Mutanci .

Data: 2009-09-16 13:49:21
Autor: CYC
Mutanci .
Trojka nastolatkow zabila czlowieka dla uczczenia 18 urodzin kolegi a drugiego , swojego 16 letniego kolege bo chcieli zobaczyc jak umiera czlowiek .
Mlodzi ci ludzie popelnili blad i nalezy sie im wyrozumialosc bo przeciez to sa dobrzy chlopcy . Po prostu zbladzili .
Oczywiscie musza poniesc kare a wiec osadza ich w poprawczaku w komfortowych warunach kosztujacych 18 000 zl/mc z odpowiednimi kieszonkowymi i duza doza zaufania pozwalajacego przypuszczac , ze przepustki jakie otrzymaja w czasie odsiadywania kary  , spozytkuja dla swojej resocjalizacji i dla dobra spoleczenstwa a ne dla dokonania kolejnego bledu - mordu  .
Proponuje sadowi i wydajacym opinie psychologom aby ci bladzacy mlodzie ludzie zamieszkali po odsiedzeniu tych kilku miesiecy w bezposrednim sasiedztwie ich rezydencji , tymbardziej , jesli maja dzieci w wieku skazanych .

cyc

Data: 2009-09-16 14:04:27
Autor: raff
Mutanci .
CYC pisze:
Trojka nastolatkow zabila czlowieka dla uczczenia 18 urodzin kolegi a drugiego , swojego 16 letniego kolege bo chcieli zobaczyc jak umiera czlowiek .

Ciekawosc mlodych ludzi.

Na pewno nie sa tak zdeprawowani. Ja bym im dal szanse.

R.

Data: 2009-09-16 14:07:04
Autor: VicAbarca
Mutanci .
raff пишет:
Ciekawosc mlodych ludzi.

Kolega to taki dowcipas, jak widze :)

Na pewno nie sa tak zdeprawowani. Ja bym im dal szanse.

I prowokator, he, he

--
Vic

Data: 2009-09-16 14:10:48
Autor: Piotr
Mutanci .
Dnia Wed, 16 Sep 2009 14:04:27 +0200, raff napisał(a):

Ciekawosc mlodych ludzi.

Na pewno nie sa tak zdeprawowani. Ja bym im dal szanse.

Sąd napewno da im szansę... I przy okazji zaoszczędzi...
He, he, cyc będzie rozdarty jak ta bezdomna sosna.
Piotr

Data: 2009-09-16 15:04:00
Autor: CYC
Mutanci .

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1kurrqtpf1dql.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jak nie mam byc rozdarrty , skoro najpewniej ci mordercy  to narybek PiS-u .

cyc

Data: 2009-09-16 15:30:06
Autor: Piotr
Mutanci .
Dnia Wed, 16 Sep 2009 15:04:00 +0200, CYC napisał(a):

Jak nie mam byc rozdarrty , skoro najpewniej ci mordercy  to narybek PiS-u .

Żelazny elektorat platformy, narybkiem PiS-u? Czysty się szaleju opił,
cycu?
Piotr

Data: 2009-09-16 15:40:10
Autor: CYC
Mutanci .

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:129paxfaas0ea.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Powiadasz , ze to  elektorat PO ?.
Sadze , ze sie mylisz . Tylko PiS -owiec i sluchacz RM ( na jedno wychodzi ) jest zdolny do takich " wyczynow " .
"Mordy kwasem oblejemy " , "Powies sie czarownico " , " spieprzaj dziadu " i inne takie tam nauki doskonale wplywaja na swiadomosc moralna mlodego czlowieka no i ma skad czerpac wzorce .

cyc

Data: 2009-09-16 15:48:59
Autor: Piotr
Mutanci .
Dnia Wed, 16 Sep 2009 15:40:10 +0200, CYC napisał(a):

[...]

Hm, ale chyba nie masz zbyt wiele wiedzy na temat wpływu na świadomość
moralną młodego człowieka? Nie gadałbyś takich głupot, gdybyś miał.
Piotr

Data: 2009-09-16 17:10:09
Autor: raff
Mutanci .
CYC pisze:
[...]

No to jak to sie dzieje ze 99 proc. osadzonych glosuje potem na PO ?

R.

Data: 2009-09-16 17:42:55
Autor: CYC
Mutanci .

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h8qv56$4e6$1news.onet.pl...
CYC pisze:
[...]

Bo ja wiem ? pewnie ze zlosci na prezesa i dlatego , ze ich pisowscy promotorzy nie wyciagneli ich z kryminalu .

cyc

Data: 2009-09-16 17:56:17
Autor: Piotr
Mutanci .
Dnia Wed, 16 Sep 2009 17:42:55 +0200, CYC napisał(a):

Bo ja wiem ? pewnie ze zlosci na prezesa i dlatego , ze ich pisowscy promotorzy nie wyciagneli ich z kryminalu .

Ty jesteś fanatyk cycu, penis wie czego. Bo mówisz, że socjalizma nie.
Piotr

Data: 2009-09-16 18:04:22
Autor: raff
Mutanci .
Piotr pisze:
[...]

Fanatyk na bezrobociu, hehe.

R.

Data: 2009-09-16 20:25:36
Autor: konserwator
Mutanci .

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h8qpuo$lda$1news.onet.pl...

[...]

przeciez mlodzi nie sluchaja RM...
za to jaraja trawe i nosza koszulki z cheguewarra...

Data: 2009-09-16 14:51:19
Autor: CYC
Mutanci .

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h8qk90$1vs$1news.onet.pl...
CYC pisze:
[...]

Ja tez , mozliwie najszybciej .......w piekle

R.

cyc

Data: 2009-09-16 14:16:04
Autor: awe
Mutanci .
No patrz cycu do czego doprowadzil ten socjalizm i te robta co chceta
awe

Data: 2009-09-16 14:45:09
Autor: zbig
Mutanci .

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h8qkrb$4nv$1news.onet.pl...
No patrz cycu do czego doprowadzil ten socjalizm i te robta co chceta
awe
Na pewno mieli żydowskich przodków. Ciekawe co na to mkarwan.

Data: 2009-09-16 14:54:15
Autor: CYC
Mutanci .

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h8qkrb$4nv$1news.onet.pl...
No patrz cycu do czego doprowadzil ten socjalizm i te robta co chceta
awe

Ja widze to inaczej .
Tak stac sie moglo bo ci mlodziency nie zdaja sobie sprawe z tego , ze jedyna bezkarna osoba w Polsce jest Rydzyk . Liczyli na podobny immunitet .

cyc

Data: 2009-09-16 20:26:17
Autor: awe
Mutanci .

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:h8qn8m$crq$1news.onet.pl...

[...]

albo Miller, Kwasniewski - jest ich wiecej, nie ograniczaj sie
awe

Data: 2009-09-16 20:28:01
Autor: konserwator
Mutanci .

[...]

oni nie maja pojecia kto to jest ten Rydzyk!
za to doskonale wiedza kto to Owsiak, Jacykow i ten raper co judzil do pobicia goscia na swoim koncercie!
Elektorat SLD i PO!

Mutanci .