Muszki owocówki.

Data: 2010-09-10 01:15:28
Autor: tofik
Muszki owocówki.
On 10 Wrz, 09:26, "Ero Walensdorf"
<walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> wrote:
Witam.

Macie jakiś sposób na te upierdliwe muszki?
Ganianie z odkurzaczem jest dość kłopotliwe.

Pozdrawiam
EWa

jak sama nazwa wskazuje, ale i autopsja
muszki te cisna sie do owocow i kwasow
owocowych. ja mam taki oto na nie sposob;
kupuje w weterynarii srodek od much, ktorego
to uzywa sie w stajniach do ich likwidacji. jest
to najczęsciej granulat, ktory nalezy rozrobic
w opowiedniej proporcji(ja zazwyczaj robie
mega-mocny, na wszelki wypadek mutacji tych
wszedobylskich sukinsynow) nastepnie
rozgniatm jakis owoc(sliwka) wkładam go do
woreczka foliowego i spryskuje tymze preparatem.
woreczek- otwarty- stawiam
___w trudno dostępnym miejscu!!!___
(to w razie małych dzieci)ale poniewaz
jak wiesz dla tych stworzen nie
istnieja trudno dostepne miejsca np, w szafce
pod zlewem, albo gdzies wysoko. najlepiej
oczywiscie zrobic kilka takich pulapek.
muszki rzecz jasna o ile nie podasz lub
inaczej pochowasz im dostęp do latwiejszego
pozywienia, nie beda wstanie oprzec sie pokusie.
srodek ma wlasciwosci paralzujace
(jest bardzo skuteczny, co
ciekawe na wszelkiej masci insekty) a co
za tym idzie.... det

Data: 2010-09-10 11:58:48
Autor: Ero Walensdorf
Muszki owocówki.

Użytkownik "tofik" <etacarina@interia.pl> napisał w

kupuje w weterynarii srodek od much, ktorego
to uzywa sie w stajniach
-- -- -- -- -- -- -

Mozna toto postawić w kuchni gdzieś koło kubła na śmieci bez obawy o zdrowie domowników i psa?
Pies nie jest buszujący w śmieciach:-)

EWa

Data: 2010-09-10 03:12:30
Autor: tofik
Muszki owocówki.
On 10 Wrz, 11:58, "Ero Walensdorf"
<walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> wrote:
Użytkownik "tofik" <etacar...@interia.pl> napisał w

[...]

tak, ale lepiej zeby sie do tego
nie dostal.
natomiast kolo kubla na smieci
jak najbardziej zwazywszy, ze
tamtejsze resztki czesto je neca.
rowniez, chociazby  przez wzglad na
przechodzacego tamtedy
jak to czasem bywa karalucha
czy inna gadzine. srodek ubija
wszystko; muchy, komary, pajaki, meszki,
muszki, osy,mrowki, chrzaszcze - slowem
wszystko co zetknie sie z ta substancja.
nie powiem ci nazwy bo ona
jest zmienna wzglednie
od producenta, ale jest to preparat
od much do stajni. wiadomo, kolo