Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy

Data: 2010-11-24 07:43:47
Autor: Krzysztof 45
Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
Hautameki napisał(a):
Witam

Naprawdę to jest chore, żyjemy w ciemnej dupie bo inaczej nie można
nazwać tego co wyprawia się w tym kraju.

Jest patent który stosuje gdy pomykam w trasie, zazwyczaj w nocy.
Naklejam dużego liścia miodem na litery i drugiego na wklejkę na szybie i mam w dupie złodziei.
W razie kontroli (jeszcze nie miałem), ukarać mogą tylko za nieczytelność/brud. To jest max 100pln bez punktów.

Miałem identyczny przypadek jak Ty. Oni kombinują jak ujebać, Ty też kombinuj jak sie nie dać.

--
Krzysiek

Data: 2010-11-24 03:37:49
Autor: Hautameki
Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
On 24 Lis, 07:43, Krzysztof 45 <mekarWYTNI...@vp.pl> wrote:
Hautameki napisa (a):

> Witam

> Naprawd to jest chore, yjemy w ciemnej dupie bo inaczej nie mo na
> nazwa tego co wyprawia si w tym kraju.

Jest patent kt ry stosuje gdy pomykam w trasie, zazwyczaj w nocy.
Naklejam du ego li cia miodem na litery i drugiego na wklejk na
szybie i mam w dupie z odziei.
W razie kontroli (jeszcze nie mia em), ukara mog tylko za
nieczytelno /brud. To jest max 100pln bez punkt w.

Mia em identyczny przypadek jak Ty. Oni kombinuj jak ujeba , Ty te
kombinuj jak sie nie da .

Pomysłowe. Zawsze jest to sposób na złodziei

Data: 2010-11-24 13:13:16
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-11-24 12:37, Hautameki pisze:

Pomysłowe. Zawsze jest to sposób na złodziei

A to zależy od prywatnej statystyki. Ja tam zawsze mandaty za prędkość
dostawałem od patroli z suszarką, więc doklejenie liścia mogłoby mi się
wcale nie opłacić - dodatkowa stówka w plecy...

Data: 2010-11-24 15:21:37
Autor: Krzysztof 45
Jakub Witkowski napisał(a):
W dniu 2010-11-24 12:37, Hautameki pisze:

Pomysłowe. Zawsze jest to sposób na złodziei

A to zależy od prywatnej statystyki. Ja tam zawsze mandaty za prędkość
dostawałem od patroli z suszarką,
No widzisz, a ja nie. Ja o nich wiem dużo wcześniej nawet na trasie której nie znam. Gorzej z fotoradarami.
więc doklejenie liścia mogłoby mi się
wcale nie opłacić - dodatkowa stówka w plecy...
To nie o to chodzi by z tym liściem jeździć codziennie.
To jest dobry patent na noc, na trasy nieznane.
Jak znasz trasę i fotoradary, jest to niepotrzebne.
--
Krzysiek

Data: 2010-11-24 09:14:40
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-11-24 07:43, Krzysztof 45 pisze:

Naklejam dużego liścia miodem na litery i drugiego na wklejkę na szybie i mam w dupie złodziei.
W razie kontroli (jeszcze nie miałem), ukarać mogą tylko za nieczytelność/brud. To jest max 100pln bez punktów.

W razie kontroli przez patrol z fotoradarem mówisz im "hola, panowie, nie możecie
dać mi mandatu za prędkość, bo o proszę - tu liść tablicę zasłania?"

Data: 2010-11-24 09:45:10
Autor: Mario
[...]

Tacy co wystawiają fotoradar, nie stoją z lizakiem tylko grzeją wygodnie dupska gdzieś obok w samochodzie.
Więc nie wiem czym piszesz.

pozdrawiam
mario

Data: 2010-11-24 11:27:18
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-11-24 09:45, Mario pisze:
[...]

O:

O jakiej więc kontroli piszesz? Skarbowej? Granicznej?

Data: 2010-11-24 12:17:32
Autor: Jakub Witkowski
Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy

O jakiej więc kontroli piszesz?

A sorry! To nie Ty pisałeś.
Ale pytanie pozostaje w mocy - jakaż to kontrola "może ukarać tylko za brud"

Data: 2010-11-24 11:39:17
Autor: masti
Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 12:17:32 +0100 osobnik zwany Jakub
Witkowski wystukał:

na przykład policja bez radaru

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-24 13:06:52
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-11-24 12:39, masti pisze:
[...]

