Muszę zganic forda :)

Data: 2010-05-12 18:12:54
Autor: Grzegorz
Muszę zganic forda :)
Hello Katanka !:
Przejechałem około 30.000 km od 1 lipca 2009r. Niestety zawieszenie jest
już cąłkowicie do wymiany. Telepie się, luzy na każdym kole, jest
głosne, przenosi juz na kierownicę telepanie. Ogólnie zawieszenie nie na
nasze grogi.

A ja chwalę Forda ;-) !

Na poprzednim Scorpio wykręciłem 458 000 km, tylko raz wymienione wahacze i amorki z przodu, po 130 tys km (jeździło po ... Niemczech, ale DDR).

Teraz też mam Scorpio, i po 292 tys km wymieniłem wahacze, amorki i gumy w wahaczach. Przy czym prawy wymieniałem już, po 160 tys km. I jeszcze wymieniałem łożysko w przednim kole, i oba tylne, niestety po 1/4 mln km się wysypują ;-) !

I po co narzekać na Forda ?????

Tylko trzeba kupić to, co trzeba :-P !!!

Albo jeździć szybciej ;-) !

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2010-05-12 18:36:05
Autor: Katanka
Muszę zganic forda :)
Grzegorz wrote:

Tylko trzeba kupić to, co trzeba :-P !!!

Albo jeździć szybciej ;-) !

Hehe, przypomina mi sie kumpel, który miał starego Passata z 1996 roku. Jak jechał po dziurach wolno, to sie wkurzał, że autem telepie i szkoda mu było zawieszenia. No ale dziurawe drogi były takie, że nie dało się nie jechać po dziurach. No to się rozpędzął i telepania nie czuł, bo "przelatywał" nad dziurami ;)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-05-12 22:28:55
Autor: J.F.
Muszę zganic forda :)
On Wed, 12 May 2010 18:36:05 +0200,  Katanka wrote:
[...]

Sierra to doskonale znosila, tylko niestety Ford nie robi opon.

Ja tu kiedys liczylem o ile opada kolo jak sie odpowiednio szybko
jedzie .. im szybciej tym lepiej :-)

J.

Muszę zganic forda :)