Muszki owocówki.

Data: 2010-09-13 07:24:38
Autor: Jacek
Muszki owocówki.
Jest prosty sposób: nie trzymać na wierzchu owoców, przejrzałych lub przekrojonych pomidorów, otwartego piwa, soku, kompotu itp. itd.
U mnie owoce są pod szczelnym kloszem, a słoje, gdzie zasypuję cukrem jeżyny zawiązane są folią i owocówek nie ma. Ganianie z odkurzaczem, lampy UV i chemia nie dały skutecznego rezultatu.
Jacek

Data: 2010-09-13 08:20:13
Autor: Panslavista
Muszki owocówki.

"Jacek" <maps@google.pl> wrote in message news:i6kcik$544$1news.task.gda.pl...
[...]

Hm, obwiązanie szyjki balonu też nie daje efektu - aromaty działają na zmysły, nie tylko muszki.

Muszki owocówki.