No super! Naklejamy liścia, aby patrol bez radaru wlepił nam
za to mandat, zamiast... niczego... bo przecieĹź nie ma radaru :)

A poważniej: skoro twierdzi, że "Naklejam dużego liścia miodem na litery i drugiego na wklejkę na szybie
i mam w dupie złodziei. W razie kontroli (jeszcze nie miałem), ukarać mogą tylko za nieczytelność/brud."
to wprowadza w błąd, bo dowolny patrol z radarem zweryfikuje taką tezę negatywnie...

Jakby napisał "automatyczna mnie złapie, ale w razie wpadki z patrolem mogę beknąć
i za prędkość, i za liścia na tablicy" to nie byłoby tematu

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2010-11-24 10:56:27
Autor: Krzysztof 45
Jakub Witkowski napisał(a):
[...]

Przeczytaj to co napisałeś pięć razy, i zastanów się nad tym.
--
Krzysiek

Data: 2010-11-24 11:36:09
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-11-24 10:56, Krzysztof 45 pisze:
Jakub Witkowski napisał(a):
[...]

No właśnie się zastanowiłem bardzo dokładnie, zwłaszcza nad zdaniem:
"w razie kontroli [..] ukarać mogą tylko za nieczytelność/brud.\"

To zdanie jest sprzeczne wewnętrznie.

Jeśli kontrola jest ludzka, to mogą ukarać i za brud i za prędkość, więc fałsz.
Jeśli zaś autorowi chodzi tylko o kontrolę automatyczną, to taka:
a) jeśli odczyta tablice to ukarze za prędkość.
b) jak nie odczyta, to za nic nie może ukarać
czyli też fałsz.

Data: 2010-11-24 15:15:22
Autor: Krzysztof 45
Jakub Witkowski napisał(a):
No właśnie się zastanowiłem bardzo dokładnie, zwłaszcza nad
zdaniem:
No chyba nie.

To jest patent na fotoradary stacjonarne lub ustawiane na kilka
godzin w celu nabicia kasy, np. w kuble na śmieci, a nie na patrole z suszarkami.
"w razie kontroli [..] ukarać mogą tylko za nieczytelność/brud.\" To zdanie jest sprzeczne wewnętrznie.
Nie widzisz różnicy w zakryciu tablic szmata specjalnie, a tym że
jadąc przyklei się bez Twojej wiedzy liść?????
Tego myślenia to ja całkiem nie jarzę.
--
Krzysiek

Data: 2010-11-24 16:12:10
Autor: elmer radi radisson
On 2010-11-24 07:43, Krzysztof 45 wrote:

Jest patent który stosuje gdy pomykam w trasie, zazwyczaj w nocy.
Naklejam dużego liścia miodem na litery i drugiego na wklejkę na szybie
i mam w dupie złodziei.

Jesli jezdzisz z taka predkoscia ze lisc sie trzyma na miod (i masz pewnosc ze nie odkleil sie od tablicy), to chyba nie masz sie co obawiac
mandatow ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-11-24 19:14:14
Autor: Krzysztof 45
elmer radi radisson napisał(a):
Jesli jezdzisz z taka predkoscia ze lisc sie trzyma na miod (i masz pewnosc ze nie odkleil sie od tablicy), to chyba nie masz sie co obawiac
mandatow ;)
Tu nie chodzi o jakieś chore prędkości.
Właśnie rzecz w tym że dopieprzają za przekroczenie nieznacznie dozwolonej, i to wkurza.
I nie raz w nocy w nieznanym terenie zdziwiłem sie że na bezludziu w polach jestem w terenie zabudowanym z fotoradarem.
--
Krzysiek

Data: 2010-11-24 20:23:37
Autor: elmer radi radisson
On 2010-11-24 19:14, Krzysztof 45 wrote:

[...]

No ale cala Polska przeciez nie jest jednym wielkim terenem zabudowanym
i sa tez inne dopuszczalne predkosci niz 50 wiec zakladam ze z nich
korzystasz. Wsrod nich zapewne gdzies czai sie trzecia predkosc ucieczki
liscia przyrzadzonego na miodzie ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-11-24 20:55:17
Autor: Krzysztof 45
[...]
Korzystam z różnych prędkości, ale ten liść jest antidotum na tę mafie działającą zgodnie z naszym chorym złodziejskim prawem
http://www.youtube.com/watch?v=WNFfs8g4uyk&NR=1
--
Krzysiek

Data: 2010-11-24 21:04:57
Autor: elmer radi radisson
On 2010-11-24 20:55, Krzysztof 45 wrote:

Korzystam z różnych prędkości, ale ten liść jest antidotum na tę mafie
działającą zgodnie z naszym chorym złodziejskim prawem
http://www.youtube.com/watch?v=WNFfs8g4uyk&NR=1

Tego akurat nie musisz tlumaczyc.

--

memento lorem ipsum

Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy