Muszę zganic forda :)

Data: 2010-05-11 20:14:49
Autor: V-Tec
Muszę zganic forda :)
Katanka pisze:
Przejechałem około 30.000 km od 1 lipca 2009r. Niestety zawieszenie jest już cąłkowicie do wymiany. Telepie się, luzy na każdym kole, jest głosne, przenosi juz na kierownicę telepanie. Ogólnie zawieszenie nie na nasze grogi.

Chciało się miec sztywnego i niskiego, to teraz płać :) Ciekawe ile mnie skasują w ASO. dojadę jeszcze na tym zawieszeniu do 40.000 i jadę na przegląd. Każę wszystko wymienić.

nie czekaj tylko rób od razu jak są luzy. Możesz nierówno zużyć opony - szkoda dodatkowego kosztu. Ja musiałem zmieniać końcówki drążków kierowniczych po 45kkm od remontu zawieszenia, a już było za późno - jedna opona przy rancie prawie do zera zjechana.
30kkm po polskich drogach - trochę mało, nawet na twarde zawieszenie. Polskie drogi :/

--
pozdr,
W.

Muszę zganic forda :)