Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy

Data: 2010-11-24 00:16:37
Autor: Adam Płaszczyca
Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
Dnia Tue, 23 Nov 2010 10:56:16 -0800 (PST), Hautameki napisał(a):

karne. Po 2 miesiącach od zajścia otrzymałem pocztą list ze zdjęciem z
fotoradaru oraz pismo, w którym proszą o odesłanie załączonego druku z
wypełnionymi danymi osobowymi, ew. wskazanie kierującego.

No i? Odpowiadasz zgodnie z prawda, że nie wiesz kto kierował samochodem we
wskazanym czasie i miejscu. Przeczytaj uwaznie art. 178 u. 4 PoRD. --
     ___________ (R)

Data: 2010-11-25 05:25:08
Autor: Hautameki
Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy
On 24 Lis, 00:16, Adam Płaszczyca <trzyp...@oldfield.spamnie.org.pl>
wrote:
Dnia Tue, 23 Nov 2010 10:56:16 -0800 (PST), Hautameki napisa (a):

> karne. Po 2 miesi cach od zaj cia otrzyma em poczt list ze zdj ciem z
> fotoradaru oraz pismo, w kt rym prosz o odes anie za czonego druku z
> wype nionymi danymi osobowymi, ew. wskazanie kieruj cego.

No i? Odpowiadasz zgodnie z prawda, e nie wiesz kto kierowa samochodem we
wskazanym czasie i miejscu.
Przeczytaj uwaznie art. 178 u. 4 PoRD.

Ustawa PoRD ma 153 artykuły

Data: 2010-11-25 22:10:29
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 25 Nov 2010 05:25:08 -0800 (PST), Hautameki napisał(a):

No i? Odpowiadasz zgodnie z prawda, e nie wiesz kto kierowa samochodem we
wskazanym czasie i miejscu.
Przeczytaj uwaznie art. 178 u. 4 PoRD.

Ustawa PoRD ma 153 artykuły

Bez '1 ;) art. 78 u. 4. --

Muszę zapłacić haracz dla Straży Gminnej w Rzecznicy