swoje  zale mozesz sobie w buty
> wsadzic. Z gardla Ci t&#177; kase wyciagn&#177;. I tak ma by&#230;.

A moze radar zle postawili, albo fotomontaż w paincie zrobili a on jechal 49?
Chlopie wez sie ocknij, chyba ze ty te mandaty wystawiasz...
-- venioo
GG:198909
Widzę jak ludzie jeżdżą. Trzepać głupków aż będzie gwizdało. Ta jechał 49, moze
pchał. --

Data: 2010-11-23 23:36:12
Autor: venioo
W dniu 2010-11-23 23:19, kogutek pisze:
[...]

Nie wiem, nie widzialem, moze i pchal...
Za to bym PJ zabieral tym kretynom, co wjezdzaja na skrzyzowanie i nie maja jak zjechac, stoja jak p...y na srodku i blokuja przejazd, oraz DR za "niemanie" swiatel lub brak zarowek. Jak kogos nie stac na zarowke, to nie powinien posiadac samochodu, tylko rower. A jak nie stac na rower to sorry - pieszo.

--
venioo
GG:198909

Data: 2010-11-24 00:18:39
Autor: kogutek
> [...]

Za to bym PJ zabieral tym kretynom, co wjezdzaja na skrzyzowanie i nie maja jak zjechac, stoja jak p...y na srodku i blokuja przejazd, oraz DR za "niemanie" swiatel lub brak zarowek. Jak kogos nie stac na zarowke, to nie powinien posiadac samochodu, tylko rower. A jak nie stac na rower to sorry - pieszo.

Tamten sam napisał ze mu się limit punktów kończy. Za niewinność pewno dostał. --

Data: 2010-11-24 00:20:31
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
W dniu 2010-11-23 23:36, venioo pisze:
[...]

Moze za wszystko nie zabieralbym PJ, ale zdecydowanie radykalniej karal:

za przekraczanie linii ciaglej - pojedynczej i podwojnej, jazde po obszarze wylaczonym z ruchu, przejezdzanie na czerwonym swietle, jazde "pod prad", cofanie na autostradzie, jazde na swiatlach przeciwmgielnych w ciagu dnia, skrecanie z lewego pasa w prawo w przypadku zaswiecenia sie sygnalizatora warunkowego skretu w lewo NAD pasem prawym, przejezdzanie przez przejscie dla pieszych w momencie swiecenia sie swiatla zielonego dla pieszych...

Tak, specjalnie nic nie pisze o jezdzie lewym pasem.

--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen Xantia

Data: 2010-11-24 00:26:57
Autor: MadMan
Muszê zap³aciæ haracz dla Stra¿y Gminnejw Rzecznicy
Dnia Wed, 24 Nov 2010 00:20:31 +0100, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
napisał(a):

przejezdzanie przez przejscie dla pieszych w momencie swiecenia sie swiatla zielonego dla pieszych...

To akurat nie jest zabronione. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-11-24 08:19:17
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
napisał(a):

przejezdzanie przez przejscie dla pieszych w momencie swiecenia sie
swiatla zielonego dla pieszych...

To akurat nie jest zabronione.

Owszem, ale gdy piesi nie oczekuja na przejscie. Bardzo czesto jednak bywa tak, ze majac zielone swiatlo na sygnalizatorze S1 rownoczesnie piesi maja zielone. Nie raz widywalem sytuacje, ze pieszy cofal sie z przejscia, bo samochod nie zatrzymal sie przed "zebra" i przejechal bez uprzedniego przepuszczenia pieszego.

Poprzednio nie doprecyzowalem.

Data: 2010-11-24 09:42:26
Autor: Mario
[...]

Głupków bo jechali 67/50?
Bierz połowę tego co bierzesz.

mario

Data: 2010-11-24 22:47:13
Autor: Marcin Jan
W dniu 10-11-23 21:31, kogutek pisze:
[...]

  a jak ktoś napluje Ci na twarz to powiedz że deszcz pada. ehhh.

Data: 2010-11-24 00:16:37
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 23 Nov 2010 10:56:16 -0800 (PST), Hautameki napisał(a):

karne. Po 2 miesiącach od zajścia otrzymałem pocztą list ze zdjęciem z
fotoradaru oraz pismo, w którym proszą o odesłanie załączonego druku z
wypełnionymi danymi osobowymi, ew. wskazanie kierującego.

No i? Odpowiadasz zgodnie z prawda, że nie wiesz kto kierował samochodem we
wskazanym czasie i miejscu. Przeczytaj uwaznie art. 178 u. 4 PoRD. --
     ___________ (R)

Data: 2010-11-25 05:25:08
Autor: Hautameki
Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
On 24 Lis, 00:16, Adam Płaszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:
Dnia Tue, 23 Nov 2010 10:56:16 -0800 (PST), Hautameki napisa (a):

> karne. Po 2 miesi cach od zaj cia otrzyma em poczt list ze zdj ciem z
> fotoradaru oraz pismo, w kt rym prosz o odes anie za czonego druku z
> wype nionymi danymi osobowymi, ew. wskazanie kieruj cego.

No i? Odpowiadasz zgodnie z prawda, e nie wiesz kto kierowa samochodem we
wskazanym czasie i miejscu.
Przeczytaj uwaznie art. 178 u. 4 PoRD.

Ustawa PoRD ma 153 artykuły

Data: 2010-11-25 22:10:29
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 25 Nov 2010 05:25:08 -0800 (PST), Hautameki napisał(a):

No i? Odpowiadasz zgodnie z prawda, e nie wiesz kto kierowa samochodem we
wskazanym czasie i miejscu.
Przeczytaj uwaznie art. 178 u. 4 PoRD.

Ustawa PoRD ma 153 artykuły

Bez '1 ;) art. 78 u. 4. --
     ___________ (R)

Data: 2010-11-24 07:43:47
Autor: Krzysztof 45
Hautameki napisał(a):
Witam

Naprawdę to jest chore, żyjemy w ciemnej dupie bo inaczej nie można
nazwać tego co wyprawia się w tym kraju.

Jest patent który stosuje gdy pomykam w trasie, zazwyczaj w nocy.
Naklejam dużego liścia miodem na litery i drugiego na wklejkę na szybie i mam w dupie złodziei.
W razie kontroli (jeszcze nie miałem), ukarać mogą tylko za nieczytelność/brud. To jest max 100pln bez punktów.

Miałem identyczny przypadek jak Ty. Oni kombinują jak ujebać, Ty też kombinuj jak sie nie dać.

--
Krzysiek

Data: 2010-11-24 03:37:49
Autor: Hautameki
Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
On 24 Lis, 07:43, Krzysztof 45 <mekarWYTNI...@vp.pl> wrote:
Hautameki napisa (a):

> Witam

> Naprawd to jest chore, yjemy w ciemnej dupie bo inaczej nie mo na
> nazwa tego co wyprawia si w tym kraju.

Jest patent kt ry stosuje gdy pomykam w trasie, zazwyczaj w nocy.
Naklejam du ego li cia miodem na litery i drugiego na wklejk na
szybie i mam w dupie z odziei.
W razie kontroli (jeszcze nie mia em), ukara mog tylko za
nieczytelno /brud. To jest max 100pln bez punkt w.

Mia em identyczny przypadek jak Ty. Oni kombinuj jak ujeba , Ty te
kombinuj jak sie nie da .

Pomysłowe. Zawsze jest to sposób na złodziei

Data: 2010-11-24 13:13:16
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-11-24 12:37, Hautameki pisze:

Pomysłowe. Zawsze jest to sposób na złodziei

A to zależy od prywatnej statystyki. Ja tam zawsze mandaty za prędkość
dostawałem od patroli z suszarką, więc doklejenie liścia mogłoby mi się
wcale nie opłacić - dodatkowa stówka w plecy...

