Muszę zganic forda :)

Data: 2010-05-11 19:19:03
Autor: Seba
Muszę zganic forda :)
Dnia Tue, 11 May 2010 15:47:55 +0200, Katanka napisał(a):

Przejechałem około 30.000 km od 1 lipca 2009r. Niestety zawieszenie jest już cąłkowicie do wymiany. Telepie się, luzy na każdym kole, jest głosne, przenosi juz na kierownicę telepanie. Ogólnie zawieszenie nie na nasze grogi.

Może to kwestia kompletacji całości auta do Twojej wersji silnikowej - u
nas w Tdci/130 KM pierwszy (i jak do tej pory jedyny) wahacz wymieniłem
przy ok. 70-80 kkm, teraz dobijamy do 100 kkm i chyba 'coś' trzeba
będzie wymienić z tyłu auta - ale to dopiero oceni mechanik. Ogólnie z
takiej wytrzymałości jestem zadowolony - toć drogi w WRC czy Bolkowie
nie są 'najlepsze'.

PS. Tak BTW Mam wrażenie, że z upływającym wiekiem auto sie bardziej
'rozkalibrowuje' i poszczególne elementy zawieszenia wymagają
wcześniejszych/szybszych wymian - mówię tu o przebiegach auta grubo
ponad 100 kkm i ponad 5- 6 lat użytkowania. Jakoś w nowych aż tak często
poszczególnych elementów nie trzeba wymieniać - a i wnętrze jakoś tak
mnie trzeszczy ;)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-05-11 20:33:49
Autor: Jurand
Muszę zganic forda :)

Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gjmbyiese9q3$.113zjq6uksgam$.dlg40tude.net...
[...]

To jest kwestia tylko i wyłącznie profilu opon. Gdyby Twój Mondeo miał felgi 18" z oponami o profilu 40 - też nie dojechałby do 70 tysięcy km.

Jurand.

Data: 2010-05-12 05:27:36
Autor: Seba
Muszę zganic forda :)
Dnia Tue, 11 May 2010 20:33:49 +0200, Jurand napisał(a):

To jest kwestia tylko i wyłącznie profilu opon. Gdyby Twój Mondeo miał felgi 18" z oponami o profilu 40 - też nie dojechałby do 70 tysięcy km.

Toć przecież o tym napisałem.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.