Data: 2010-11-24 15:21:37
Autor: Krzysztof 45
Jakub Witkowski napisał(a):
W dniu 2010-11-24 12:37, Hautameki pisze:

Pomysłowe. Zawsze jest to sposób na złodziei

A to zależy od prywatnej statystyki. Ja tam zawsze mandaty za prędkość
dostawałem od patroli z suszarką,
No widzisz, a ja nie. Ja o nich wiem dużo wcześniej nawet na trasie której nie znam. Gorzej z fotoradarami.
więc doklejenie liścia mogłoby mi się
wcale nie opłacić - dodatkowa stówka w plecy...
To nie o to chodzi by z tym liściem jeździć codziennie.
To jest dobry patent na noc, na trasy nieznane.
Jak znasz trasę i fotoradary, jest to niepotrzebne.
--
Krzysiek

Data: 2010-11-24 09:14:40
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-11-24 07:43, Krzysztof 45 pisze:

Naklejam dużego liścia miodem na litery i drugiego na wklejkę na szybie i mam w dupie złodziei.
W razie kontroli (jeszcze nie miałem), ukarać mogą tylko za nieczytelność/brud. To jest max 100pln bez punktów.

W razie kontroli przez patrol z fotoradarem mówisz im "hola, panowie, nie możecie
dać mi mandatu za prędkość, bo o proszę - tu liść tablicę zasłania?"

Data: 2010-11-24 09:45:10
Autor: Mario
[...]

Tacy co wystawiają fotoradar, nie stoją z lizakiem tylko grzeją wygodnie dupska gdzieś obok w samochodzie.
Więc nie wiem czym piszesz.

pozdrawiam
mario

Data: 2010-11-24 11:27:18
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-11-24 09:45, Mario pisze:
[...]

O:

O jakiej więc kontroli piszesz? Skarbowej? Granicznej?

Data: 2010-11-24 12:17:32
Autor: Jakub Witkowski
Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy

O jakiej więc kontroli piszesz?

A sorry! To nie Ty pisałeś.
Ale pytanie pozostaje w mocy - jakaż to kontrola "może ukarać tylko za brud"

Data: 2010-11-24 11:39:17
Autor: masti
Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 12:17:32 +0100 osobnik zwany Jakub
Witkowski wystukał:

na przykład policja bez radaru

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-24 13:06:52
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-11-24 12:39, masti pisze:
[...]

No super! Naklejamy liścia, aby patrol bez radaru wlepił nam
za to mandat, zamiast... niczego... bo przecieĹź nie ma radaru :)

A poważniej: skoro twierdzi, że "Naklejam dużego liścia miodem na litery i drugiego na wklejkę na szybie
i mam w dupie złodziei. W razie kontroli (jeszcze nie miałem), ukarać mogą tylko za nieczytelność/brud."
to wprowadza w błąd, bo dowolny patrol z radarem zweryfikuje taką tezę negatywnie...

Jakby napisał "automatyczna mnie złapie, ale w razie wpadki z patrolem mogę beknąć
i za prędkość, i za liścia na tablicy" to nie byłoby tematu

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2010-11-24 10:56:27
Autor: Krzysztof 45
Jakub Witkowski napisał(a):
[...]

Przeczytaj to co napisałeś pięć razy, i zastanów się nad tym.
--
Krzysiek

Data: 2010-11-24 11:36:09
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-11-24 10:56, Krzysztof 45 pisze:
Jakub Witkowski napisał(a):
[...]

No właśnie się zastanowiłem bardzo dokładnie, zwłaszcza nad zdaniem:
"w razie kontroli [..] ukarać mogą tylko za nieczytelność/brud.\"

To zdanie jest sprzeczne wewnętrznie.

Jeśli kontrola jest ludzka, to mogą ukarać i za brud i za prędkość, więc fałsz.
Jeśli zaś autorowi chodzi tylko o kontrolę automatyczną, to taka:
a) jeśli odczyta tablice to ukarze za prędkość.
b) jak nie odczyta, to za nic nie może ukarać
czyli też fałsz.

Data: 2010-11-24 15:15:22
Autor: Krzysztof 45
Jakub Witkowski napisał(a):
No właśnie się zastanowiłem bardzo dokładnie, zwłaszcza nad
zdaniem:
No chyba nie.

To jest patent na fotoradary stacjonarne lub ustawiane na kilka
godzin w celu nabicia kasy, np. w kuble na śmieci, a nie na patrole z suszarkami.
"w razie kontroli [..] ukarać mogą tylko za nieczytelność/brud.\" To zdanie jest sprzeczne wewnętrznie.
Nie widzisz różnicy w zakryciu tablic szmata specjalnie, a tym że
jadąc przyklei się bez Twojej wiedzy liść?????
Tego myślenia to ja całkiem nie jarzę.
--
Krzysiek

Data: 2010-11-24 16:12:10
Autor: elmer radi radisson
On 2010-11-24 07:43, Krzysztof 45 wrote:

Jest patent który stosuje gdy pomykam w trasie, zazwyczaj w nocy.
Naklejam dużego liścia miodem na litery i drugiego na wklejkę na szybie
i mam w dupie złodziei.

Jesli jezdzisz z taka predkoscia ze lisc sie trzyma na miod (i masz pewnosc ze nie odkleil sie od tablicy), to chyba nie masz sie co obawiac
mandatow ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-11-24 19:14:14
Autor: Krzysztof 45
elmer radi radisson napisał(a):
Jesli jezdzisz z taka predkoscia ze lisc sie trzyma na miod (i masz pewnosc ze nie odkleil sie od tablicy), to chyba nie masz sie co obawiac
mandatow ;)
Tu nie chodzi o jakieś chore prędkości.
Właśnie rzecz w tym że dopieprzają za przekroczenie nieznacznie dozwolonej, i to wkurza.
I nie raz w nocy w nieznanym terenie zdziwiłem sie że na bezludziu w polach jestem w terenie zabudowanym z fotoradarem.
--
Krzysiek

Data: 2010-11-24 20:23:37
Autor: elmer radi radisson
On 2010-11-24 19:14, Krzysztof 45 wrote:

[...]

No ale cala Polska przeciez nie jest jednym wielkim terenem zabudowanym
i sa tez inne dopuszczalne predkosci niz 50 wiec zakladam ze z nich
korzystasz. Wsrod nich zapewne gdzies czai sie trzecia predkosc ucieczki
liscia przyrzadzonego na miodzie ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-11-24 20:55:17
Autor: Krzysztof 45
[...]
Korzystam z różnych prędkości, ale ten liść jest antidotum na tę mafie działającą zgodnie z naszym chorym złodziejskim prawem
http://www.youtube.com/watch?v=WNFfs8g4uyk&NR=1
--
Krzysiek

Data: 2010-11-24 21:04:57
Autor: elmer radi radisson
On 2010-11-24 20:55, Krzysztof 45 wrote:

Korzystam z różnych prędkości, ale ten liść jest antidotum na tę mafie
działającą zgodnie z naszym chorym złodziejskim prawem
http://www.youtube.com/watch?v=WNFfs8g4uyk&NR=1

Tego akurat nie musisz tlumaczyc.

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-11-24 12:00:56
Autor: Jacek
Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
Typowe polowanie na jelenia.
Ale nie to mnie boli, tylko demoralizacja, jaką te bałwany powodują.
Przez takie działania od dziecka uczymy się, że nie chodzi o bezpieczeństwo tylko o kasę, że nie ważny jest duch prawa tylko litera. Ducha strasznicy gwałcą z gorliwością krasnoarmiejców. Jak potem wymagać szacunku dla prawa?
Prawo aby było szanowane ma być zgodne z duchem a wtedy można go będzie egzekwować.
Niestety nie wiem, jak ugryźć nasz polski "teren zabudowany" który jest od blachy o blachy i ciągnie się kilometrami, bo od pokoleń chałupę każdy stawiał przy swoim polu i mamy unikalne w świecie kilkunastokilometrowe wioski. Wystarczy przekroczyć granicę, żeby zobaczyć, że teren zabudowany jest faktycznie zabudowany, bo ludzie budowali sąsiad koło sąsiada.
Jacek

Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy